.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.kwi.2025 16:19:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Sportowe Zawieszenie do Audi B4
PostNapisane: 18.mar.2006 17:30:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 16:50:39
Posty: 13
witam wszytkich

chcialem sie dowiedziec jakie moga byc koszty obnizenia zawieszenia w Audi 80 B4 ????
i co trzeba zrobic zeby kola tak fajnie wystawały za nadkola jak w tym Audi

http://img2.uploadimages.net/914835C632276_1.jpg

z gory dzięki za pomoc :)

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2006 19:07:39 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
kupic fele 9x16 i dorzucic dystanse, bede Ci kolka wystawaly nawet wiecej.
A zawieche bedziesz robil co kwartal. :D

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2006 22:01:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.maja.2005 13:54:06
Posty: 1122
Auto: A4B8 2.0TDI, B420vt, A4B8 tfsi
koszt obniżenia niuni w granicach 1100zł ;-) przynajmniej za tyle ja kupiłem, jak szukałem i taniej nie mogłem znaleź, oczywiście nowego(gwarancja) zawieszenia 60/40 :) ale używke pewnie taniej znajdziesz :D

_________________
B4 2.0 20vt EFR quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2006 22:14:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 16:50:39
Posty: 13
hmm dlaczego co kwarttał bede musiał robic ????
bardzij sie zuzywa ???? ile kilometrow Ci wytrzymuje ????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2006 23:27:12 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2502
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> Jeszcze raz ja i moje porady:
1. Zeby tak wystawaly to 9x16 i ET mniejsze od 35/37, moze byc ET 20
2. Nieobnizaj samochodu nizej jak 40mm przod i 20mm tyl jak chcesz jezdzic B4 z takimi felgami wystajacymi bo przeszlifujesz sobie nadkola lub blotniki
3. Koledzy szczerze przesadzaja z tym wymienianiem czesci zawieszenia w swoich opiniach wiec nie bierz tego tak bardzo do siebie
4. Przegladaj tematy na forum zanim cos piszesz bo o zawieszeniu do b4 z racji jej popularnosci bylo duzo debat na Tuningu
5. Domyslam sie ze chcesz wlasnie taki styl czyli b4 lekko posadzone z szeroka felga najlepiej borbetka A...polecam bedzie ladnie ale na takie felgi zaloz opony stosowne czyli np 225/50/16 lub 225/45/16
6. Stan Polskich drog znasz wiec nie bede Cie uswiadamial ale pamietaj ze twoja czujnosc musii byc troche zwiekszona przy obnizonym zawieszeniu i szerokich kolach
7> na koniec ceny za uzywane sprezynki i amorki od 250-500pln za same sprezyny czasem taniej jak 250pln, nowe sprezyny od 400-600pln, nowe amorki 400-700pln


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2006 17:49:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Kliku napisał:
Kod:
A zawieche bedziesz robil co kwartal.

Eee nie jest tak źle. Na super twardym zawiasie śmigam od ponad roku, przelatałem około 16tys km a zawiecha jest jak nówka, więc nie jest tak źle.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 11:56:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.gru.2005 12:31:41
Posty: 71
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: TT
Duzo racji jest w tym co powiedzial/napisal UFOtm.

Obnizajac zawieszenie i zakladajac duze felgi z takimi oponami mozesz byc nieco rozczarowany wlasciwosciami jezdnymi auta, tzn. bedziesz musial bardziej czujnie prowadzic auto, wjezdzajac w roznego rodzaju koleiny ktorych na polskich drogach nie brakuje auta czasami moze dziwnie sie zachowywac, moze lekko zarzucic Ci kierownica itp. wszystko przez szersze opony.

Dalej... komfort jazdy, wszystkie nierownosci dziury itp. bedziesz mocno czul w swoim autku ;) Znam to z autopsji w swojej 90-tce obnizylem zawieszenie i wstawilem bardzo twarde sprezyny przyczepnosc na drodze niesamowicie wzrosla ale komfortu w tymmomencie brak, na kompromis nie da sie w tym przypadku pojsc ;) Wszystko przez stan polskich drog.

Co do zuzywania sie zawieszenia, nie jest tak tragicznie i z lekka przesada jest ze bedziesz wymienial je co kwartal. - jesli uwaznie bedziesz jezdzil i nie smigal ile fabryka dala po dziurach nie bedzie tak zle...

Reasumujac modyfikacje tego typu -
Pozytywy:
- zwiekszona przyczepnosc na drodze, bezpieczniejsze pokonywanie zakretow poprawienie wygladu wizualnego.
Negatywy:
- spadek komfortu jazdy, i w nieznacznym stopniu szybsze zuzywanie sie elementow zawieszenia, oraz wzmozona czujnosc podczas jazdy na koleinach, kaluzach itp :)

Jednym slowem wybor nalezy do Ciebie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 23:50:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.lut.2006 23:48:09
Posty: 420
Lokalizacja: Wrocław :)
Miałem azevy na oponkach 225/45/17 cali

jeździło sie masakrycznie ... myszkowała ze głowa mała.. cały czas rece na kierownicy.. ;/

_________________
- RS2 LOOK - AGAIN.... :)
- S4 325KM - project crush
- A6 2,5 Quattro - project sell
- AUDI B1 CULT - project sell
- A4 1.9 TDI QUATTRO - lazy car
- QSW 4.2 V8 - wiedz, że cos się dzieje...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: