makaon napisał(a):
Nie jestem sknerą, czekam na zainteresowanie. Otóż jak się domyślasz coś poszło nie tak z ogniskową( na oko bańka palnika jest IDEALNIE w tym samym miejscu co w H1). Lekka manipulacja pilniczkiem (palnik lekko do dołu) i jest kolosalna różnica) słowem czemuś nie było w ognisku. Myślę że porównywałem patrząc z boku na obie, a błśąd jest widoczny gdy patrzymy na nie od przodu - tu chyba palnik nie jest w osi.
No to gratuluję
Sam widzisz, że to nie xenon, a chińskie rączki zepsuły robotę
Proponowałbym jednak kupić soczewki xenonowe za 50zł i żarówki D2S, a nie chińskie zamienniki, a wtedy dopiero poczułbyś co to jest prawdziwy xenon..
Ale dobrze, że i tak jest lepiej...
Ps. Bańka może i być w tym samym miejscu, ale jest dłuższa i daje zupełnie inne światło, więc nigdy ogniskowa nie wypadnie tam, gdzie powinna
Podcięcie żarówki i skierowanie jej w dół, powoduje, że odbłysnik świeci bardziej ku górze, a jako że soczewka daje obraz odwórcony i powiększony, to masz więcej światła na drodze. Powoduje to jednak, że jego część jest przysłaniana przez przesłonę, a co za tym idzie, musisz mieć lampy ustawione wyżej i prawdopodobnie oślepiasz wszystkich z przeciwka...
Ale się nie upieram, bo nie widziałem. To tylko teoria...
"pablo.k"
Sorry, ale nie wiem czemu o to pytasz... Skoro chcesz to zamówić do swojego auta, to po prostu zajrzyj w reflektor i zobacz jaką masz żarówkę, a nie posiłkujesz się innymi, żeby podali na tacy...
Nie ma pewniejszego info, odnośnie żarówki w Twojej lampie niż po prostu sprawdzenie tego. Na papierze wszystko może być pięknie, a potem się okaże, że auto miało dzwona, lub ukradli kiedyś lampy i masz załozone z innego rocznika... I co?? I potem pretensje...
IMHO nikt o zdrowych zmysłach nie odpowie i nie powinien odpowiadać na to pytanie...
Idź i poświęć 3 minuty (albo i 20min) pobrudź łapki i sam się przekonaj. Innej rady nie ma...