mroova81 napisał(a):
Ma sprintery w automatach? Nie widziałem nigdy... W W140 skrzynie są wolne to fakt, ale ja nie spotkałem się z poważnymi awariami. Czasami koszyczek wstecznego coś, ale zawsze do 3k PLN idzie to naprawić, bez zmiany całości. Z drugiej strony znam tylko jedną osobę z V12 (CL600), to w sumie trochę mało, aby oceniać.
Ma same automaty bo ma przewóz osób, a ludzie nie lubią jak kartofle latać po kabinie
.
Jakbyś zamawiał przedłużane busy w specyfikacji autobus to byś sobie mógł skonfigurować jak chcesz.
KORU napisał(a):
Wracajac do tematu to jak ktoś ma jakies pomysły na tuning duzych Audi A8 V8 to smialo pisac. Wzorem tuningu jest Audi V8 DTM Edition.
Mam pomysł na tuning kierownicy i foteli (kierownica jest nawet na alledrogo)
można znaleźć opis przeróbek w dziale tuning
A tak z modów, które chciałem zrobić, a nie zdążyłem to supercharger.
Generalnie szlaki są przetarte.
Jedna osoba założyła kompresor do 4,2 jedna do 3,6, to te o których można poczytać w necie.
Odezwałem się do człowieka, który założył sobie charger do 4,2 i wsadził to do budy 200.Koszt profi roboty w DE wycenił mi na 25 tyś ojro.
Ostudziło to trochę mój zapał.
Wiadomo w polszy można taniej (czego przykładem jest rodzynek), ale przy kompresorze to koszt samego eatona to 3-5 tyś do tego customowy dolot, przeniesienie przepustnicy, przepływki, dorabiane koło pasowe do kompresora, inne wtryski, inna pompa paliwa, świnka. 15-20 tyś. niewyjęte.
Prościej i taniej jest kupić nowy lub używany blower PES dedykowany do V8 i zamontoać na silniku z cewkami (problemem jest wtedy tylko skrzynia automat, do wymiany na mocniejszą)