Baskecior napisał(a):
Od AHU do AHH cały słupek to jeden ch...
AHH to zwykły 1Z/AHU z pompą 11 i turbo vnt - zapasów było dużo to zrobili coś bez większego sensu dla Kowalskiego.
teoretycznie tak, ale czy rozbierałeś, porównywałeś i jesteś pewny na 100% ?
co do oznaczeń silników, parametrów jakie mają i na przykład po co ahh pompa 11, turbo ze zmienną jak miało tylko 90km, to jak mój stary mechanik mawiał "to nie sprzątaczka nad tym myślała"
po coś są i silniki różnią się jak nie mechanicznie to osprzętem, albo elektroniką
void napisał(a):
rafal8484 napisał(a):
przemik napisał(a):
Korbowody w AFN,AVG,AHU,AHH,AFF są takie same.
ATJ i AJM mą identyczne korby... oczywiście różne od powyższych.
AJM na pewno ma takie same korby jak AFN, ATJ nie wiem, dalej pytam o AHH
Przemik i Spanky pisali wyżej, że AFN i AHH to jest to samo...
wizualnie z zewnątrz tak, to wiem, ale osprzęt jest inny, parametry inne, nawet rozrząd do ahh jest inny jak do afn
Edit Zarath: Kolejny raz napiszesz posta pod postem i poleci kartonik