.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Tuning elektroniczny ABT , MTM czy Oettinger co wybrać ? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=101104 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | mr [ 20.mar.2010 00:03:53 ] |
Tytuł: | Tuning elektroniczny ABT , MTM czy Oettinger co wybrać ? |
Witam W najbliższym czasie mam zamiar kupić program w jedej z tych firm. Ktoś może doradzi coś sensownego którego tunera wybrać , bo ceny 2 sa prawie identyczne? ABT-a raczej nie biorę pod uwage z powodu przepaści cenowej + 350euro. Jaka jest prawda odnośnie trwałości mechaniki po takim zabiegu bo w/g tych firm przy mocy do 275 KM i 400Nm,modyfikacja prawie nie wpłynie na trwałość jednostki mimo że to aż 30% wzrost ? |
Autor: | raptor90 [ 20.mar.2010 14:10:44 ] |
Tytuł: | |
Powiem tylko jedno... To są profesjonaliści... I nie zrobią Ci popyliny. |
Autor: | Bobo [ 20.mar.2010 15:39:52 ] |
Tytuł: | |
Do jakiego auta i jaki rocznik ma to być oprogramowanie ? |
Autor: | designer [ 20.mar.2010 17:23:09 ] |
Tytuł: | |
Bobo napisał(a): Do jakiego auta i jaki rocznik ma to być oprogramowanie ?
Domnieman ze do auta z podpisu. A ja bym nie kupował gotowca od zachodniej firmy chyba ze pojedziesz tam osobiście i zostanie to wszystko zestrojone. Mogę ci polecić compsport z kraka, naprawdę ogarniaja ten motor. Znajomemu w S3 samym programem zrobili 320KM z seryjnych 265 |
Autor: | Simpson [ 20.mar.2010 17:30:20 ] |
Tytuł: | |
designer napisał(a): A ja bym nie kupował gotowca od zachodniej firmy chyba ze pojedziesz tam osobiście i zostanie to wszystko zestrojone.
Problem w tym że nawet jak pojedzie to i tak wgrają gotowca, bo dla nich programy pisze kto inny |
Autor: | Bobo [ 20.mar.2010 18:31:44 ] |
Tytuł: | |
Odezwij się na gg 8553451. Ja bym nie szukał nigdzie daleko tylko podjechał do zaprzala z Tykocina. Masz do niego kolo 30 km i nie potrzebujesz kupować gotowców z firm ładnie brzmiących, aby mieć dobrze ogarnięta furę. |
Autor: | mr [ 21.mar.2010 01:29:08 ] |
Tytuł: | |
W celu modyfikacji trzeba się udać do Berlina. Cena w porównaniu z cenami Polskich tunerów wydaje się być trochę zdzierstwem , ale wiadomo jak się chce mieć pewność ze program na 99,9% ma się sprawdzić to raczej trzeba sie udać to większej firmy która posiada spore doświadczenie. Z tym strojeniem to jak się dowiadywałem u przedstawiciela ABT w Polsce to cena nie obejmuje nawet hamowowania wiec o tako jakim strrojeniu raczej nie może być mowy. ps. A jeśli chodzi "compsport" to jestem mile zaskoczony bo z tego co znalazem na stronie to widać że maja pojęcie i doświadczenie w tych sprawach. |
Autor: | przemekk74 [ 21.mar.2010 11:11:43 ] |
Tytuł: | |
nikt Ci tego auta indywidualnie stroic nie bedzie bo to nie fortepian. Nikt nie bedzie dobieral indywidualnego programu i sprawdzal go w roznych warunkach (zima, latem, z gorki i pod gorke) - zmodyfikuja program, sprawdza wynik na hamowni + logi (moze ze 2-3 warianty softu) Poszukaj na necie gdzie inni robili takie auta w PL (najlepiej w swojej okolicy)-na bank znajdziesz bo nie masz auta niespotykanego i zostaw kase za czipa w kraju. Dowiedz sie na co czipmacher daje gwarancje (moze sie zawsze przydac...). Pozdrawiam, Przemek |
Autor: | Simpson [ 21.mar.2010 11:59:44 ] |
Tytuł: | |
mr napisał(a): ps. A jeśli chodzi "compsport" to jestem mile zaskoczony bo z tego co znalazem na stronie to widać że maja pojęcie i doświadczenie w tych sprawach.
Zdziwiłbyś sie ile jest w polsce firm bijących na głowe niemców jeśli chodzi o doświadczenie. Powtórze raz jeszcze, że wyżej wymienione firmy (MTM, Oettinger, ABT) nie piszą programów. Dostają gotowce od zewnętrznej firmy i takie też wrzucają do auta. Nie ma absolutnie żadnej mowy o jakimkolwiek strojeniu! |
Autor: | arturro_mitsu [ 21.mar.2010 12:44:52 ] |
Tytuł: | |
wlasnie poruszona zostala tu wazna kwestia tj gwarancje na dokonane modyfikacje, nie wiem jak jest i pisze czysto teoretycznie ale w germanii pewnie dostajesz gwarancje, a w polsce wszystko odbywa sie na zasadzie "na wlasna odpowiedzialnosc". mr, 31 marca jade swoim autem do mrmotors na program, jak chcesz to podpytam o twoj silnik. |
Autor: | Bobo [ 21.mar.2010 12:47:27 ] |
Tytuł: | |
arturro_mitsu napisał(a): wlasnie poruszona zostala tu wazna kwestia tj gwarancje na dokonane modyfikacje, nie wiem jak jest i pisze czysto teoretycznie ale w germanii pewnie dostajesz gwarancje, a w polsce wszystko odbywa sie na zasadzie "na wlasna odpowiedzialnosc".
mr, 31 marca jade swoim autem do mrmotors na program, jak chcesz to podpytam o twoj silnik. Zależy na co chcesz gwarancje. Gwarancja w przypadku robienia softu do auta to bardzo śliski temat bo nie wszystko zdiagnozujesz przy pomocy vaga, a nikt nie będzie Ci przecież rozbierał dołu silnika czy aby przypadkiem nie masz mikropęknięć na korbowodach, które dadzą o sobie znać jak podleje się paliwa. Jeżeli chodzi Ci o jakieś korekty softu itp to myślę, że z każdym można się dogadać. |
Autor: | Simpson [ 21.mar.2010 13:08:59 ] |
Tytuł: | |
arturro_mitsu napisał(a): wlasnie poruszona zostala tu wazna kwestia tj gwarancje na dokonane modyfikacje, nie wiem jak jest i pisze czysto teoretycznie ale w germanii pewnie dostajesz gwarancje
Powodzenia z tą gwarancją |
Autor: | szogun0 [ 21.mar.2010 13:38:37 ] |
Tytuł: | |
Chyba ktoś tutaj nie rozumie pojęcia gwarancji. Żaden tuner nie może dać gwarancji na nie swój produkt, dlatego też gwarancja nie może obejmować tego, że silnik np. nie urwie korby. Gwarancja jak najbardziej będzie, na poprawnie wykonaną usługę. |
Autor: | arturro_mitsu [ 21.mar.2010 13:47:15 ] |
Tytuł: | |
Simpson napisał(a): arturro_mitsu napisał(a): wlasnie poruszona zostala tu wazna kwestia tj gwarancje na dokonane modyfikacje, nie wiem jak jest i pisze czysto teoretycznie ale w germanii pewnie dostajesz gwarancje Powodzenia z tą gwarancją tak jak napisalem tego nie wiem czy jest jakas gwarancja czy tez nie ma, sam chetnie bym sie dowiedzial. gdzies czytalem o programie w RS4 w jednej z firm z berlina i o tym jak tam zostal wlasciciel potraktowany tj. byl jakis problem z oryginalnym softem wiec firma wynajela nocleg, nastepnego dnia jak okazalo sie ze nadal nie bedzie mozliwosci dokonania zmian dostal on samochod zastepczy aby mogl wrocic do polski z opcja ze ktos odwieze mu auto pod dom i zabierze zastepczaka, wiec z takim podejsciem do klienta firm zachodnich nie zdziwilbym sie aby taka gwarancja byla dla kontrastu czytalem o VTG ktore rozbilo nowa B8 i umywa rece bo wina byla po stronie drugiego auta bioracego udzial w kraksie. |
Autor: | Bobo [ 21.mar.2010 13:51:42 ] |
Tytuł: | |
arturro_mitsu napisał(a): Simpson napisał(a): arturro_mitsu napisał(a): wlasnie poruszona zostala tu wazna kwestia tj gwarancje na dokonane modyfikacje, nie wiem jak jest i pisze czysto teoretycznie ale w germanii pewnie dostajesz gwarancje Powodzenia z tą gwarancją tak jak napisalem tego nie wiem czy jest jakas gwarancja czy tez nie ma, sam chetnie bym sie dowiedzial. gdzies czytalem o programie w RS4 w jednej z firm z berlina i o tym jak tam zostal wlasciciel potraktowany tj. byl jakis problem z oryginalnym softem wiec firma wynajela nocleg, nastepnego dnia jak okazalo sie ze nadal nie bedzie mozliwosci dokonania zmian dostal on samochod zastepczy aby mogl wrocic do polski z opcja ze ktos odwieze mu auto pod dom i zabierze zastepczaka, wiec z takim podejsciem do klienta firm zachodnich nie zdziwilbym sie aby taka gwarancja byla dla kontrastu czytalem o VTG ktore rozbilo nowa B8 i umywa rece bo wina byla po stronie drugiego auta bioracego udzial w kraksie. Za dużo czytasz |
Autor: | Simpson [ 21.mar.2010 14:04:05 ] |
Tytuł: | |
arturro_mitsu napisał(a): gdzies czytalem o programie w RS4 w jednej z firm z berlina
Jeśli wina leży faktycznie po stronie softu, to owszem firma może się zająć klientem. Ale tylko i wyłącznie jeśli jest wina softu. Urwanej korby i stopionych tłoków gwarancja nie obejmie, więc klient będzie w takiej samej czarnej dupie jak by wykonał soft w polsce. |
Autor: | arturro_mitsu [ 21.mar.2010 14:05:46 ] |
Tytuł: | |
przytoczylem tylko przyklad podejscia firmy do klienta co oczywiscie nie musi sie przekladac na jakosc i forme uslugi (gwarancja), no ale o tym kazdy wie jak jest tu, a jak jest tam moze i za duzo czytam ale lubie wiedziec |
Autor: | Bobo [ 21.mar.2010 14:18:38 ] |
Tytuł: | |
arturro_mitsu napisał(a): przytoczylem tylko przyklad podejscia firmy do klienta co oczywiscie nie musi sie przekladac na jakosc i forme uslugi (gwarancja), no ale o tym kazdy wie jak jest tu, a jak jest tam
moze i za duzo czytam ale lubie wiedziec Wiem wiem, każdy teraz dużo czyta i lubi dużo wiedzieć. Żartowałem tylko nie bierz do siebie, sam staram się czytać i dowiadywać ile mogę, ale trzeba brać silną poprawkę, że internet to cholernie zakłamane i okraszone ogromną doza fantazji miejsce. A już temat jakiegokolwiek tuningu rządzi się tak zakręconymi prawami, że ciężko nam było by pojąć nie siedząc w tym świadku. Osobiście wybieram wizytę w Tykocinie bo raz, że blisko dwa, że ufam dla człowieka i wiem, że nie bierze się za coś czego nie jest pewien lub nie ogarnia. Wczoraj go pytałem o 2.0 tfsi to powiedział, że zrobi. Wszelkie MTMy i inne tego typu gotowce odpuszczam na starcie bo idę o zakład, że w razie potrzeby załamali by ręce gdyby na przykład trzeba było zwiększyć tolerancje na przepływce, bo niby kto miałby to zrobić mega wyspecjalizowany wgrywacz softów po kablu, nie mający pojęcia co wgrywa ? |
Autor: | mr [ 21.mar.2010 17:05:42 ] |
Tytuł: | |
Jeśli chodzi o gwarancje to wszystko jest tu: http://www.mtm-online.de/en/service/guarantee To samo jest u ABT-a czyli ubezpieczycielem jest firma zewnętrzna. Proszę o namiary profesjonalnych firm które zjamują się tuningiem w Polsce chętnie wszystkie jutro obdzwonie. Znalazłem "godula motor sport" sa warci zainteresowania ? |
Autor: | Simpson [ 21.mar.2010 17:09:11 ] |
Tytuł: | |
VTG CompSport, no i najlepsza opcja chyba to Jetronic Oprócz tego wiele innych o których zapomniałem. PS. dobrego gotowca wgra wiele renomowanych w polsce firm. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |