.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.gru.2024 03:30:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 472 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 24  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2008 09:50:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2006 23:42:09
Posty: 37
Lokalizacja: oxford uk
A tutaj zdjecie miejsca skad wziety zostal sygnal spalania (dzieki Darkowi i artJG)
na zdjeciu biala strzalka to miejsce skad wyciagnalem wtyczke, niebieska strzalka to przewod sygnalu spalania. ja mam silnik ADR, artJG ma jakiegos diesla chyba 1Z i tez ma tam ten kabel od spalanie, czyli wyglada to ze kable sa te same, druga wtyczka od prawej pod ECU w kanale prowadzocym do kabiny. tak na wszelki wypadek Obrazek
Pozdrawiam Jocker01


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2008 19:15:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2008 00:14:43
Posty: 10
Lokalizacja: sieradz
panowie potrzebuje waszej pomocy co to jest za ukald scalony ic2 na tym schemacie
http://www.frogs.pl/images/stories/audi ... chemat.jpg
i czy jest on potrzebny lub jak ktos z was ma inny schemat przejsciowki do b4 bo bilu nie chce podac i nie odpisal na poczte bilu albo mariusz d pomuszcie wam sie udalo ma tez licznik po lifcie jak wy z 2001 roku odpiszcie na poczte lub tu na forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2008 16:37:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.mar.2008 20:24:12
Posty: 55
Lokalizacja: Kraśnik
witam
jeżeli jeszcze ktoś tu zagląda z fachowców, to proszę o pomoc. mam zegary od AUDI A6 1/2fis zegar cyfrowy z 2001r, dwa złącza 32pin niebieskie i zielone.
po podłączeniu wg rozpiski z wątku źle wyświetla mi temperaturę wody (od razu po przekręceniu kluczyka jest połowa)
stare złącze żółte 2pin - nowe złącze niebieskie 8pin
oraz paliwo (jest na minimum, mimo, że jest połowa baku paliwa)
stare złącze niebieskie 15pin - nowe złącze niebieskie 5pin
obrotomierz też nie chodzi, ale nie próbowałem jeszcze ustawić kanału 60 (tak wyczytałem z wątku).
jest jeszcze:
sygnał na pin 30 (niebieskie złącze) "contakt S"
oraz sygnał na pin 31 (zielone złącze) "selector range display"
co to za sygnały i co trzeba podać?
pozdrawiam

_________________
AUDI 80 AVANT 1,9TDI '95


Ostatnio edytowano 25.mar.2008 12:05:57 przez wg79, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2008 21:31:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2007 18:25:32
Posty: 55
Lokalizacja: Jelenia Góra
wg79 napisał(a):
witam
jeżeli jeszcze ktoś tu zagląda z fachowców, to proszę o pomoc.


Hej kolego.
Nie jestem fachowcem ale mogę ci coś nie coś podpowiedzieć :D




Cytuj:
mam zegary od AUDI A6 1/2fis zegar cyfrowy z 2001r, dwa złącza 32pin niebieskie i zielone.


Też mam takie ale ich nie zakładałem bo nie mają kompa w sobie :/


Cytuj:
po podłączeniu wg rozpiski z wątku źle wyświetla mi temperaturę wody (od razu po przekręceniu kluczyka jest połowa)
stare złącze zielone 2pin - nowe złącze niebieskie 8pin


Ja podłanczałem do swojego 1Z chyba za cztery różne liczniki i nie miałem z tym problemu.



Cytuj:
oraz paliwo (jest na minimum, mimo, że jest połowa baku paliwa)
stare złącze niebieskie 15pin - nowe złącze niebieskie 5pin


Paliwo pokazuje w odwrotną stronę. (różnica pomiędzy A4 i A6)
Pomaga wymiana pływaka na pływak z passata z 2000 roku


Cytuj:
obrotomierz też nie chodzi, ale nie próbowałem jeszcze ustawić kanału 60 (tak wyczytałem z wątku).


Obrotomierz musisz aktywować vagiem na kanale 60, tak jak słusznie zauważyłeś :d


Cytuj:
jest jeszcze:
sygnał na pin 30 (niebieskie złącze) "contakt S"
oraz sygnał na pin 31 (zielone złącze) "selector range display"
co to za sygnały i co trzeba podać?
pozdrawiam


30 -Wyłącznik zapłonu styk S – ( +12V )
31 -Wskaźnik zakresów przełączania (dla automatycznej skrzyni biegów)
Jak masz zwykłą skrzynię to nic nie podłanczasz


Pozdrawiam i powodzenia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2008 12:13:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.mar.2008 20:24:12
Posty: 55
Lokalizacja: Kraśnik
witam
dzięki za szybką odpowiedź
Cytuj:
Paliwo pokazuje w odwrotną stronę. (różnica pomiędzy A4 i A6)
Pomaga wymiana pływaka na pływak z passata z 2000 roku

ja mam B4 więc z paliwem powinno być w dobrą stronę (niekoniecznie dobrze). jak jest połowa baku to czy rosnąco czy malejąco zmienia się rezystancja to i tak w środku będzie taka sama (zbliżona). ja nie podłączyłem 30 -Wyłącznik zapłonu styk S – ( +12V ), czy to może być przyczyną?
niepokoi mnie wskazanie temperatury. czego jest w połowie? czy podpięcie poziomu wody chłodzącej do masy może mieć wpływ?
pozdrawiam

_________________
AUDI 80 AVANT 1,9TDI '95


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2008 12:00:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2004 12:57:58
Posty: 339
Lokalizacja: Kraków
dj.zbyszek napisał(a):
panowie potrzebuje waszej pomocy co to jest za ukald scalony ic2 na tym schemacie
http://www.frogs.pl/images/stories/audi ... chemat.jpg
i czy jest on potrzebny lub jak ktos z was ma inny schemat przejsciowki do b4 bo bilu nie chce podac i nie odpisal na poczte bilu albo mariusz d pomuszcie wam sie udalo ma tez licznik po lifcie jak wy z 2001 roku odpiszcie na poczte lub tu na forum


Witam, gwoli sprostowania, aby przejsciowka dziala mozna spokojnie pominac elemetny IC2, IC8 oraz elemtny do nich polaczone, oraz T2, T3. Sa to elementy "do testow" jak sie licznik zachowuje z fisem i do ewentualnego przeliczania wskazan paliwa - wciaz nie zrobione z braku czasu

:peace:

_________________
Żaba
Audi A4 Avant quattro, 2.8 (APR) + Tiptronic, 99r.
był - Audi 80 Avant quattro, 2.6 (ABC), 93r.
był - Audi 90, 2.3 (NG), 87r.
www.frogs.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2008 12:03:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2004 12:57:58
Posty: 339
Lokalizacja: Kraków
wg79 napisał(a):
witam
dzięki za szybką odpowiedź
Cytuj:
Paliwo pokazuje w odwrotną stronę. (różnica pomiędzy A4 i A6)
Pomaga wymiana pływaka na pływak z passata z 2000 roku

ja mam B4 więc z paliwem powinno być w dobrą stronę (niekoniecznie dobrze). jak jest połowa baku to czy rosnąco czy malejąco zmienia się rezystancja to i tak w środku będzie taka sama (zbliżona). ja nie podłączyłem 30 -Wyłącznik zapłonu styk S – ( +12V ), czy to może być przyczyną?
niepokoi mnie wskazanie temperatury. czego jest w połowie? czy podpięcie poziomu wody chłodzącej do masy może mieć wpływ?
pozdrawiam


wskazanie wody jest zawsze w polowie, chyba ze temp. spadnie ponizej 80 lub wzrosnie powyzej 100, w innym przyapdku zawsze pokazuje 90 (zby nie daznic kierowcy). Na vagu pokazuje wlasciwa temp.

co do wskazan paliwa jest to loteria, nidy nie pokazuje poprawnie, konieczne jest wymienienie plywaka - dla lcizbnika A6 z A6 a dla A4 z A4 poeniwaz w zaleznosci od licznika pokazuyje odwrotnie lub poprawnie.

_________________
Żaba
Audi A4 Avant quattro, 2.8 (APR) + Tiptronic, 99r.
był - Audi 80 Avant quattro, 2.6 (ABC), 93r.
był - Audi 90, 2.3 (NG), 87r.
www.frogs.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2008 12:13:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lip.2006 15:36:06
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków
wiking1, a ja mam w takim razie pytanko. Mam standardowe zegary i ostatnio wskaźnik paliwa mi szaleje. Raz jest na full, a raz na zero. Idzie dobrać pływak z A4 do standardowych zegarów (o ile to wogóle wina pływaka) ?

Ewentualnie może wiesz jak wyciągnąć pływak i sprawdzić czy jest tam wogóle styk ?

_________________
od 03.10.2008 Audi A4 B5 AVANT 1.9TDi AJM 116KM@285Nm
06.2006 -> 07.2008 Audi 80 B4 AVANT 2.0 ABK 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2008 12:21:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2004 12:57:58
Posty: 339
Lokalizacja: Kraków
OGr napisał(a):
wiking1, a ja mam w takim razie pytanko. Mam standardowe zegary i ostatnio wskaźnik paliwa mi szaleje. Raz jest na full, a raz na zero. Idzie dobrać pływak z A4 do standardowych zegarów (o ile to wogóle wina pływaka) ?


Nie wiem, moze to byc pczyczyna malego stabilizatora w lcizniku, ktory nie laczy, to najczestsza przyczyna, plywak zostawilbym na razie w spokoju, bylo tym wiele na forum.

_________________
Żaba
Audi A4 Avant quattro, 2.8 (APR) + Tiptronic, 99r.
był - Audi 80 Avant quattro, 2.6 (ABC), 93r.
był - Audi 90, 2.3 (NG), 87r.
www.frogs.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2008 12:53:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lip.2006 15:36:06
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków
Tak też słyszałem że może chodzić o stabilizator, ale gdzie on jest i na jaki wymienić nie mam pojęcia :-) Poszukam na forum. Dzięki.

_________________
od 03.10.2008 Audi A4 B5 AVANT 1.9TDi AJM 116KM@285Nm
06.2006 -> 07.2008 Audi 80 B4 AVANT 2.0 ABK 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2008 18:09:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.mar.2008 20:24:12
Posty: 55
Lokalizacja: Kraśnik
witam
dzięki Wiking1 za zainteresowanie tematem. myślałem, że nikt tu już nie zajrzy.
Cytuj:
wskazanie wody jest zawsze w polowie, chyba ze temp. spadnie ponizej 80 lub wzrosnie powyzej 100, w innym przyapdku zawsze pokazuje 90 (zby nie daznic kierowcy).

wszystko się zgadza, ale ja mam tak po przekręceniu kluczyka na zimnym silniku (poniżej 60oC). :/
jeżeli pływaki są różne to i tak pół baku powinny pokazywać chyba tak samo.

_________________
AUDI 80 AVANT 1,9TDI '95


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2008 20:05:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2007 14:36:33
Posty: 8
Lokalizacja: Trójmiasto
witam
a ja mam pytanko jak wygląda sprawa zegarów od wersji angielskiej czyli w milach, jeśli zakupie zegary z fis`em to tam bedzie spalanie w galonach?.

Da sie to przerobić vagiem zeby pokazywał spalanie w litrach, no i jak wygląda sprawa z ewentualnym zakłamaniem prętkościomieza? w europejskim liczniku 100 km jest na samym szczycie, praktycznie w pionie a w angliku w tym miejscu jest już lekko ponad 120km/h.

Rozkminiał już ktoś taki temat? z góry dzieki i sorki za OT

_________________
Competition to przeszłość
Teraz A4 2.8 30v S-line quattro tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2008 22:20:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2004 12:57:58
Posty: 339
Lokalizacja: Kraków
Czeslaw napisał(a):
witam
a ja mam pytanko jak wygląda sprawa zegarów od wersji angielskiej czyli w milach, jeśli zakupie zegary z fis`em to tam bedzie spalanie w galonach?.

Da sie to przerobić vagiem zeby pokazywał spalanie w litrach, no i jak wygląda sprawa z ewentualnym zakłamaniem prętkościomieza? w europejskim liczniku 100 km jest na samym szczycie, praktycznie w pionie a w angliku w tym miejscu jest już lekko ponad 120km/h.

Rozkminiał już ktoś taki temat? z góry dzieki i sorki za OT


vagiem sie ustawia i mozna miec dowolna konfiguracje, wystarczy wymienic tarcze i po robocie. W razie czego mam takowe i polecam (do benzyny), Info na priva :peace:

_________________
Żaba
Audi A4 Avant quattro, 2.8 (APR) + Tiptronic, 99r.
był - Audi 80 Avant quattro, 2.6 (ABC), 93r.
był - Audi 90, 2.3 (NG), 87r.
www.frogs.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2008 10:35:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.kwi.2008 10:32:36
Posty: 2
Lokalizacja: Działdowo
A mam takie pytanie, czy ktoś wpadł na pomysł wyjęcia wskaźnika paliwa ze starego licznika z zamontowanie gdzieś ładnie w tapicerkę??

właśnie niedługo bede coś takiego robił, wtedy może zabawę z pływakami całkiem sobie daruję :)

_________________
-----------------------------------------------------------
Pozdrawiam Wszystkich :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: licznik rezanie
PostNapisane: 14.cze.2008 15:55:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2008 00:14:43
Posty: 10
Lokalizacja: sieradz
czesc wam wszystkim prozba do wiking1 odezwij sie na mojm gg bardzo wazne w sprawie licznika lub odpisz na poczte bo ci pisalem pozdrawiam a i dzieki za odpisanie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: licznik reznie
PostNapisane: 16.cze.2008 18:55:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2008 00:14:43
Posty: 10
Lokalizacja: sieradz
jak ktos sledzi jeszcze ten temat powiedzie mi oznaczenia na tym schemacie http://www.frogs.pl/images/stories/audi ... chemat.jpg w uklacie scalonym IC 6 co to za oznaczenie RN1A/B/C/D :!!: :!!: :!!: WIKING 1 pomoz albo ktos jak wie co to za elementy i do czego one sa czy potrzeba je montowac :/ :/ :/ :/ pozdrawiam plytka juz prawie skonczona a wlasnie wiking 1 te zlacza sv1 s 1 s3 sluza do polaryzaci jak sie ie myle tylko powiedz mi jak je po ustawiac i czy tez je musze montowac jeszcze raz dzieki za pomoc i odpisanie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2008 19:24:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2004 12:57:58
Posty: 339
Lokalizacja: Kraków
RN1 .. to drabinka rezystorowa. Do porpwanego dzialania ukaldu nie muisz montowac ukladow: IC2, IC8, IC6, T3, SV1, IC5 i elementow do nich podlaczonych. zamiast S3 wystarczy zewrzec nozki 5 i 2 na stale, przelacznik oil ni epamietam, tak zeby nie swiecil olej podczas normalnej pracy silnika.

Sorki, ale nie mialem wczesniej czasu

_________________
Żaba
Audi A4 Avant quattro, 2.8 (APR) + Tiptronic, 99r.
był - Audi 80 Avant quattro, 2.6 (ABC), 93r.
był - Audi 90, 2.3 (NG), 87r.
www.frogs.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: rezanie licznika
PostNapisane: 16.cze.2008 22:36:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2008 00:14:43
Posty: 10
Lokalizacja: sieradz
wiking 1 odezwij sie na moje gg pliska potrzebuje twojej pomocy :/ :/ :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: rezanie licznika
PostNapisane: 17.cze.2008 18:30:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2008 00:14:43
Posty: 10
Lokalizacja: sieradz
czesc wiking 1 dzieki za odpisanie i szkoda ze na gg nie mozesz sie odezwac wiec spytam tu podaj wymiary plytki bo chcialem zlecici firmie wykonanie plytki a pytaja mi sie w jakich wymiarach ma byc plytka i czy dwu strona czy jedno strona a i podaj opornosc tych rezystorów rn1 a/b/c/d/e i jak masz jakis schemat montazowy elementów od przodu jak powkladac i w ktore miesca bo troszke trudno ze schematu doisc I jak bys podal spis elementów jeszcze bo tez trudno odczytac nie ktore elementy a to co na czerwono masz na schemacie to zworki pewnie a naj lepiej prosze jeszcze raz odezwij sie na moim gg :): :): :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2008 12:06:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.mar.2008 20:24:12
Posty: 55
Lokalizacja: Kraśnik
witam
mam pytanko odnośnie wskazania temperatury zewnętrznej. czy do licznika podpina się czujnik temp. zewn. bezpośrednio (np. jeden koniec masa lub 12V a drugi do licznika) czy jest jeszcze po drodze jakiś przetwornik?
czy mogę wykorzystać oryginalny czujnik od mojego b4 (jak go podpiąć?)
ewentualnie schemat podpięcia czujnika w AUDI A6 2001.

_________________
AUDI 80 AVANT 1,9TDI '95


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 472 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 24  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: