.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 02:44:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 146 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 AEL Avant] Pierwszy taki w PL
PostNapisane: 20.maja.2011 16:32:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
Witam
oto Audi 2.5 TDI AEL z turbem GT2260 VNT

krotki opis wczesniejszych modyfikacji

-wtryski 0.230
-FMIC
-DP 63.5mm
-pompa od T4
-chip Rogalotti
-chlodnica oleju

Teraz doszedl kolektor wydechowy
zrobiony przez chlopakow z firmy http://sport-tig.blogspot.com/

plus suszara GT2260vnt
kilka fotek




http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/589 ... 7fe4a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/87e ... 00f06.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9a6 ... 7ab11.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bb0 ... 015cb.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/835 ... 8572e.html

Bylo sporo problemow z umiejscowieniem big turbo
glowno przeszkoda jest podluznica i pochylony na nia silnik
ale to juz poogarniane

Auto jezdzi zostala jeszcze kwestia sterowania kierownicami
narazie akuratorem steruje ECUMASTER 2

Niebawem bedzie ECU 16bit
od T4

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Ostatnio edytowano 27.maja.2011 06:45:01 przez arekr, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2011 16:42:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
grubo, ile ma docelowo dmuchac ?

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2011 16:45:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
Nieźle.

-masz wykres?
-jakie koszta?
-czy w takiej konfiguracji jest mniejsze dymienie jak w ael serii?
edit: -wiem, że skrzynia jest mocna, ale czy bedzie jakaś zmiana ze względu na krótkie przełożenia?
-czy poszły za tym jakieś inne zmiany np. hamulce (bo już przy serii nie ma szału), koła, zawias?

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2011 17:43:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Oto wykres. Grube modyfikacje chyba silnik to wytrzyma. ;) czekam na jakis raport z jazdy.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/841 ... 76464.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/257 ... 4479a.html

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2011 18:42:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2005 18:13:03
Posty: 152
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
KORU napisał(a):
Oto wykres. Grube modyfikacje chyba silnik to wytrzyma. ;) czekam na jakis raport z jazdy.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/841 ... 76464.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/257 ... 4479a.html


Nie e, to to akurat było na K24 7000, czekamy na wykres z GT2260, powinno być z 260 KM a może więcej :)

_________________
Jest:
Mercedes W210 3.2 CDI + chip 240KM
Audi 80 B3 2.0 113KM 3A quattro
Było:
Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL K24 7000, 0.230, MAP 3 bar, EGR OUT, KAT OUT, 2xx KM
Audi B4 2.0 16V 6A
Audi B4 1,9 TDI 1z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2011 20:46:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Hi,
wg tej strony
http://www.motofakty.pl/artykul/ford_focus_16_tdci.html
ford 1.6TD ma przy 1750obr moment 240
wg katalogu tutaj
http://www.ford.pl/SBE/gen_ekatalogi/p=1204984993321
takze 240 z chwilowym nawet momentem 260

wg wykresu wynika, ze ten 2.5 podtuningowany ma moment przy 1750 okolo 215

Pamietam jak mi sie do d... jezdzilo astra 1.7cdti, ktora miala taka dziure, ze caly czas ja na obrotach trzeba bylo trzymac (katalogowo ma wysoki moment ale przy 2300 - pewnie ponizej jest jak w tym R5)

Krotko: mimo ze ten diesel bedzie mial 250 koni i moment 500 to jak w okolicy 2tys bedzie slabszy niz 1600cm3 to kicha na maxa bedzie...

Przeciec to wszystko niemala kase kosztuje... nie mozna bylo wybrac lepszej bazy do zabawy?
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2011 07:02:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
Docelowo ma dmuchac 1.6 bara
narazie 1.4-1.5 ze wzgledu na mapsensor 2.5b

Narazie walcze z ustawieniem kierownic
poniewarz musialem obrocic pierscien sterujacy lopatkami
zeby przekrecic muszle wydechowa

Powiem tak
skecilem ogranicznik na prawie maks
a turbo wstaje niemrawo i jest dym
przy 2200obr jest 1bar
moze cos podpowiecie
bo nie mam doswiadczenia z VNT :/

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2011 11:20:56 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
kibicuje projektowi.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2011 21:10:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
arekr napisał(a):
Docelowo ma dmuchac 1.6 bara
narazie 1.4-1.5 ze wzgledu na mapsensor 2.5b

Narazie walcze z ustawieniem kierownic
poniewarz musialem obrocic pierscien sterujacy lopatkami
zeby przekrecic muszle wydechowa

Powiem tak
skecilem ogranicznik na prawie maks
a turbo wstaje niemrawo i jest dym
przy 2200obr jest 1bar
moze cos podpowiecie
bo nie mam doswiadczenia z VNT :/

Skoro turbo jest wielkości stodoły to startu z niskich obrotów nie będzie o ile tuner nie naleje mu z dołu, ale wtedy na dole będzie dymił jak Batory ...
Znam ten temat z autopsji ... miałem małe turbo i max moment przy 2000 rpm - bolały plecy, ale góra była słabawa.
Teraz mam duże turbo, ale dół jest słabszy mimo, że dolano paliwa ...
Góra za to jest fajna ... przyspiesza jeszcze tuż przed 5000 rpm ... :D

Coś za coś ... wszystko w rękach tunera.
Przyłączam się do życzeń i kibicuję projektowi.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2011 12:01:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
Na czwartym biegu
przy ok 2100obr mam 1 bar
a max 1,6 bar mam przy 2600obr
bez kopcia z tylu :)

Teraz czekaja mnie syzyfowe prace :|
zmiana sterownika na 16bit a co za tym idzie
prucie instalacji i zmiana kosci do podlaczenia ECU

Mam do wyboru sterownik od AFN tam jest chyba MSA12
lub od T4 ACV tam juz jest MSA15
ale trzeba caly wsad od nowa wgrac
bo tam turbo jest sterowane watgate

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2011 14:18:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2006 19:29:29
Posty: 373
Lokalizacja: KRAKÓW
Auto: 90Q b2,S8d2,cqV8,RS4b7,A7
mozna jeszcze wsadzic sterownik z t4 150ps, tam juz jest zmienna geometria ;)

_________________
quattro-service


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2011 09:17:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
arekr napisał(a):
Na czwartym biegu


Mam do wyboru sterownik od AFN tam jest chyba MSA12


tam tez jest MSA15 ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2011 14:40:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
Tak masz racje w AFN jest MSA15

i taki sterownik zapodaje do swojego audi

LT 2.5TDI chodzi na takim bez problemu

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2011 13:08:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
Do Audi doszedl

MAPsensor 3bar

oraz walek od swiatka 250*


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd4666a6fb9e6cc1.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cd60e51877917311.html


Czekam jeszcze na ECU MSA15

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2011 20:07:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Baskecior napisał(a):
arekr napisał(a):
Docelowo ma dmuchac 1.6 bara
narazie 1.4-1.5 ze wzgledu na mapsensor 2.5b

Narazie walcze z ustawieniem kierownic
poniewarz musialem obrocic pierscien sterujacy lopatkami
zeby przekrecic muszle wydechowa

Powiem tak
skecilem ogranicznik na prawie maks
a turbo wstaje niemrawo i jest dym
przy 2200obr jest 1bar
moze cos podpowiecie
bo nie mam doswiadczenia z VNT :/

Skoro turbo jest wielkości stodoły to startu z niskich obrotów nie będzie o ile tuner nie naleje mu z dołu, ale wtedy na dole będzie dymił jak Batory ...
Znam ten temat z autopsji ... miałem małe turbo i max moment przy 2000 rpm - bolały plecy, ale góra była słabawa.
Teraz mam duże turbo, ale dół jest słabszy mimo, że dolano paliwa ...
Góra za to jest fajna ... przyspiesza jeszcze tuż przed 5000 rpm ... :D

Coś za coś ... wszystko w rękach tunera.
Przyłączam się do życzeń i kibicuję projektowi.



Ogarnie sterowanie kierownicami, porządnie wystroi i powinno przyzwoicie wstawać, to tylko gt22 i w końcu 5 garów do rozkręcenia jej,

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2011 19:48:05 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Czy pakowanie w taki moment bez quattro to dobry pomysl ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2011 21:36:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
przemik napisał(a):
Czy pakowanie w taki moment bez quattro to dobry pomysl ?


Pomysł może i dobry, ale jeździć tym, to trzeba będzie delikatnie :D
Znam gościa, co swojego AEL'a w ośce zrobił na 170KM i po pół roku załatwił półośki i przeguby:peace:

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2011 21:36:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
przemik napisał(a):
Czy pakowanie w taki moment bez quattro to dobry pomysl ?
Zapytam inaczej czy aż taki zły ?

lucas3512 napisał(a):
Pomysł może i dobry, ale jeździć tym, to trzeba będzie delikatnie :D
Znam gościa, co swojego AEL'a w ośce zrobił na 170KM i po pół roku załatwił półośki i przeguby:peace:


Bo były stare i prawdopodobnie od nowości. Seryjnym AEL tez bym CI w pół roku zajeździł , wszystko się da, głowa jest od używania :)

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2011 21:40:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
Bobo napisał(a):
przemik napisał(a):
Czy pakowanie w taki moment bez quattro to dobry pomysl ?
Zapytam inaczej czy aż taki zły ?


Na pewno ogarniętemu użytkownikowi da frajdę z jazdy, nie chodzi przecież o pisk opon przy ruszaniu, ale o możliwości jezdne w trasie :peace:

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2011 12:30:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
Nie jestem katownikiem :)
po prostu raz na jakis czas lubie sie poscigac :D
pozatym auto sluzy mi do codziennej jazdy

Najlepsza przyjemnosc to jazda w trasie i duzo Nm na 5 i 6tym biegu :diabel:

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 146 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: