.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.kwi.2025 10:38:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 AVANT] sprężyny obniżające H&R
PostNapisane: 26.lip.2006 16:48:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.kwi.2006 17:31:43
Posty: 100
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
witam

jako, że H&R można zamawiać osobno przód i tył zdecydowałem się zamówić springi na przód obniżające 30mm

mam jednak problem z zamówieniem, mianowicie w katalogu są dwa rodzaje:

a) A4 Avant 2WD Typ B5 (bis/up to 980kg front)
b) A4 Avant 2WD Typ B5 (ab/from 981kg front, bis/up to 142 kw)

domyślam się że chodzi o nacisk na przednią os, niestety nie wiem jak to jest w przypadku mojego auta?

które z nich założyć do mojego A4 AVANT 1.9 TDI AHU 90ps?

_________________
AUDI A4 AVANT... RS BLUE :)

www.tuning-studio.pl AKCESORIA TUNING & PERFORMANCE
www.xenony.bydgoszcz.pl ZESTAWY XENON DO KAŻDEGO AUTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2006 23:43:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2006 14:50:51
Posty: 256
Lokalizacja: KrK CITY
Tak na szybkiego to ten drugi model przeznaczony jest do silników powyżej 142Kw czyli coś ok. 198km czyli motorów 2.8 cieższych od pozostałych w związku z czym i nacisk kilka kilo jest większy na zespół amortyzujący...

P.S. nie zastanawiałeś się nad eibachami ??? H&R jest naprawde twardy :!: , poza tym przy zmianie/obizeniu spręzyn w momencie skilujesz amorki

_________________
MÓJ IDEALNY SAMOCHÓD - BMW NA LATO (e39 528i), AUDI NA ZIME (A6 C5 2.8 quattro) / Sponsorem mojej nieobecności są browary Żywieckie S.A. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 08:20:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.kwi.2006 17:31:43
Posty: 100
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
mam dostęp do wszystkich producentów H&R oferuje mi najmniejsze z możliwych obniżenie

zależy mi też aby zostawić seryjne amorki a pożniej założyć BILSTEIN B6, a to jest możliwe tylko w obniżeniach max 30-35 mm powyżej 40mm musiałbym już stosować B8

sugerujesz że np Eibach -35 będzie lepszy od H&R -30mm

_________________
AUDI A4 AVANT... RS BLUE :)

www.tuning-studio.pl AKCESORIA TUNING & PERFORMANCE
www.xenony.bydgoszcz.pl ZESTAWY XENON DO KAŻDEGO AUTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 10:08:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2006 14:50:51
Posty: 256
Lokalizacja: KrK CITY
Nie sugeruje, że eibach jest lepszy do h&r - to są dwie porównywalne firmy tylko ich produkty (czyt. sprężyny) różnią się nieco charakterystyką pracy. Zależy do czego chcesz mieć auto (lans czy wyścigi) i po co glebić - żeby lepszy był :wygląd czy prowadzenia auta. H&R generalnie "współpracuje" z bilsteinem bo bodajże B12 jest sprzedawana właśnie jako kit B8+H&R.
Na B6 możesz maxymalnie obniżyć do 30mm przy okazji poprawiając ich charakterystyke i dostosowywując do własnych potrzeb. B8 jest od 30mm w dół.

Eibach jest bardziej wygodny niz H&R który Cie wytrzęsie jak jasny piorun. Generalnie jak jeździsz sam lub w 2 osoby bierz eibacha a jak doładowany to H&R.
Jeszcze fajnym zawiasem jest KONI.

_________________
MÓJ IDEALNY SAMOCHÓD - BMW NA LATO (e39 528i), AUDI NA ZIME (A6 C5 2.8 quattro) / Sponsorem mojej nieobecności są browary Żywieckie S.A. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 10:42:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Nie można mówić że H&R jest twardy. To zalezy od danego rodzaju sprężyny. Miałem u siebie pomarańczowe i wcale nie było hardcoru.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 11:42:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2006 14:50:51
Posty: 256
Lokalizacja: KrK CITY
wowo napisał(a):
Nie można mówić że H&R jest twardy. To zalezy od danego rodzaju sprężyny. Miałem u siebie pomarańczowe i wcale nie było hardcoru.


Cały czas pisze w kontekście eibacha który jest o wiele bardziej komfortowy a prowadzenie jest podobne

_________________
MÓJ IDEALNY SAMOCHÓD - BMW NA LATO (e39 528i), AUDI NA ZIME (A6 C5 2.8 quattro) / Sponsorem mojej nieobecności są browary Żywieckie S.A. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 19:08:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.kwi.2006 17:31:43
Posty: 100
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
auto nie jest do wyścigów, jeżdzi dużo DYNAMICZNIE (za chwilę będzie program z 90 na 125ps) w mieście i nierzadko po nierownościach więc na pewno nie chcę mieć hardcore

obecnie na 17" mam prześwit minimum 8cm z przodu i 6cm z tyłu, postaram się wrzucić fotkę na dniach

poza tym trzeba pamiętać że są takie okresy jak wakacje gdzie auto jedzie całe załadowane 5 osób plus bagaż np nad morze :) liczę na to że springi progresywne sobie z tym poradzą

zaczynam myślec na tym Eibach PRO-KIT (-30mm) zwłaszcza że ceny są porównywalne z H&R a z kilku źródeł słyszałem że Eibach jest bardziej komfortowy

jest też opcja Eibach SPORT-LINE czyli przód -45mm oraz tył -35mm myślę że to by nie było złe rozwiązanie, zwłaszcza przy obecnym mega prześwicie, pytanie tylko co zrobić w wakacje jak załaduje cały bagażnik hehe

_________________
AUDI A4 AVANT... RS BLUE :)

www.tuning-studio.pl AKCESORIA TUNING & PERFORMANCE
www.xenony.bydgoszcz.pl ZESTAWY XENON DO KAŻDEGO AUTA


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: