.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[ALL AAN] Jaki IC do S4/S6 2.2T 20V ? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=100404 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Gustav [ 22.lut.2010 16:34:56 ] |
Tytuł: | [ALL AAN] Jaki IC do S4/S6 2.2T 20V ? |
Jaki IC polecacie do S4 ? Kupić jakiegoś chinola czy lepiej zainwestować w coś konkretnego ? A może szukać czegoś z dostawczaka ? [Iveco] ? Co sądzicie o tym ? muszę jeszcze wszystko pomierzyć ... wiem że bez ostrego rezania się nie obejdzie. http://allegro.pl/item928669244_intercooler_550x180x65mm_do_450km_tuning_fmic_pl.html Cała akcja jest spowodowana tym że obecny ori IC może mieć dziurkę i tak będzie go trzeba wymienić .... |
Autor: | BiLu [ 22.lut.2010 16:37:07 ] |
Tytuł: | |
a nie lepiej ori uszczelnic? wymiana na początek IC to troche od dupnej strony modyfikacja |
Autor: | Gustav [ 22.lut.2010 16:43:32 ] |
Tytuł: | |
BiLu napisał(a): a nie lepiej ori uszczelnic?
wymiana na początek IC to troche od dupnej strony modyfikacja I tu się mylisz 1,5 Bar'a to już za dużo na Ori |
Autor: | BiLu [ 22.lut.2010 16:53:13 ] |
Tytuł: | |
Gustav napisał(a): BiLu napisał(a): a nie lepiej ori uszczelnic? wymiana na początek IC to troche od dupnej strony modyfikacja I tu się mylisz 1,5 Bar'a to już za dużo na Ori k24 za bardzo grzeje, przydałoby się pierw coś wiekszego, a potem dopiero zwiekszanie objetosci dolotu IMO jeśli chcesz iść dalej z modami to OK, ale jeśli zamierzasz pozostać na 1,5 bara to lepiej zainwestować w nowe gumy w dolocie |
Autor: | Gustav [ 22.lut.2010 17:01:07 ] |
Tytuł: | |
Hmmmm , Czy Wy czytacie dokładnie ? Ja się pytam jednoznacznie jaki IC kupić |
Autor: | BiLu [ 22.lut.2010 17:03:52 ] |
Tytuł: | |
Gustav napisał(a): Hmmmm , Czy Wy czytacie dokładnie ? Ja się pytam jednoznacznie jaki IC kupić
taki jak masz, tylko szczelny... albo uszczelnic ten co masz |
Autor: | Gustav [ 22.lut.2010 17:05:23 ] |
Tytuł: | |
Jak wiadomo nie chodzi tutaj tylko o wielkość ale także o umiejscowienie. Teraz z temperaturą w/na dolocie jest ok ale co będzie jak przyjdzie lato , napewno będzie gorzej .... |
Autor: | guziq [ 22.lut.2010 22:47:55 ] |
Tytuł: | |
Do serii bez sensu pchac sie w wiekszy IC. Nawet w lato ori jest wystarczajacy. Zaden IC nie wejdzie czolowo bez ciecia zderzaka. A po jego pocieciu wchodzi ladnie np. taki: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f6 ... 567bf.html Nie wystaje poza obrys zderzaka, a lansuje sie calkiem fajnie. |
Autor: | bov [ 24.lut.2010 11:12:46 ] |
Tytuł: | |
Nie słuchaj ich, montuj największy jaki wejdzie.Seryjne ICki puchną latem. ja mam tego http://allegro.pl/item936089406_interco ... _fmic.html |
Autor: | lucas3512 [ 24.lut.2010 22:02:55 ] |
Tytuł: | |
bov napisał(a): Nie słuchaj ich, montuj największy jaki wejdzie.Seryjne ICki puchną latem.
ja mam tego http://allegro.pl/item936089406_interco ... _fmic.html Tylko jaką turbawkę trzeba, by to nadmuchała, bez torbodziury IC ma mieć jak największą powierzchnię i jednocześnie jak najmniejszą pojemność Zresztą tu jest wykład na ten temat: http://forum.apmotorsport.pl/viewtopic. ... light=jaki |
Autor: | guziq [ 25.lut.2010 07:25:28 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Seryjne ICki puchną latem.
Moze w S2. Ten w S4 do seryjnej mocy wystarcza. |
Autor: | BiLu [ 25.lut.2010 21:17:00 ] |
Tytuł: | |
bov napisał(a): Nie słuchaj ich, montuj największy jaki wejdzie.Seryjne ICki puchną latem.
latem "puchną" wszystkie turbodoładowane |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |