.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[V8 D11] zegary https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=100388 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | zioolko [ 21.lut.2010 21:29:23 ] |
Tytuł: | [V8 D11] zegary |
Mam kilka pytań do elektroników, którzy widzieli środek takich zegarów: 1. czy można Vagiem zmienić poziom kontrolnej rezystancje czujnika klocków hamulcowych (przerobiłem hamulce na A8 lift i mimo poprawnego podłaczenia czujnika kolcków cały czas świeci). Jeżeli nie to czy można wyłączyć vagiem sprawdzanie klocków. 2.podobny problem mam ze światłami mijania. Allegrowe "oszukiwacze" checka nie oszukują kompa i widzi przepaloną żarówkę (założone xenony + przetwornice) 3. ponieważ będe rozkręcał licznik - montaż aluringów i zmiana żaróweczek na diody zastanawia mnie czy można wymienić tarcze prędkościomierza na taką z A6 C4 z wbudowanym wyświetlaczem prędkości kilometrów zamiast bębenka z cyferkami. http://allegro.pl/item927761022_licznik ... uropa.html Punkt 3 oczywiście zleciłbym fachowcowi, ale interesuje mnie fakt czy jest taka możliwość |
Autor: | DeS [ 21.lut.2010 22:19:40 ] |
Tytuł: | |
Dwa pierwsze problemy nie mają nic wspólnego z licznikiem |
Autor: | Heveliusz [ 21.lut.2010 22:22:22 ] |
Tytuł: | |
Jak masz podłączone xenony?? Ja robiłęm kilka V8ek i żadna nie wywalała błędu na checku... Także musisz mieć coś nie tak z kabelkami... Rezystancji czujników nie musisz zmieniać. To jest tylko na zasadzie zwarty rozwarty. Jak wywala błąd to pewnie gdzieś przewody przetarte - sprawdź te, które idą od samochodu. Możesz też zewrzeć kabelkiem i błąd musi zniknąć, jeśli przepływ jest. Jak nie zniknie, to masz uwalone przewody po stronie auta, a jak zniknie to od strony klocków... Licznika elektronicznego nie montowałem i raczej będzie problem ze zliczaniem kilometrów, ale tu niech się wypowiedzą fachowcy... |
Autor: | zioolko [ 21.lut.2010 22:35:40 ] |
Tytuł: | |
DeS napisał(a): Dwa pierwsze problemy nie mają nic wspólnego z licznikiem tak ale dają po oczach w czasie jazdy za pomocą powyższego Heveliusz napisał(a): Jak masz podłączone xenony...
...Jak wywala błąd to pewnie gdzieś przewody przetarte... Z uwagi na walkę z wydatkami/ciemnościami podłączony jest uniwersalny zestaw biksenonowy ryżożerców. Podłączone wszystko P&P. Wiem że wypada soczewkę, etc., jednak na chwile obecną mam ważniejsze wydatki, a diagnosta ustawił prawidłowo granicę światła i cienia. odnośnie klocków przewody wyglądają OK. Nie ma śladów przetarcia. chyba że w wiązce której nie widze. Wołałbym odłaczyć vagiem lub w inny sposób sprawdzanie klocków (nie uśmiecha mi się wymiana przewodów do czujników) Czyli mam rozumieć, że Vagiem nie wyłącze opcji sprawdzania świateł i klocków? |
Autor: | Heveliusz [ 21.lut.2010 22:38:25 ] |
Tytuł: | |
Nie, nie odłączysz... Poszukaj jednak na przewodach i w razie czego po prostu zmostkuj piny w kostce błąd powinien zniknąć... Co do xenonów, to nie ma znaczenia czy soczewka czy nie, przy elektryce to nie jest istotne... Najważniejsze, czy masz podłączone obie lampy (przetwornice) oddzielnie (do pinów w kostkach żarówek), czy masz tak, że z jednej lampy idą Ci przewody do drugiej?? |
Autor: | zioolko [ 21.lut.2010 22:46:03 ] |
Tytuł: | |
Heveliusz napisał(a): Nie, nie odłączysz... Poszukaj jednak na przewodach i w razie czego po prostu zmostkuj piny w kostce błąd powinien zniknąć...
Co do xenonów, to nie ma znaczenia czy soczewka czy nie, przy elektryce to nie jest istotne... Najważniejsze, czy masz podłączone obie lampy (przetwornice) oddzielnie (do pinów w kostkach żarówek), czy masz tak, że z jednej lampy idą Ci przewody do drugiej?? chodziło mi ze względów merytorycznych o soczewkę, żeby mnie nikt nie zjadł za agrotuning. lampy sterowanie elektormagnesem biksenonu mają z kabla tylko jednej lampy, zasilanie niezależne z obu (tak przynajmniej pamiętam). Pstrykne w tygodniu fotkę to lepiej zobrazuje. |
Autor: | Heveliusz [ 21.lut.2010 22:55:00 ] |
Tytuł: | |
zioolko napisał(a): Heveliusz napisał(a): Nie, nie odłączysz... Poszukaj jednak na przewodach i w razie czego po prostu zmostkuj piny w kostce błąd powinien zniknąć... Co do xenonów, to nie ma znaczenia czy soczewka czy nie, przy elektryce to nie jest istotne... Najważniejsze, czy masz podłączone obie lampy (przetwornice) oddzielnie (do pinów w kostkach żarówek), czy masz tak, że z jednej lampy idą Ci przewody do drugiej?? chodziło mi ze względów merytorycznych o soczewkę, żeby mnie nikt nie zjadł za agrotuning. lampy sterowanie elektormagnesem biksenonu mają z kabla tylko jednej lampy, zasilanie niezależne z obu (tak przynajmniej pamiętam). Pstrykne w tygodniu fotkę to lepiej zobrazuje. Ja już przestałem z tym walczyć... Sprawdź to podłączenie to może coś poradzimy na ten wywalający błąd. A pojawia się cały czas, czy tylko podczas zapalania długich?? Ps. I moze głupie pytanie, ale czasem konieczne: Czy na 100% wszystkie 4 żarówki w tylnych lampach i 4 postojówki w przednich Ci świecą?? (bo to też od razu wywala błąd)... |
Autor: | rodzynek [ 21.lut.2010 23:02:01 ] |
Tytuł: | |
zioolko napisał(a): lampy sterowanie elektormagnesem biksenonu mają z kabla tylko jednej lampy(...)
No i tu jest pies pogrzebany. AC ma opór el.magnesu na jednej lampie, a na drugiej nie ma nic. |
Autor: | Heveliusz [ 21.lut.2010 23:04:18 ] |
Tytuł: | |
Dlatego pytam, ale będzie to prawdą tylko wtedy, jeśli wywala błąd po zapaleniu długich i znika po ich wyłączeniu (przejściu na mijania)... Jeśli błąd jest zaraz od włączenia świateł, to wtedy przyczyna leży gdzie indziej... |
Autor: | zioolko [ 21.lut.2010 23:05:42 ] |
Tytuł: | |
rodzynek napisał(a): zioolko napisał(a): lampy sterowanie elektormagnesem biksenonu mają z kabla tylko jednej lampy(...) No i tu jest pies pogrzebany. AC ma opór el.magnesu na jednej lampie, a na drugiej nie ma nic. czyli na chłopski rozum zmostkować el.magnes również z wtyczką drugiej lampy? czyli check sprawdza różnicę rezystancji miedzy obiema lampami? |
Autor: | rodzynek [ 21.lut.2010 23:07:25 ] |
Tytuł: | |
zioolko napisał(a): czyli na chłopski rozum zmostkować el.magnes również z wtyczką drugiej lampy?
czyli check sprawdza różnicę rezystancji miedzy obiema lampami? Otóż to. |
Autor: | Heveliusz [ 21.lut.2010 23:08:39 ] |
Tytuł: | |
zioolko napisał(a): rodzynek napisał(a): zioolko napisał(a): lampy sterowanie elektormagnesem biksenonu mają z kabla tylko jednej lampy(...) No i tu jest pies pogrzebany. AC ma opór el.magnesu na jednej lampie, a na drugiej nie ma nic. czyli na chłopski rozum zmostkować el.magnes również z wtyczką drugiej lampy? czyli check sprawdza różnicę rezystancji miedzy obiema lampami? Tak, check porównuje obie strony... Ale zanim się weźmiesz za mostki to powiedz kiedy się błąd pojawia. |
Autor: | zioolko [ 21.lut.2010 23:10:33 ] |
Tytuł: | |
Heveliusz napisał(a): ...kiedy się błąd pojawia.
Tylko na światłach mijania. Na pozycyjnych go nie ma. Na długich znika. |
Autor: | Heveliusz [ 21.lut.2010 23:12:08 ] |
Tytuł: | |
To przyczyną nie jest elektromagnes... Zmostkować możesz, to nie zaszkodzi, ale błąd nie zniknie. Zrób fotkę podłączenia to będzie coś więcej można powiedzieć. |
Autor: | Losiak [ 22.lut.2010 18:40:35 ] |
Tytuł: | |
Jeżeli chodzi o zmianę zegarów na te od A6 to pogadaj z GP Jumbo. On w swoim 100 C4 założył zegary od A6. Z tego co mówił to nawet linnie K podpiął i VAGiem do licznika się łączy. Niewiem czy kształt licznika jest taki sam jak w V8, ale jeżeli tak to przełożenie całych zegarów będzie możliwe. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |