.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[A6 C5] 2.5 TDI -chip-ocena wykresu https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=101437 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kris832 [ 02.kwi.2010 06:35:05 ] |
Tytuł: | [A6 C5] 2.5 TDI -chip-ocena wykresu |
Witam próbowałem chipować szwoje a6 c5 2.5 tdi (bfc 163 km) lecz tuner po z hamowaniu mojego auta oznajmił mi że nie zrobi chipa bo wykres który mu wyszedł jest nie liniowy .Dodam że mówił ze coś jest nie tak z doładowaniem i z pompą , sprawdziłem dziś N75 i wydaje mi sie ze jest ok . Wiec proszę o pomoc , czy ktoś może sprawdzic ten wykres ,może ktoś ma jakieś rady , wie co sprawdzić, wogule czego sie pierw chwyćic.Zrobiłem logi statyczne grupy 000,003,004,011. Dodam że jak dla mnie auto jeździ super . |
Autor: | Gustav [ 02.kwi.2010 07:59:43 ] |
Tytuł: | |
Nie ma się co dziwić że Tuner odmówił współpracy. Twoje Audi nie trzyma serii , wykres to przedstawia jasno i wyraźnie. 150PS i okolice 300Nm to trochę za mało na BFC. Teraz zajmij się kompletną diagnostyką , zwróć uwagę na logi dynamiczne które będą w tej chwili niezbędne. Stawiam na słabnący przepływomierz. PS. Popraw linki , nie wyświetlają się poprawnie. |
Autor: | spanky [ 02.kwi.2010 08:04:58 ] |
Tytuł: | |
statyczne na nic sie zdaja .... zrob dynamiczne ... auto po doprowadzeniu do serii dopiero bedzie jezdzic super ... p.s fura nie sprawna to i "ciptjuningu" nie ma ... normalne podejscie firmy ... choc dziwne ze nie zdiagnozowali usterki .... |
Autor: | przemik [ 02.kwi.2010 08:46:52 ] |
Tytuł: | |
Tyle kasy kosztuje zrobienie softu, ze mogliby chociaz diagnostyke zrobic w ramach tego... |
Autor: | Gustav [ 02.kwi.2010 08:47:53 ] |
Tytuł: | |
Nie powiedział nic o błędach nawet ? a takowe występowały ? |
Autor: | kris832 [ 04.kwi.2010 06:12:53 ] |
Tytuł: | |
O błedach nic nie powiedział , komputer samochodu nic nie zgłasza , zaraz po świętach zrobie te logi . |
Autor: | kris832 [ 04.kwi.2010 06:19:42 ] |
Tytuł: | |
A te logi dynamiczne to zrobić wszystkich grup czy jakiś konkretnych. |
Autor: | Gustav [ 04.kwi.2010 08:33:45 ] |
Tytuł: | |
Kod: b. próba dymaniczna
warunki konieczne: samochód jedzie; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rodzielczej]; III bieg [choć lepiej IV - należy wziąć pod uwagę względy bezpieczeństwa w ruchu ulicznym], przy 1500rpm należy całkowicie wcisnąć pedał gazu [100%]* i trwać aż silnik uzyska 4200rpm; w tym czasie należy dokonać odczyty i zrobić log. próba dynamiczna powinna być bezwględnie wykonana przez dwie osoby - kierowcę i diagnostę. procedura powinna wyglądać następująco: film instruktażowy - jak przeprowadzać testy dynamiczne (dla bloku 003 i 011). grupy normalnie**: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011. *uwaga dla posiadaczy automatycznej skrzyni biegów TIPTRONIC: pedał akceleratora należy użyć z wyczuciem - tak, by był w pozycji 255 (max) - wciśnięcie pedału [mocno] do oporu spowoduje włączenie procesu Kickdown i tiptronic zredukuje bieg. KICKDOWN - jest to proces występujący w pojazdach z automatyczną skrzynią biegów polegający na gwałtownej redukcji biegu. Elektroniczny układ zmienia przełożenie na niższe (nawet o dwa miejsca np. z "czwórki" na "dwójkę") w wyniku gwałtownego naciśnięcia na pedał gazu, zwykle jest to sygnał rozpoczęcia manewru wyprzedzania. Obecnie systemy są tak zaawansowane, że przystosowują się do stylu jazdy kierowcy. �arlnova **zaleca się logować grupy pojedynczo w próbie dynamicznej [ze względu na sample ratio]. |
Autor: | Bobo [ 04.kwi.2010 09:05:59 ] |
Tytuł: | |
A co to za tuner ? |
Autor: | kris832 [ 05.kwi.2010 11:32:33 ] |
Tytuł: | |
44 tuning opole |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |