.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.kwi.2025 11:04:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2005 12:03:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Zastanawiam sie nad wstawieniem takiego zaworka od 2.2t 20v np. z s2/s4 lub 200 20v. Zeby glosno syczalo, to powrot nadcisnienia mozna puscic w atmosfere zamiast przed turbinke.

P.S. chyba najoptymalniej jest taki gwizdek montowac od razu za turbosprezarka przed ic, czyli bezposrednio przy zrodle. tak jest w s2/s4 i 200 20v.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Ostatnio edytowano 12.paź.2005 14:43:11 przez Lukasik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2005 13:13:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
a co tu przed turbinke puszczac, przecież instalujemy atmosferycznego? Ja BOV'a zamontuje tam gdzie ma Kefir, za Turbinka przed ICkiem, właśnie tak jak mówsz. Na streetracingu mówią mi, że musi być jak najbliżej przepuistnicy. Nie będę się z tym bujał i skorzystam z 9-cio miesięcznegio doświadczenia Kefira. U niego zaworek sprawuje sie dobrze bedac zamontowany przed Ickiem. Zeby zamontowac go za Ickiem przed przesputnica musialbym wykombinowac jakis elastyczny trójnik, który ruszałby sie razem z silnikiem.

P.S. Niezły avatar :peace:

_________________
A100 C4 Avant 2.8 quattro
A200 2.2T quattro - od początku do końca -> 10/2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2005 00:58:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
No i stało się, zainstalowalismy dzisiaj razem z Maliborem u mnie parskacza :D (TypII dwutloczkowego blow off'a od Propera z teflonowym tłoczkiem). Kefir dzięki za telefoniczna pomoc przy wyborze rurki z podcisnisnieniem do sterowania :peace:

A więc:

Wybralismy to samo miejsce co Kefir - rura miedzy suszarka a ICkiem. Adapter/trojnik siedzi blizej wlotu ICka, czyli po prawej stronie od wzmocnienia na rurze jak stoimy przed samochodem. To jest wydaje mi sie taki kompromis miedzy fukncjonalnoscia a efektem dzwiekowym. Ponoc jest tak, ze gdy chcemy miec jak najlepszy efekt dzialania BOVa to montujemy go zaraz za turbinka, natomiast gdy chcemy aby syczal jak glupi to montujemy go przed sama przepustnica.

Reasumujac efekt jest czaderski :D. Tak jak Kefir mi mowil, bede jezdzil przez zime z bananem na mordzie w czapce i szaliku z otwartymi szybami :): Zaworek parska i syczy jak szalony, efekt dzwiekowy rodem z Undergrounda :P Zauwazylem lepsza i szybsza reakcje silnika na zmiane biegu. Ludzie tez szybciej z drogi zchodzą :diabel: ....a jakie maja miny jak widza takie cygarko :)

Pozdrawiam i polecam :D

_________________
A100 C4 Avant 2.8 quattro
A200 2.2T quattro - od początku do końca -> 10/2006


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: