.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.gru.2024 03:29:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 472 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 24  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2004 23:57:45 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
dzis udalo mi sie zrobic pare fotek z rezania przejsciowki ktora wkrotce bedzie dostepna np na allegro ;)
przejsciowka bedzie uniwersalna czyli dla B4 z AC lub MC:
schemat ogolny - calkiem mily
tutaj juz troche mniej czytelna calosc
tutaj troche bardziej kolorowo
poniewaz przejsciowke z oryginalnymi wtyczkami mam poki co u siebie mariusz zrezal wersje to wszelakich testow:
mala rzecz a cieszy
tak niewinnie wyglada
ale w rzeczywistosci to prawdziwy majstersztyk elektroniczny ;)

wkrotce prezentacja produktu finalnego :peace:

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 20:20:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2004 23:58:35
Posty: 226
Lokalizacja: Wrocław
hej mam pytanko już raz je zadałem ale gdzie indziej i cos umarło smiercia naturalną :)

jaki byłby koszt włożenia do A3 TDI komputerka FIS :) czy wystarczyłoby zamienić układ czy trzeba by jakies przewody rezać ;) no i czy wszystkie czujniki są czy trzeba by je dokupić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: BILU TAK 3MAJ
PostNapisane: 17.lis.2004 12:24:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lis.2004 18:13:22
Posty: 114
Bilu jestes wielki!!!!!!!!!!!!! tzn WIELKI od razu zapisuje sie na twoja przejściówke jak juz jakas wyprodukujesz to daj cynk,

_________________
RSPOLAND

A6 3.0 TDI CVUAQuattro..............jest
A6 3.0 TDI CDUC Quattro............historia
A6 3.0 TDI BMK Quattro ..............historia
A6 2.5 TDI AKE Quattro...............historia
A6 1.9 TDI AJM .........................historia
B4 1.9 TDI 1Z............................historia
80 1.6 D CY diesel .....................historia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 14:08:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2004 23:58:35
Posty: 226
Lokalizacja: Wrocław
:( :( widze ze nikt tego nie robił


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 14:34:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Bisua napisał(a):
:( :( widze ze nikt tego nie robił

Najlepiej całe zegary.. no i trzebe wtedy podpinać różne sygnał tak jak koledzy.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 20:39:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2004 23:58:35
Posty: 226
Lokalizacja: Wrocław
hmm ale po co całe zegary jak one śa te same a rózni sie to tylko wyświetlaczem na środku ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2004 01:39:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
Bisua napisał(a):
hmm ale po co całe zegary jak one śa te same a rózni sie to tylko wyświetlaczem na środku ??

tylko wyswietlacz ale w przypadku tych licznikow to jest az wyswietlacz poniewaz ich budowa jest inna niz zegarow od B3/B4 - tam mozna bylo wymieniac do woli obrotomierze, zegarki, AC, MC, BC i nie wiadomo jeszcze co ;)
proponuje zdemontowac licznik oraz jego obudowe i dokladnie obejrzec wnetrze - wtedy skumasz co ewentualnie mozna wymienic/dolozyc (raczej caly licznik bedziesz musial wymienic).
o sygnaly sie nie martw bo jesli ich nie ma to zawsze mozna je zrezac.
to co potrzebujesz to przede wszystkim zajebista rozpiske pinow w liczniku jaki masz i jaki chcesz zalozyc - potem to tylko ;) weryfikacja z rzeczywistoscia :P

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2004 12:23:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2004 23:58:35
Posty: 226
Lokalizacja: Wrocław
oj to nie dobrze bedę musiał cos w takim razie pokombinować :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: zegarki a4 tdi 1996 podpiete do b4 1z
PostNapisane: 18.lis.2004 16:22:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lis.2004 18:13:22
Posty: 114
mam juz te zegarki 8D0 190 , złącza na backside maja takie same jak w B4 tzn zólte 26 pin i niebieskie 26 pin, do tego jeszcze złaczka pod moduł wyświetlacza 1 pin czarna , po orzebraniu zegarkow stwierdzilem ze ona jest tylko do wyswietlacza takiego czarnego pudełka z 2 liniani do wyswietlania, ok !!!
siadłem sobie w autku wypiąłem stare zegarki(B4) łeeeeeee brrrrrr z clockiem zamiast obrotomierza i i z zajeb...tym mini chceckiem, okazalo sie ze podepne wtyczki zółta i niebieska , i ze nie podepne ten białei-B4 a czarnej 10 pin a a4 .....

no i przekreciłem kluczyk !!! zapalily sie lampki kierunkowskazów <- -> na stale !!, zapalilem dieselka i lewa znikła, reszta ani drgnie zadnego podswietlenia zadnych kontrolek itp , PYTAM WIEC WSZYSTKICH KTÓRZY MIELI Z TYM DOCZYNIENIA czy to norlmalne zachowanie tych zegarkow????? czy rzeczywiscie az tak jest namieszne w pinach? z tego co słyszalem to predkosc i podswietlenie powino chodzic

POMOCY

_________________
RSPOLAND

A6 3.0 TDI CVUAQuattro..............jest
A6 3.0 TDI CDUC Quattro............historia
A6 3.0 TDI BMK Quattro ..............historia
A6 2.5 TDI AKE Quattro...............historia
A6 1.9 TDI AJM .........................historia
B4 1.9 TDI 1Z............................historia
80 1.6 D CY diesel .....................historia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ERRATA
PostNapisane: 18.lis.2004 16:23:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lis.2004 18:13:22
Posty: 114
złaczka pod moduł wyświetlacza 1 pin czarna - OCZYWISCIE 10 PIN, przepraszam

_________________
RSPOLAND

A6 3.0 TDI CVUAQuattro..............jest
A6 3.0 TDI CDUC Quattro............historia
A6 3.0 TDI BMK Quattro ..............historia
A6 2.5 TDI AKE Quattro...............historia
A6 1.9 TDI AJM .........................historia
B4 1.9 TDI 1Z............................historia
80 1.6 D CY diesel .....................historia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2004 17:18:29 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
zadanie masz o tyle ulatwione ze pasuja wtyczki.
byc moze sie okaze ze trzeba bedzie zrobic inwersje pewnych sygnalow (np ABS) ale generalnie to musisz teraz pozamieniac piny.
zegary masz pewnie od najstarszych A4 lub A6 - niestety do nich schematu nie mam a bez tego raczej nic nie zrobisz (mam tylko pod zlacza 32 pinowe).

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2004 22:42:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
RS_POLAND kupiles zegary od A4 z lat 95-97. Maja takie zlacza jak mowisz, ale niestety zaden sygnal nie pasuje bezposrednio z B4 (mowie o pinach). Musisz rezac tak jak my. Lepiej odlacz to wszystko bo jeszcze sie cos w instalacji stanie niedobrego.
MILEGO REZANIA.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: DZIEKI PANOWIE
PostNapisane: 19.lis.2004 12:49:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lis.2004 18:13:22
Posty: 114
o to zaczynam rezanko : ups ale nie mam jeszcze schematu pinow , ale to nic nie szkodzi szaczynam , wymyslilem sobie ze tamtych wtyczek oryginalnych co sa w NIUNI NI BEDE RUSZAL . Na szczecie ktos odkrył - chwała mu za to ze pasuja tam złączki ze szmat od dysków HDD , no i zrobie tak zę:
1) podłacze zrezane wtyczki i kable HDD do licznika tak ja na zdjęciach
2) oryginalne wtyczki w NIUNI wepne pod gniazda pinowe, albo sobie zalatwie oryginalne albo wezme od starych stacji dysków jakos to przypasze:)
od tych gniaz tez pojda kable szmatka od dysku
3) i bede mial 6 szmatek HDD (niebieska wtyka , zółta , i czarna/biała ) po dwie z każdej strony.
4) a potem to juz sobie tylko zrobie moduł crossowy aby pozamieniac sygnały,

Ciekawe czy np wszystkie sygnały w niebieskiej B4 sa w niebieskiej A4 (95-96) hmmm?????? jesli kto sma ten cholerny schemat pinów to bardzo prosze dac jakies namiary,
aha a jesli ktos ma piny do B4 ale po polsku też bym bardzo prosił, najchetniej na email

NO TO BIORE NOZYCZKI Z KUCHNI I TNE DALEJ TAŚMY


Obrazek
Obrazek
Obrazek[/img]

_________________
RSPOLAND

A6 3.0 TDI CVUAQuattro..............jest
A6 3.0 TDI CDUC Quattro............historia
A6 3.0 TDI BMK Quattro ..............historia
A6 2.5 TDI AKE Quattro...............historia
A6 1.9 TDI AJM .........................historia
B4 1.9 TDI 1Z............................historia
80 1.6 D CY diesel .....................historia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2005 18:33:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2005 14:29:43
Posty: 11
Lokalizacja: Warszawa
Hej
Mam pytano czy takowa przejsciowka jest juz gotowa :) ??
przyznam sie ze zaciekawil mnie pomysl przelozenia zegarow
pozdrofka kr.

_________________
audi 90 '91 2,3 automat
juz jezdzi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2005 14:56:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2004 05:54:57
Posty: 37
Lokalizacja: Tczew
Hejka

Właśnie chetnie też bym sie zaopatrzył w taką przejściówke.....:) :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2005 23:55:33 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
a macie juz panowie liczniki?
jesli tak to jakie (ile zlacz i ilu pinowe oraz z ktorego roku)?

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2005 00:09:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2004 05:54:57
Posty: 37
Lokalizacja: Tczew
Własnie w niedziele wybieram sie na giełde.....a jakie polecasz?Moje autko
ma tylko podstawowe wyposażenie:( Dlatego przynajmniej licznik sobie wymienie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2005 00:17:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
polecam maksimus wypasos:
mala navi, biale podswietlenie na LEDach, zegarek z datownikiem (wszystko cyfrowe), dodatkowe wskazniki: ladowania i temperatury oleju, FIS,....
i pamietaj o manetce do kompa :P

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2005 20:27:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2004 05:54:57
Posty: 37
Lokalizacja: Tczew
Tak:) tylko ,że taki licznik wraz z kompem i manetka trudno dostać:( A jak sie juz dostanie to pewnie kupe kasy za to chca........


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2005 21:34:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
flex napisał(a):
Tak:) tylko ,że taki licznik wraz z kompem i manetka trudno dostać:( A jak sie juz dostanie to pewnie kupe kasy za to chca........

to po co ci przejsciowka? :):
zwykle liczniki sa w bardzo podobnej cenie co te wypasione.
nie zalamuj sie tylko dzialaj :peace:

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 472 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 24  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: