.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.kwi.2025 22:46:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2006 13:00:48 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
Jeden woli córkę, a drugi teściową...
nie chce Cie obrazac Maciek - bo nie naleze do kategorii ludzi ktorzy naszczekają na kogos bez powodu, ale dziwią mnie kolesie którzy kupują zajebiste zawiechy za wielką kasę, obniżaja auta a doprowadzają np. do luzów na tulejach czy drążkach - bo takie auto moje - na fabrycznym Quattrowym zawiasie -30 i bez najmniejszego luzu zrobi zawsze. Jak 10 lat jezdze staruszkiem, tak na krawęznikach lądowały już podpuszczone Celiki, GSi wszelakie, merce..
ile ci da usztywnione zawieszenie? +5 km/h w zakręcie?
zadbane + trening da ci 15 (+ jeszcze 10 Quattro - bo ci sie nadmiar mocy ladnie rozłoży ) :-)

NIE PSUJ TEGO, CO FABRYKA STWORZYŁA PIĘKNYM.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2006 23:38:55 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
mistrz-k*wa-cietej riposty... znow niechcacy uciąłem wątek..? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2006 20:32:12 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Czyż tu nie ma KV? tylko bez Q ale za to jaki i jeszcze od klubowicza...
Ech, żeby to nie było teraz była byś moja :(
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=43175

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2006 01:10:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2005 09:55:00
Posty: 21
Lokalizacja: Gdansk
martab99...wyobraz sobie ze jezdziłem 1.8 na gazniku i 1.8 na wtrysku... a 2.2 dostaje baty od obu ze startu...wiec co mam mysleć??? jeszcze zadna 5 cylindrowka nie dziabnela mojego kolesia... :) i niby jakim cudem 5 cylindrowy silnik pracuje rowniej od 4 cylindrowego hehehe...Tu sie popisał ktoś...jezeli w 5 cyl pracuja 3 na 2 a w 4 cyl 2 na 2 to hmmm logiczne chyba ze silnik 4 cylindrowy chodzi rowniej i szybciej wkreca sie na obroty...nie ja to biore z kosmosu nie mam kompletnie zadnego pojecia:) wymyslam sobie bajeczki:)

_________________
Jeszcze rok i bede mial prawko a do pierwszej Coupe GT dzieli mnie 8 miesiecy :)!!! jakby kto mial jaka Coupejke B2 na zbyciu niech da znac!!! Kocham ta furke!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2006 01:13:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2005 09:55:00
Posty: 21
Lokalizacja: Gdansk
Mauzer wiem jak wyglada Gsi...pierwszy lepszy buraczek teraz kupuje to na gieldzie...przepraszam jesli Cie urazilem w jakis sposob...ale niestety w trojmiescie tak sprawki sie mają:)

_________________
Jeszcze rok i bede mial prawko a do pierwszej Coupe GT dzieli mnie 8 miesiecy :)!!! jakby kto mial jaka Coupejke B2 na zbyciu niech da znac!!! Kocham ta furke!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2006 01:17:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2005 09:55:00
Posty: 21
Lokalizacja: Gdansk
scob luzik ja nie mam nic przeciwko ja chetnie wysłucham twoich opini ktore maja jakies podstawy wynikajace z doswiadczenia ktorego ja nie posiadam... mam nadzieje ze nie traktujesz mnie jak jakiegos szczeniaka ktory sie naogladal tvn turbo:)

_________________
Jeszcze rok i bede mial prawko a do pierwszej Coupe GT dzieli mnie 8 miesiecy :)!!! jakby kto mial jaka Coupejke B2 na zbyciu niech da znac!!! Kocham ta furke!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2006 10:42:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Maciek Bomba napisał(a):
.Tu sie popisał ktoś...jezeli w 5 cyl pracuja 3 na 2 a w 4 cyl 2 na 2 to hmmm logiczne chyba ze silnik 4 cylindrowy chodzi rowniej i szybciej wkreca sie na obroty...nie ja to biore z kosmosu nie mam kompletnie zadnego pojecia:) wymyslam sobie bajeczki:)


Nie mam pytan wiecej... :peace: Zeczywiscie logika wręcz bije z Twoich postów :!:

Maciek Bomba napisał(a):
martab99...wyobraz sobie ze jezdziłem 1.8 na gazniku i 1.8 na wtrysku... a 2.2 dostaje baty od obu ze startu...wiec co mam mysleć???


Masz myślec ze ta 2.2 to była jakas wybitna padaka. Poszukaj zdrowych wozów do takich testów


P.S. Jesli lepiej wiesz, to nie zadawaj wiecej takich pytan, bo skoro grono ludzi którzy maja duuzo do powiedzenia w temacie nie ma racji, to szkoda sobie zaprzatac głowy ich zdaniem :diabel:

P.S2. Nie pisz 3 postów pod rząd bo Cie zaraz MOD skilluje i slusznie

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2006 11:07:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2004 20:02:38
Posty: 2279
Lokalizacja: Dublin-Kraków
Auto: TT 1.8T BAM QUATTRO
martab99 napisał(a):
Maciek Bomba napisał(a):
.Tu sie popisał ktoś...jezeli w 5 cyl pracuja 3 na 2 a w 4 cyl 2 na 2 to hmmm logiczne chyba ze silnik 4 cylindrowy chodzi rowniej i szybciej wkreca sie na obroty...nie ja to biore z kosmosu nie mam kompletnie zadnego pojecia:) wymyslam sobie bajeczki:)


Nie mam pytan wiecej... :peace: Zeczywiscie logika wręcz bije z Twoich postów :!:
hehehehehe no niesadze zeby moje R4 dało rade R5 w tej samej budzie w tym samym stanie i ze mna za kółkiem :D a pozatym co wy z ta równoscią pracowania ???? lol jak jest w stanie bdb to równo pracuje i jeden i drugi silnik , miałem oba! tylko R5 ma dzwięk zajebistszy :peace:

Maciek Bomba napisał(a):
jezdziłem 1.8 na gazniku i 1.8 na wtrysku... a 2.2 dostaje baty od obu ze startu...wiec co mam mysleć??? jeszcze zadna 5 cylindrowka nie dziabnela mojego kolesia... :)
to chyba jakieś kpiny kolega sobie du uządza albo prowokacje jekieś ???? lol czyli okazało się za mam silnik z tak potwornym potencjałem i nic otym niewiem buhahahahahahahahaahahah to dobre ale się usmiałem

_________________
Jakub
80 COUPE 2.0 16V
TT 1.8T Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... _TTbam.jpg
A2 1.4 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21/15011589_A2.jpg
A4 1.9 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... G_1797.JPG
B3 1.8 -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 1_b380.jpg
C3 2.3 Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 267js7.jpg
B2 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2006 11:16:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Fishbone napisał(a):
co wy z ta równoscią pracowania ???? lol jak jest w stanie bdb to równo pracuje i jeden i drugi silnik , miałem oba! tylko R5 ma dzwięk zajebistszy :peace:


Wiadomo, ale zdrowa 5-tka pracuje spokojniej i bardziej harmonijnie niz zdrowa 4.

Fishbone napisał(a):
to chyba jakieś kpiny kolega sobie du uządza albo prowokacje jekieś ???? lol czyli okazało się za mam silnik z tak potwornym potencjałem i nic otym niewiem buhahahahahahahahaahahah to dobre ale się usmiałem


Kluczyk w dłoń i szukaj koni Kuba... :peace:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2006 12:54:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
Wątek się rozwija elegancko :diabel: Hehehehe, z tym równością pracy R4 i R5 dał kolega popis :): :): :):

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2006 16:31:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Maciek Bomba napisał(a):
martab99...wyobraz sobie ze jezdziłem 1.8 na gazniku i 1.8 na wtrysku... a 2.2 dostaje baty od obu ze startu...wiec co mam mysleć??? jeszcze zadna 5 cylindrowka nie dziabnela mojego kolesia... :) i niby jakim cudem 5 cylindrowy silnik pracuje rowniej od 4 cylindrowego hehehe...Tu sie popisał ktoś...jezeli w 5 cyl pracuja 3 na 2 a w 4 cyl 2 na 2 to hmmm logiczne chyba ze silnik 4 cylindrowy chodzi rowniej i szybciej wkreca sie na obroty...nie ja to biore z kosmosu nie mam kompletnie zadnego pojecia:) wymyslam sobie bajeczki:)


ajjjj, widać że ty młody siusiumajtek jesteś jeszcze i bajeczki też pociskasz ładne :/

ale w sumie można się pośmiać na tym forum jeszcze :peace:
schloss jetzt :!!:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2006 07:44:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sty.2005 09:55:00
Posty: 21
Lokalizacja: Gdansk
:):):) z tym że jak narazie Scob udziela tylko konkretnych i do rzeczy odpowiedzi a mauzer i martab99 szydzą:) dzięki Panowie:*

_________________
Jeszcze rok i bede mial prawko a do pierwszej Coupe GT dzieli mnie 8 miesiecy :)!!! jakby kto mial jaka Coupejke B2 na zbyciu niech da znac!!! Kocham ta furke!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2006 07:51:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Maciek Bomba napisał(a):
:):):) z tym że jak narazie Scob udziela tylko konkretnych i do rzeczy odpowiedzi a mauzer i martab99 szydzą:) dzięki Panowie:*


A co takiego napisal Ci scob wiecej niz ja czy Mauzer? Przeczytaj jeszcze raz dokladnie caly watek :!!:

A jak bedziesz pisal bzdury to sie nie dziw pozniej ze sie spotkaja z reakcjami...hmm... :-D

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2006 01:22:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2005 17:53:56
Posty: 128
Lokalizacja: Poznań Piła Koszalin
przedmowcy dobrze radza........jesli nastawiasz sie na coupe b2 z prawdziwego zdarzenia w gre wchodzi tylko i wylacznie kv..ka.......mialem kiedys taka....ojojoj...do dzis dostaje dreszczy .....miala na liczniku 219000 i caly swoj zywot jezdzila na syntetyku...do 100 dokladnie 8.9....pamietam sprzedalem ja za kosmiczna sume 11 tys...dziany tatus kupil ja swojemu synkowi na okolicznosc pomyslnie zdanej matury...
i nie pisz prosze ze 2.2 dostaje baty......bo blaznisz sie w oczach polswiadka AKP.....
pozdrawiam

_________________
Bylo...
audi coupe 81 1.9 wn , audi b3 88 1.8... , audi coupe 85 2.2 kv , audi coupe 90 2.3 ng TUNING , audi a6 c4 94 2.8 aah TUNING, AUDI COUPE...91 2.3 NG a4 front , AUDI COUPE...91 2.3 NG, AUDI A6 C4 2.6 AUTOMAT.....97 , Audi 100 Coupe 2.1 youngtimer, Audi coupe b2 2.2 kv ośka
Audi A8 4.2 300KM, AUDI B4 CABRIO 2.3
Audi s8 4.2 96r, Audi A8 2.8 aah 97, Audi A8 3.7Q 97r, Audi A6 2.4 v6 98r, Audi a6 2.5 tdi 98r, Audi A4 2.5Tdi 2003r
Jest... Audi A8 2.8 2000r

Audi Coupe 2.2 KV Odkupiłem ja po 8 latach:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2006 09:59:45 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
kup se astre gsi bo plecisz glupoty zarowno o Audi jak i o gsi. jeszcze nie widzialem zeby 2.0 16V opla zostaloobjechane przez jakiekolwiek wolnossace R5 czy R4. Twoje dywagacje na temat parametrow zawsze zweryfikuje zycie. oczywiscie nawet mclaren F1 pojedzie wolniej od Twojego wymazonego Coupe GT 1.8 jak mu kolka kwadratowe zalozysz i na tej samej zasadzie 1.8 objezdza 2.2 :peace: co do zawiasu to jak ktos jezdzi wytluczonym sprzetem to mysli ze to tak wyglada seria :-D ... przejedz sie kiedys sprawna seria to pogadamy. a juz wogole w autach leciwych na ktore stac wiekszosc niezamoznych fanow motoryzacji gdzie lpg nzywa sie tuningiem i podnoszeniem wartosci auta :P nie sadze zebys udzwignal koszta nalezytego utrzymania takiego auta skoro wypisujesz takie niestworzone historie.

reasumujac, kup auto jakie uznasz za stosowne , pozniej pogadamy czy dobrze robisz czy nie bo takie czcze dyskusje do niczego nie prowadza

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2006 22:23:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
Maciek Bomba napisał(a):
niby jakim cudem 5 cylindrowy silnik pracuje rowniej od 4 cylindrowego hehehe...Tu sie popisał ktoś...jezeli w 5 cyl pracuja 3 na 2 a w 4 cyl 2 na 2 to hmmm logiczne chyba ze silnik 4 cylindrowy chodzi rowniej i szybciej wkreca sie na obroty...


odsylam do googla, podrecznikow fizyki i zdrowego rozsadku..
2 na 2? 3 na 2? taka dziecinna fajna pioseneczka-wyliczanka byla.. z niczym innnym mi sie to nie kojarzy. nie mowisz tu o silniku malucha, boxerze z garbusa czy 30-letniej V8-mce hemi...

wyobraz sobie taki obrazek: masz 4 cylindry o pojemnosci skokowej +-450 cm^3 napedzajace wspolny wał. Masz zapłon i suw pracy 4 razy na obrót wału. Dokładasz cylinder, zmieniasz kąty wykorbienia i masz 2200 z zapłonem i suwem pracy 5 x na obrót. teoretycznie 25% więcej wygenerowanej energii...
A jesli chodzi o kulture pracy - polecam ci latający gdzies jeszcze po necie filmik z moim silnikiem - 10 minut po pierwszym odpaleniu, bez zasilania benzyną (na gazie) i przed regulacją zapłonu - na którego kolektorze stoi sobie spokojnie jak gdyby nigdy nic zapalniczka BIC. Wyreguluj tak swojego tjunowanego 1,8.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: