.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

[A6 C5] Gwint KW. Opinie.
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=102859
Strona 1 z 1

Autor:  mateuszsta20 [ 30.maja.2010 13:46:31 ]
Tytuł:  [A6 C5] Gwint KW. Opinie.

Zalozylem wczoraj zawieszenie gwintowane KW. Pierwsze wrazenia jakie mam to jest duzo sztywniej niz na seryjnych amorach ze sprezynami H&R, taki zestaw mialem wczesniej. W zakretach jest duzo lepiej, podczas przyspieszania nie ma jakis nerwowych przechylow calego samochodu. Ponizej kilka fotek zaraz po zalozeniu.

ObrazekObrazekObrazek

Pytanie kieruje glownie do uzytkownikow gwintow na naszych polskich drogach. Ja dopiero za kilka tygodni wybieram sie do PL i tak sie zastanawiam jak bedzie sie u nas na takiej glebie jezdzic. Czekam na jakies opinie...

Autor:  martab99 [ 30.maja.2010 14:04:33 ]
Tytuł: 

Jak dla mnie wygląda fatalnie- jakby popękały sprężyny i koła pochowały sie w nadkolach...

Jeśli fajnie się prowadzi i jesteś zadowolony- czego chcieć więcej ;)

Autor:  falko29 [ 30.maja.2010 14:24:05 ]
Tytuł: 

pourywasz zderzaki, progi i wszystko pod autem, jak trafisz na pierwszą głębszą dziurę ... :/
Choć felgi masz ogromne, 18" ? Ładnie się prezentują, ale prawda,szkoda,zę koło tak głęboko weszło w nadkole

Autor:  mateuszsta20 [ 30.maja.2010 14:39:01 ]
Tytuł: 

falko29 napisał(a):
pourywasz zderzaki, progi i wszystko pod autem, jak trafisz na pierwszą głębszą dziurę ... :/
Choć felgi masz ogromne, 18" ? Ładnie się prezentują, ale prawda,szkoda,zę koło tak głęboko weszło w nadkole


Prawda felgi sa 18'', wszystko mozna wyrownac. Przeciez to gwint. Wczoraj zrobilem trase ok 300km ale to glownie po autostradach i powiem ze dobrze sie jezdzi. Auto jest bardziej przewidywalne. Jak bede jechal do PL to obowiazkowo podniose auto na bezpieczna wysokosc.

Autor:  Miki_rde [ 30.maja.2010 15:26:54 ]
Tytuł: 

Przesada... zanisko to siedzi :/ Koła zabardzo się schowały w błotnikach. Ogólnie mnie się nie podoba, ale jeśli tobie i się podoba i dobrze jeździ to jak najbardziej ;)

Autor:  betrzy [ 30.maja.2010 17:20:20 ]
Tytuł: 

Zdecydowanie za nisko ;)

Autor:  DeS [ 30.maja.2010 19:01:20 ]
Tytuł: 

Ja nie jestem zwolennikiem aż takiej gleby. Nie wygląda to moim zdaniem atrakcyjnie. Ustawiłbym tak, żeby opona była na równo z błotnikiem z tyłu i ewentualnie delikatnie wewnątrz z przodu.
:peace:

Autor:  wowo [ 30.maja.2010 22:08:05 ]
Tytuł: 

Również miałem gwint w A6 C5 i potwierdzam słowa DESa. Najatrakcyjniej wygląda jak tylna opona jest na równo z błotnikiem. Przód deko nizej.

Autor:  Bilo [ 30.maja.2010 22:45:39 ]
Tytuł: 

Auto lezy za nisko. Wyglada jak wlasna karykatura. nie mow tylko ze w innym kraju iz Polska jest ok bo nawet prog zwalniajacy moze byc problemem nie mowiac o krawezniku. Tak auto mozna klasc jak sie ma pneumatyczne zawieszenie :peace:

Autor:  mateuszsta20 [ 31.maja.2010 08:43:16 ]
Tytuł: 

Bilo napisał(a):
Auto lezy za nisko. Wyglada jak wlasna karykatura. nie mow tylko ze w innym kraju iz Polska jest ok bo nawet prog zwalniajacy moze byc problemem nie mowiac o krawezniku. Tak auto mozna klasc jak sie ma pneumatyczne zawieszenie :peace:


Z tym sie zgodze ze lezy za nisko. Ale progi zwalniajace a jest ich dosc duzo w NL nie robia zadnego problemu. Krawezniki hmm ... jeszcze niegdy nie mialem potrzeby podjazdu pod kraweznik w tym kraju...

W tygodniu wrzuce fotki jak podnioslem autko ...


ObrazekObrazek

Autor:  mateuszsta20 [ 16.cze.2010 13:59:48 ]
Tytuł: 

Panowie jezdzi ktos na gwincie w A6 C5?

Autor:  wowo [ 19.cze.2010 08:02:22 ]
Tytuł: 

Jak miałem C5 to jeździłem. Obecnie niet.

Autor:  mateuszsta20 [ 19.cze.2010 08:15:09 ]
Tytuł: 

-> Jakiej firmy miales gwint :?:
-> Dobrze Ci sie na nim jezdzilo :?:
-> Za kazdym razem jak ponosiles auto lub je opuszczales ustawiales zbierznosc :?:
-> Czy na dzirawych drogach bardzo bylo czyc twardosc tego zawieszenia :?:

:peace:

Autor:  wowo [ 20.cze.2010 10:20:39 ]
Tytuł: 

Mialem Gwint FK, czyli bez hardcooru.
Tak jeździło sie dobrze.
Nie, nie ustawiałem zbierzności. Poza tym miałem tylko 2 ustawienia. Zima i lato :D
FK jest dość "komfortowym" zawiasem więc za bardzo nie trzesło. Jednak jak poprzednio miałem K&W ver.2 to nawet na ustawieniu SOFT było cholernie twardo.

Autor:  mateuszsta20 [ 20.cze.2010 13:27:07 ]
Tytuł: 

wowo napisał(a):
Mialem Gwint FK, czyli bez hardcooru.
Tak jeździło sie dobrze.
Nie, nie ustawiałem zbierzności. Poza tym miałem tylko 2 ustawienia. Zima i lato :D
FK jest dość "komfortowym" zawiasem więc za bardzo nie trzesło. Jednak jak poprzednio miałem K&W ver.2 to nawet na ustawieniu SOFT było cholernie twardo.



Powiem Ci wowo ze mam Ver. 1 bez regulacji i ostatnio wsadzile swoej stare amory ze sprazynami H&R to roznice bardzo duza w komforcie ... Teraz musze zregenerowac przedni gwint. Tylko jeszcze jakas firma ktora sie tym zajmie i bedzie OK....

Autor:  mateuszsta20 [ 04.paź.2013 10:45:28 ]
Tytuł:  Re: [A6 C5] Gwint KW. Opinie.

Odgrzewam.

Panowie dawno mnie nie bylo, ale lepiej pozniej niz wcale.

Problem polega na tym ze ostatnimi czasy zakupilem tylni gwint Weitec z A4B6 z regulacja twardosci, FK od RS6 i normalny gwint no name z A6. Pytanie do was czy moge zlozyc z tego co kupile cos do siebie. Przypomne ze moja to oska.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/