.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.mar.2025 05:44:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2004 21:19:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2003 10:34:08
Posty: 87
Lokalizacja: z podwarszawy
Timo napisał(a):
Krystian jak Ci sie jezdzi na 18 :?:
Wacham sie troche...juz nie mowie o komforcie ale o zawieszeniu. Jak ono to znosi :?: Czesto musisz zawieszenie robic czy za bardzo sie z tym dupcze :):


Bilans jest mniej więcej taki:
-3,5 roku jazdy na 18'' i zawieszce -60mm
- zrobione w tym czasie ok. 40tys. km
- wymieniony jeden górny przedni wahacz i jedna końcówka drążka
- powolutku zbliża się wymiana dolnego wahacza

W sumie nie jest źle, natomiast komfortu raczej mało, więc jak ktoś dużo jeździ po różnych drogach to nie polecam, jeśli jeździ tak jak ja czyli na codzień raczej innym autem a maleństwem 8-10 tys. rocznie, głównie w weekendy i nie w zimę to można się "przemęczyć" ;)

_________________
CIAO !!! i do zobaczenia na streetracing site


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2004 22:56:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Miki_V6 -> 215/40 R17 to chyba sporo za mało, by fabryczny rozmiar był zachowany

Sam przymierzałem sie do 18" ale to już jest tłuczenie autka na naszych drogach, no i straszna uciążliwość przy większych przebiegach.[/b]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2004 23:20:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2003 15:03:17
Posty: 1803
Lokalizacja: Gorzow wlkp.
Krystian napisał(a):
Timo napisał(a):
Krystian jak Ci sie jezdzi na 18 :?:
Wacham sie troche...juz nie mowie o komforcie ale o zawieszeniu. Jak ono to znosi :?: Czesto musisz zawieszenie robic czy za bardzo sie z tym dupcze :):


Bilans jest mniej więcej taki:
-3,5 roku jazdy na 18'' i zawieszce -60mm
- zrobione w tym czasie ok. 40tys. km
- wymieniony jeden górny przedni wahacz i jedna końcówka drążka
- powolutku zbliża się wymiana dolnego wahacza

W sumie nie jest źle, natomiast komfortu raczej mało, więc jak ktoś dużo jeździ po różnych drogach to nie polecam, jeśli jeździ tak jak ja czyli na codzień raczej innym autem a maleństwem 8-10 tys. rocznie, głównie w weekendy i nie w zimę to można się "przemęczyć" ;)


Wiec odpuszczam sobie 18 :zly:

_________________
Obrazek

S6 C5 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2004 00:00:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2004 22:41:42
Posty: 14
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
dobra panowie spokojnie bo juz mi zrobiliscie straszny metlik w glowie :): zdecydowanie podobają mi sie AZEV 17" i na takowe zapoluje, tylko napiszcie mi prosze konkretnie jakie szerokie i jakie ET zeby przy spręzynkach -40mm SUPERSPORT nic nie obcieralo przy pelnym zaladowaniu :D z gory dzieki za pomoc i pozdrawiam kolege z rodzimego miasta-Timo :P pozdros


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2004 00:32:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2500
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> no wiec ET 35 lub 37 i oponka najlepiej 225/45/17 lub 215/40/17 wiem ze to sa rozne srednice kol, ale mam te 2gie i jest nawet dobrze :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2004 00:38:42 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2500
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
Krystian napisał(a):
wszystko ładnie, pięknie tylko że montaż samych sprężyn obniżających to porażka maksymalna
1. niszczy amory seryjne w tempię zdecydowanie przyspieszonym
2. na nierównościach wydłuża drogę hamowania
3. na pofalowanych odcinkach drogi jak auto wpadnie w bujanie to zachowuje się jak statek na wzburzonym morzu :533:

Raz w Golfie popełniłem ten błąd - nigdy więcej - jeśli niższe sprężyny to i odpowiednie amory do tego.


-> A to ciekawe bo albo nie kazde auto reaguje tak samo albo moje b4 jest siakies podatne na obnizanie bo nie mam zadnych z wyzej opisanych przypadlosci a jezdze na weitecakch 60/40 i seryjnych amorach boge gazowe ktore w momencie zalozenia sprezyn mialy 4 lata i ok.40 tys przebiegu...teraz dalej na nich smigam i dalej jest taczkers a nie fala :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2004 11:07:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
UFOtm napisał:
Cytuj:
to ciekawe bo albo nie kazde auto reaguje tak samo albo moje b4 jest siakies podatne na obnizanie bo nie mam zadnych z wyzej opisanych przypadlosci a jezdze na weitecakch 60/40 i seryjnych amorach boge gazowe ktore w momencie zalozenia sprezyn mialy 4 lata i ok.40 tys przebiegu...teraz dalej na nich smigam i dalej jest taczkers a nie fala


Też tak myślałem, dopuki nie zmieniłem amorków :P
Przy 17" możesz ET 25 zapodać i też będzie git. Dużo jeszcze zależy od szerokości felgi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2004 19:03:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2003 10:34:08
Posty: 87
Lokalizacja: z podwarszawy
UFOtm napisał(a):
jezdze na weitecakch 60/40 i seryjnych amorach


:galy: :galy: :galy:
-60 na serii :?: :wpale:

jeśli sprężyny rzeczywiście obniżają o -60mm, to:
- McPherson jest skręcony na maxa a i tak sprężyna może się obracać i ruszać bo amortyzator jest za długi i nie pozwala się dalej skręcić
- amortyzator pracuje w zdecydowanie niefabrycznym położeniu co skutkuje zazwyczaj szybkim padnięciem tegoż elelmentu

wowo: :peace:

_________________
CIAO !!! i do zobaczenia na streetracing site


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2004 22:17:19 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2500
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> no to chyba moja niunia jest naprawde podatna na takie zabiegi bo nic sie nie obraca i jezdzi sie tez dobrze - nie jezdzilem jeszcze na pelnym sprzecie obnizonym, ale jak bedzie mnie stac to poslucham twojej rady :) :peace:
Narazie zostaje tak jak jest :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2004 09:46:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Niebawem zdam relacje jaka, jest różnica pomiędzy jazdą na -40mm H@R + Bilstein, a zawieszeniem gwintowany KW w wariancie II :P gdzie przód może iść -170mm a tył -80mm :diabel:
Sam sie nie moge doczekać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2004 21:32:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lis.2004 19:31:01
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
wowo napisał(a):
Niebawem zdam relacje jaka, jest różnica pomiędzy jazdą na -40mm H@R + Bilstein, a zawieszeniem gwintowany KW w wariancie II :P gdzie przód może iść -170mm a tył -80mm :diabel:
Sam sie nie moge doczekać.


Rozumiem, że płyta stalowa jest już pod autem, ja swoim musze strasznie uważać, co dopiero na -170mm :galy:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2004 21:51:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
-170 mm ?? To gokart będzie czy co ??

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2004 22:21:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Nie no, te -170mm to chyba tylko teoretycznie jest, bo wcześniej koło zderzy sie z nadkolem, albo zderzak i mska z asfaltem. Ale jest taka możliwość.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2004 17:14:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Gwint założony. Jazdy jeszcze nie było, ale auto wizualnie wygląda zarąbiście. Poza tym, przy próbie dociążąnia auta, stoii jak wryte, ani drgnie.
Wóz drabiniasty niebawem wyjeżdza z warsztatu po długiej przerwie. :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2004 11:03:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.sie.2003 21:57:05
Posty: 1928
Lokalizacja: Zgorzelec/Gorlitz Auto:Audi A4 2.0tdi 170ps quattro i BMW E61 530d
Timo napisał(a):
Krystian napisał(a):
Timo napisał(a):
Krystian jak Ci sie jezdzi na 18 :?:
Wacham sie troche...juz nie mowie o komforcie ale o zawieszeniu. Jak ono to znosi :?: Czesto musisz zawieszenie robic czy za bardzo sie z tym dupcze :):


Bilans jest mniej więcej taki:
-3,5 roku jazdy na 18'' i zawieszce -60mm
- zrobione w tym czasie ok. 40tys. km
- wymieniony jeden górny przedni wahacz i jedna końcówka drążka
- powolutku zbliża się wymiana dolnego wahacza

W sumie nie jest źle, natomiast komfortu raczej mało, więc jak ktoś dużo jeździ po różnych drogach to nie polecam, jeśli jeździ tak jak ja czyli na codzień raczej innym autem a maleństwem 8-10 tys. rocznie, głównie w weekendy i nie w zimę to można się "przemęczyć" ;)


Wiec odpuszczam sobie 18 :zly:


Wojtek jezdziłem A4 na 17" i 18" obniżona 50mm z tym ze było wsadzone spręzyna i amorek(komplet) i powiem ci że róznicy nie było(minimalna) nie odczówalna drastycznie :P
Tak ze jak ci się trafi fajna 18' to tez bierz :P
Ja osobiscie chetnie bym się zamienił swoja 17' na 18"(ale łeb w łeb)
:D :D :D :D

_________________
"Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na
liscie najbogatszych ludzi swiata .......
Jezeli nie, to wstaje i ide do roboty ..."
Sprzedam częsci do audi A4 B6 avant,lumuzyna i cabrio 2.5tdi V6 163ps info priv lub gg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2004 23:53:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2004 22:41:42
Posty: 14
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
mam w planie zamontowac felgi 17" te orginalne od cabrio. co wy na to? polecacie - odradzacie :?: :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2004 23:56:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
maciek@ napisał(a):
mam w planie zamontowac felgi 17" te orginalne od cabrio. co wy na to? polecacie - odradzacie :?: :peace:

jesli zachowasz kolejnosc -> gleba -> fele to polecam :peace:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2004 00:03:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2004 22:41:42
Posty: 14
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
o kolejnosci nie ma co tu duzo gdybac bo sprezynki juz leza i czekaja a felgi sa namierzone :diabel: na wiosne zaloze wszystko naraz... i jeszcze kolejne pytanie jak ze srubami do tych kol? normalne stozkowe czy potrzebne jakies inne? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2004 10:43:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2004 12:37:31
Posty: 337
Lokalizacja: małopolska
maciek@ napisał(a):
o kolejnosci nie ma co tu duzo gdybac bo sprezynki juz leza i czekaja a felgi sa namierzone :diabel: na wiosne zaloze wszystko naraz... i jeszcze kolejne pytanie jak ze srubami do tych kol? normalne stozkowe czy potrzebne jakies inne? ;)


Bilu nie miał najprawdopodobniej na myśli samych sprężyn....
Pomyśl o amortyzatorach jeszcze wcześniej bo jak założysz progresywną sprężyne i do tego wieksze/cięższe koło i zwiekszysz mase nieresorowaną to smiem twierdzić, że długo się tym zestawem nie pocieszysz i będziesz podskakiwał jak pimpong ...
:509:
wiem to z doświadczenia :peace:

a do alu są specjalne śruby/nakrętki z łebkiem stożkowym :D

_________________
pozdrawiam
lolek.. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: