Duzo racji jest w tym co powiedzial/napisal UFOtm.
Obnizajac zawieszenie i zakladajac duze felgi z takimi oponami mozesz byc nieco rozczarowany wlasciwosciami jezdnymi auta, tzn. bedziesz musial bardziej czujnie prowadzic auto, wjezdzajac w roznego rodzaju koleiny ktorych na polskich drogach nie brakuje auta czasami moze dziwnie sie zachowywac, moze lekko zarzucic Ci kierownica itp. wszystko przez szersze opony.
Dalej... komfort jazdy, wszystkie nierownosci dziury itp. bedziesz mocno czul w swoim autku

Znam to z autopsji w swojej 90-tce obnizylem zawieszenie i wstawilem bardzo twarde sprezyny przyczepnosc na drodze niesamowicie wzrosla ale komfortu w tymmomencie brak, na kompromis nie da sie w tym przypadku pojsc

Wszystko przez stan polskich drog.
Co do zuzywania sie zawieszenia, nie jest tak tragicznie i z lekka przesada jest ze bedziesz wymienial je co kwartal. - jesli uwaznie bedziesz jezdzil i nie smigal ile fabryka dala po dziurach nie bedzie tak zle...
Reasumujac modyfikacje tego typu -
Pozytywy:
- zwiekszona przyczepnosc na drodze, bezpieczniejsze pokonywanie zakretow poprawienie wygladu wizualnego.
Negatywy:
- spadek komfortu jazdy, i w nieznacznym stopniu szybsze zuzywanie sie elementow zawieszenia, oraz wzmozona czujnosc podczas jazdy na koleinach, kaluzach itp
Jednym slowem wybor nalezy do Ciebie.