.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 02:47:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2009 12:40:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
To_JA_! napisał(a):
Aktualnie wielu producentów silników turbo montuje fabrycznie zawory "blow off" i do tego sterowane elektrycznie żeby otworzyć je nie ciśnieniowo a właśnie w momencie zamknięcia przepustnicy podtrzymując turbo na obrotach do momentu "po zmianie biegu" przez co nie ma efektu turbodziury przy rozpędzaniu "przez biegi".


w jakich np. jest to zakladane seryjnie ?

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2009 13:46:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2009 11:50:51
Posty: 1187
Lokalizacja: Śląsk
Auto: E34
spanky napisał(a):
To_JA_! napisał(a):
Aktualnie wielu producentów silników turbo montuje fabrycznie zawory "blow off" i do tego sterowane elektrycznie żeby otworzyć je nie ciśnieniowo a właśnie w momencie zamknięcia przepustnicy podtrzymując turbo na obrotach do momentu "po zmianie biegu" przez co nie ma efektu turbodziury przy rozpędzaniu "przez biegi".


w jakich np. jest to zakladane seryjnie ?


Nissan? :peace:

_________________
Było: 100 C4 94' 2.5TDI -> 100 C4 93' 2.3 -> S4 C4 92' 2.2t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2009 19:20:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
spanky napisał(a):
To_JA_! napisał(a):
Aktualnie wielu producentów silników turbo montuje fabrycznie zawory "blow off" i do tego sterowane elektrycznie żeby otworzyć je nie ciśnieniowo a właśnie w momencie zamknięcia przepustnicy podtrzymując turbo na obrotach do momentu "po zmianie biegu" przez co nie ma efektu turbodziury przy rozpędzaniu "przez biegi".


w jakich np. jest to zakladane seryjnie ?


Akurat ja miałem do czynienia z Abarth'em 500 1.4 135PS i 160PS - oczywiście benzyniak z wtryskiem pośrednim i przepustnicą (choć sterowaną elektronicznie). Zawór był fajny bo "zewnętrzny" podpięty na wężach.
T tego co wiem w najnowszym silniku 0.9 turbo FIAT'a też jest BlowOff ale zintegrowany na obudowie "ślimaka" sprężarki więc nieprzydatny w adaptacjach.

Pozdrawiam.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: