.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.gru.2024 17:47:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 16.cze.2021 13:20:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Trochę wytarte? Te tarcze mogą się zużyć po 1mm z każdej strony. Jeśli tarcze są w dobrym stanie, mają wymiar dopuszczalny i nie są uszkodzone to możesz założyć. Tarcza przejeżdża kilka kompletów klocków. Jak nie będzie bicia po założeniu to masz spokój na długo bo z nowymi dzisiaj jest loteria.

https://allegro.pl/oferta/audi-a6-c6-2- ... 0189022836

Zawsze możesz zamówić przymierzyć i będziesz widział, oddać możesz zawsze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 17.cze.2021 00:21:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2020 15:44:09
Posty: 27
Przyszły te jarzma. Okazuje się, że tam jest 17mm miejsca na tarcze, a tarcza ma 12mm, czyli 2,5 mm zapasu z kazdej strony teoretycznie. Do tego bez problemu można podpiłować szlifierką nie ma uchcach mocujących ale wewnątrz jarzma. Dlatego nie ma strachu i biore nowe tarcze +klocki. https://allegro.pl/oferta/textar-tarcze ... 7471881587

Jarzma naprawde wyglądają solidnie. Te stare co mam to zabawki przy tych. Te są 2 razy cięższe i większe. Tylko żadna śruba nie pasuje do otworów , pewnie ze względu na gwint. Musze teraz jeszcze zdobyć oryginalne śruby do tych jarzm na M12.


Ostatnio edytowano 17.cze.2021 07:48:54 przez mrozik44, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 17.cze.2021 07:40:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
https://allegro.pl/oferta/oryginalna-sr ... 7475312981

Tylko długość śruby zależy też od grubości samej zwrotnicy, sprawdzę może mam przy zaciskach jakieś śruby


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 17.cze.2021 11:58:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2020 15:44:09
Posty: 27
Śruby na pewno będą krótsze niż 60mm. https://allegro.pl/oferta/oe-sruby-jarz ... 0615689029 Tutaj goś sprzedaje w komplecie, jedna dłuższa co podałeś i ujedna krótsza 38mm. Pewnie ta krótsza będzie pasowac. Musze to sam pomierzyć jeszcze na samochodzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 17.cze.2021 12:04:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
W C6 są akurat 4 takie same, jedna krótsza na pewno jest w D2, w C7 i B8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 26.cze.2021 16:38:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2020 15:44:09
Posty: 27
Przyszły w kóńcu tarcze i klocki. Poskładałem to wczoraj wstępnie i są małe problemy. Jarzmo od C6 jest jednak grubsze w miejscu styku z uchem zwrotnicy (12,70mm) , stare jarzemko ma 11,40mm szerokości. I to powoduje, ze jednak troche brakuje miejsca dla tarczy. O ile w górnej części (gdzie jest napis LT, białym flamastrem) wygląda prawie na styk, to w dolnej bedzie brakować ze 2mm-3mm. Nie mogę dokrecić tarczy teraz.. :029: Opiera się o jarzmo i trze a nawet blokuje się jka mocniej dokrecam śruby koła.. Trzeba bedzie zeszlifować wewnętrzną strone jarzma i moze pilnikiem delikatnie przez to ucho jarzma troche zdjąc. Rozumiem, ze jak tylko tarcza nie będzie obcierać to bedzie już OK?? Nie musi być na środku?? Nie będzie problemu z zaciskiem i klockami jak tarcza nie jest na srodku idealnie tej szczeliny w jarzmie??

NAspępna sprawa to te jarzma. Okazało się, ze brakuje jednej prowadniczki. Gosc powiedział, żeby zwrócić. Zastanawia mnie, ze oba jarzma pasują na lewą strone. Czy one sa symetryczne?? Prawe i lewe, czy mi dwa lewe jeszcze sprzedał? Nie wiem czy zwrócić czy dokupić prowadniczkę?? Zawsze jak biore używki to większości coś jest nie tak.. :<

Kolejna sprawa to śruby. Tam będzie śruba długosci ~~ 25mm M12, jesli by ja wkręcić po staremu. Ale patrze, ze ta tarcza jest inna , jest wypukła, idzie wyżej i miejsca gdzie jest łączenie na śrubach omija. Teraz wsadzziłem tam śrube M10 na przelot z nakretkami od drugiej strony i łeb śruby od srony tarczy nie przeszkadza. Można rozwiercić i ta M12 puścić tak samo, z nakrętkami.. To będzie lepiej trzymało niz oryginalnie. Można nawet teraz zrobić to na porzadnych M10 bez rozwiercania. Ta tarcza nie przeszkadza w żaden sposób skręcić te jarzma ze zwrotnicą.

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 26.cze.2021 22:18:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
W C6 są jarzma lewe i prawe. W B7 np te pod 288 i 300 są takie same.

Co do tarczy no to jak pisałem pójdzie głębiej ale nie myślałem, że aż tyle. Czasem ludzie dają też dystans między tarcze a piastę jak np przy wkładaniu 360tek z D3 ale takie dystanse muszę być wykonane bardzo precyzyjnie bo większe odchyłki powodują bicia później. Ja bym zebrał z jarzma na uszach bo zobacz ile to jarzmo jest jeszcze grubsze niż uszy zwrotnicy, które są bardzo cienkie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 27.cze.2021 00:07:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lip.2020 15:44:09
Posty: 27
Ja mam jakieś dystanse po poprzednim właścicielu, ale to chyba pod koło one są..Maja z 6mm grubości.
Mogę zebrać troche pilnikiem jedno ucho, to dolne , bo tam na górze jest prawie OK. Czyli jarzma tak jakby nie są równo z tarczą bo przykręcałem oba. Reszte zbiore szlifierką od zewnętrznej strony jarzma i tarcza powinna się zmieścić. Pytanie czy to będzie koniec problemów. Jak będzie pracował zacisk i klocki, jak tarcza będzie nie na środku?? Ile musi być szpary? 1 mm wystarczy??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 27.cze.2021 09:37:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Tego nie da się zrobić ręcznie, ta płaszczyzna przylegania musi być bardzo równa i musi to być zrobione prostopadle


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 23.wrz.2022 08:41:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 09:09:03
Posty: 1250
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Przeczytałem całość, ale nie do końca ogarniam jak w A6 dać na tył wentylowane 269mm z S6. Wrzucam jarzma, zaciski i tarcz z S6? Czy trzeba coś jeszcze zmieniać.

_________________
Audi A6 C5 Avant 2.7 biturbo BES 2002r. 2017- .....
Audi A6 C4 Avant 2.5TDi AEL 1996r. Green Hornet 2008-2018


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 23.wrz.2022 11:47:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sie.2006 21:43:49
Posty: 1457
Lokalizacja: Těšin
Auto: S8 D2 MTM Optikpaket Schwarz
A to już nie lepiej 356 ?

_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL... Black Cars Matters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 24.wrz.2022 13:18:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 09:09:03
Posty: 1250
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
356 to chyba z przodu. Ale to później. Aktualnie tył do roboty. Nie wiem czy nie musi być jeszcze do kompletu piasta z S6, ewentualnie zamiast zmiany piast tarcze z A8 D2 o innej wysokości.

_________________
Audi A6 C5 Avant 2.7 biturbo BES 2002r. 2017- .....
Audi A6 C4 Avant 2.5TDi AEL 1996r. Green Hornet 2008-2018


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 25.wrz.2022 14:50:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sie.2006 21:43:49
Posty: 1457
Lokalizacja: Těšin
Auto: S8 D2 MTM Optikpaket Schwarz
Napisałem o tyle, nie wiem co tam masz z przodu, ale na tył 335, albo 356, w C5 powinno się odbyć bez żadnego adaptera samymi jarzmami.

_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL... Black Cars Matters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 25.wrz.2022 20:22:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Biedron napisał(a):
356 to chyba z przodu. Ale to później. Aktualnie tył do roboty. Nie wiem czy nie musi być jeszcze do kompletu piasta z S6, ewentualnie zamiast zmiany piast tarcze z A8 D2 o innej wysokości.


Z A8 D2 nie bardzo, na moje to idealnie podpasuje tarcza 269x22 z Passata B5 W8 ma tą samą wysokość co tarcza w C5 quattro, jej nr 4B3615601. Same zaciski w passacie 4 Motion czy to pod 269 czy 256 są identyczne jak w S6 a można kupić czasem po 80-100zł/szt.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 27.wrz.2022 20:56:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2006 10:00:32
Posty: 573
Lokalizacja: Młynarze
Auto: Allroad C5 2.7 MT
Co aktualnie jest dostępne i sensowne na swap przodu w Allroadzie? Chcę wyrzucić ten czteroklocek.

Czy jak Skuciok pisał wieki temu:
"Zacisk przód z audi S4 B7 pod tarcze 345mm
Tarcze przód Zimmermann 100.3326.20
Klocki oryginalne audi vw"
Jest to do ogarnięcia? ET tarczy się zgadza, a reszta? Jarzmo też z S4?
Generalnie to kupię, może ktoś ma gotowy zestaw? Najważniejszy zacisk i jarzmo, tarcze i klocki nowe pójdą.

_________________
Allroad C5 2002 2.7 BiT ARE manual 290KM@420Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 27.wrz.2022 21:07:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
ManiekManiak napisał(a):
Co aktualnie jest dostępne i sensowne na swap przodu w Allroadzie? Chcę wyrzucić ten czteroklocek.

Czy jak Skuciok pisał wieki temu:
"Zacisk przód z audi S4 B7 pod tarcze 345mm
Tarcze przód Zimmermann 100.3326.20
Klocki oryginalne audi vw"
Jest to do ogarnięcia? ET tarczy się zgadza, a reszta? Jarzmo też z S4?
Generalnie to kupię, może ktoś ma gotowy zestaw? Najważniejszy zacisk i jarzmo, tarcze i klocki nowe pójdą.


Możesz 345mm, Allroady z ostatnich roczników miały też 320mm ale na jednym dużym tłoczku jak te zaciski z S4ki czy A6/C6, jak masz jeszcze dobre tarcze to możesz zmienić sobie na razie zaciski i klocki, ja tak zrobiłem sobie w A8 póki tarczy nie dojadę a też nie chciałem tych fabrycznych z 4 klockami

https://allegro.pl/oferta/zacisk-hamulc ... 1295324996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 27.wrz.2022 21:26:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2006 10:00:32
Posty: 573
Lokalizacja: Młynarze
Auto: Allroad C5 2.7 MT
Klocki właśnie wyszły a tarcze niestety wibrują jak złapią temperaturę. Już bym założył coś większego, tym bardziej że z tyłu siadło 330mm. Jakie jarzmo chwyci poprawnie zacisk do 345?

_________________
Allroad C5 2002 2.7 BiT ARE manual 290KM@420Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 28.wrz.2022 04:01:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
ManiekManiak napisał(a):
Klocki właśnie wyszły a tarcze niestety wibrują jak złapią temperaturę. Już bym założył coś większego, tym bardziej że z tyłu siadło 330mm. Jakie jarzmo chwyci poprawnie zacisk do 345?


Jak masz z tyłu 330mm to przód 320 to już trochę mało, jarzma i zaciski musisz mieć z S4/B6/B7 345mm albo A6/C6 347mm, są takie same. Do S6 C5 widzę, że zakładają 360tki z A8 D3 na tarczy 356mm z A6/C7. Te zaciski są fajne bo można dużo taniej kupić niż te pod 345mm, chyba, że trafisz okazję, są dwutłokowe i bardzo lekkie bo są całe aluminiowe, te z S4ki sporo ważą bo w połowie są żeliwne tylko trzeba by sprawdzić czy Allroad ma taką samą piastę no i nie w każdą felgę 17" one wejdą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 29.wrz.2022 13:03:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sie.2006 21:43:49
Posty: 1457
Lokalizacja: Těšin
Auto: S8 D2 MTM Optikpaket Schwarz
Bez sensu dawać jakieś 2 tłoki na przód. W zależności od rozmiaru i ET felgi na którym chcemy pozostać szukać jakiegoś 6 tłokowca Brembo czy Akebono. Na R18 można wcisnąć i 375 z S4 B9

_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL... Black Cars Matters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 Allroad i A6 2.7BiT] Upgrade Hamulców BBK
PostNapisane: 29.wrz.2022 16:48:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
dice111 napisał(a):
Bez sensu dawać jakieś 2 tłoki na przód. W zależności od rozmiaru i ET felgi na którym chcemy pozostać szukać jakiegoś 6 tłokowca Brembo czy Akebono. Na R18 można wcisnąć i 375 z S4 B9
dice111 napisał(a):
Bez sensu dawać jakieś 2 tłoki na przód. W zależności od rozmiaru i ET felgi na którym chcemy pozostać szukać jakiegoś 6 tłokowca Brembo czy Akebono. Na R18 można wcisnąć i 375 z S4 B9


I 5000zł zostawić za hamulce do starego kibla


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: