.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 02:47:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 100 C4 2.0 101KM z LPG
PostNapisane: 23.kwi.2010 17:26:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
Witam
posiadam Audi 100 C4 z gazem. Silnik poj 2 litry 101KM.
Czy ktoś chipował, zmieniał doloty, filtry,stożki itp ?
Co myślicie o blos? Chciałbym wycisnąć troszkę więcej z tego silnika
Przebieg to 250tys km.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2010 17:41:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
Podwajając wartość auta różnymi zabiegami o których wspominasz śmiem twierdzić, że nie wyciśniesz z tego mocy V6.
Jeśli jesteś emocjonalnie związany z tym autem to najsensowniejszy zabieg to zmiana silnika, która biorąc pod uwagę koszty również IMO jest bezsensu :D

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2010 18:06:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2009 15:29:02
Posty: 47
Lokalizacja: Olsztyn | Gdańsk
Silników wolnossących (chyba) się nie chipuje. :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2010 18:16:23 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
SaS_SoNIr napisał(a):
Silników wolnossących (chyba) się nie chipuje. :peace:

chipuje się, ale efekt jest nieadekwatny do poniesionych nakładów.

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2010 19:48:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
więc rozumiem wstawić krowę 4.2 V8 ?







i palić 30 litrów gazu na 100km :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2010 19:55:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Falko zastanow sie najpierw czego oczekujesz .... bo jednoczesnie chcesz podddac tuningowi silnik wolnossacy co jest bardzo drogie i daje przyrosty nieadekwatne do poniesionych kosztow a z drugiej strony placzesz nad zauzyciem 30 l gazu na 100 km nie widzac innego problemu jakim jest koszt Swapa. Stozki inne filtry i magnetyzery sobie daruj. Co do blosa to jest kupa tematow na forum. Najwiekszym tuningiem dla twojego silnika byloby wyrzucenie LPG remont i powrot do serii. Temat bezsensowny.

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2010 20:05:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
oki, więc po temacie :) Można zamknąć : :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron