.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.lut.2025 23:22:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Co jeszcze ???
PostNapisane: 19.lip.2010 15:13:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.maja.2010 13:37:14
Posty: 20
Witam , ostatnio w mojej A3 1.8t zrobilem dolot powietrza pod filtr stozkowy i zmierzylem czas nie cale 8 s do setki ( to sie pochwalilem :) zastanawiam sie co mozna jeszcze zrobic by poprawic osiagi ? oczywiscie procz czipa zrobie go za nie dlugo. Cos co pozwolilo by mojej A3 rozwinac skrzydla . I tak jestem juz zadowolony bo pieknie przyspiesz jednak chcialbym osiagnac ponad 200 km hmmm co zrobic?


Ostatnio edytowano 04.sie.2010 16:06:50 przez Yoo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2010 15:20:57 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
a co ten stożek ma dać skoro turbina i tak daje seryjnym ciśnieniem?
chip+turbina+wtryski+ic+orurowanie+wydech+pompa paliwa+regulator cisnienia paliwa i dopiero potem zastnawaiaj się co dalej.
stożek postawiłbym prawie na samym końcu - tuż przed pasami szelkowymi ;)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2010 15:36:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
www.racingforum.pl

tam szukaj odpowiedzi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2010 16:46:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2007 12:05:08
Posty: 150
Jaki budżet na modyfikacje? Jak kilka tysi to dobry chip, ewentualnie wydech i niech jeździ zdrowo na seryjnym osprzęcie. Potem to rzeczywiście racingforum.pl ;) 1.8t rozkminiono na wszelkie możliwe sposoby.

_________________
1991 S2 3B Coupe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2010 17:23:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
poza tym, który to rok i jaki 1.8T?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2010 18:11:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Inpipe, downpipe 3" bez kata, fmic i masz około +20PS. Tak było w moim przypadku. Dalej możesz iść w wydech przelotowy 2.75" i program.
Jeśli troszke mocniej, to wtryski, pompa, przepływka 3".
Jeśli jeszcze grubiej to duża suszara i jedziesz....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2010 18:30:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
wowo napisał(a):
Inpipe, downpipe 3" bez kata, fmic i masz około +20PS. Tak było w moim przypadku. Dalej możesz iść w wydech przelotowy 2.75" i program.
Jeśli troszke mocniej, to wtryski, pompa, przepływka 3".
Jeśli jeszcze grubiej to duża suszara i jedziesz....


gdzie bazą jest 1.8T 180KM a jeszcze nie wiadomo jaki ma silnik, chyba, że robi wszystko od razu wtedy bez różnicy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2010 14:14:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.maja.2010 13:37:14
Posty: 20
rok 98' 150km seryjnie ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2010 14:35:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Yoo napisał(a):
rok 98' 150km seryjnie ...

czyli bez ruszania turbiny ok 190KM jest realne, jak kolega wyżej radził, przelot 2.75", downpipe 3", fmic i strojenie, chyba, że chcesz od razu turbo ruszać, to wtedy lawinowo idzie wszystko


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2010 08:01:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Jesli kolega chce, to za pare tygodni bede mial do oddania K03s z kpl. inpipe z kwasiaka, kolektor i wtryski 320cc do oddania za smieszne pieniązki. Wszystko sprawne i zdrowe :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2010 08:04:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.maja.2010 13:37:14
Posty: 20
dzieki za odpowiedzi chlopaki pomogliscie mi :D ps: ostatnio stanolem na swiatlach z honda okolo 150km 1.6 co by nie mowic A3 dalo rade :D :D co mnie bardzo cieszy pozdro dla wszystkich !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2010 08:13:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
wowo napisał(a):
Jesli kolega chce, to za pare tygodni bede mial do oddania K03s z kpl. inpipe z kwasiaka, kolektor i wtryski 320cc do oddania za smieszne pieniązki. Wszystko sprawne i zdrowe :)


a jednak nowa suszara będzie... :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2010 08:29:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
150PS w Hondzie (starsze modele) już robi robote, także pewnie kierownik nie halo. Ogólnie przyjęło się, że Honda 200PS jeździe lepiej niż S4 300PS

Już leży nóweczka w kartoniku i czeka na swoich pozostałych kolegów z nowej drużyny :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co jeszcze ???
PostNapisane: 21.lip.2010 08:56:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Yoo napisał(a):
Witam , ostatnio w mojej A3 1.8t zrobilem dolot powietrza pod filtr stozkowy i zmierzylem czas nie cale 8 s do setki ---co zrobic?

Załoz mu koła 13 i bedziesz ganiał licznikowe 200km...
stożek to jak Bilu powiedział,przed szelkami ;) stożek masz mokry czy suchy?
Cos mi sie wydaje ze zostanie na stożku i koncowce wydechu.....

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2010 08:59:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.maja.2010 13:37:14
Posty: 20
ta honda miala do setki 8.5 s poza tym koles musial ja wysoko krecic gdzie ja max moment obrotowy mam przy 2 tys. obtotow z reguly to ci powiem ze te hondy przyspieszaja do setki bardzo dobrze ale potem wysiadaja krecone sa wysoko i wszystkim wydaje sie cisna nie ujmujac nic oczywiscie hondzie bo to uznana marka a taka audi dobrze ciagnie jak przekraczy 100 :) wielu nie docenia AUDI a niemiecka technologia smiem twierdzic dorownuje japonskiej ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2010 09:39:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Nie musisz mi tłumaczyć, bo jeszcze do niedawna upalałem crx'a 140PS. Tymi wozam po prostu trzeba nauczyć sie jeździć, ale mimo wszystko gratuluje killa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2010 11:43:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
wowo napisał(a):
150PS w Hondzie (starsze modele) już robi robote, także pewnie kierownik nie halo. Ogólnie przyjęło się, że Honda 200PS jeździe lepiej niż S4 300PS

Już leży nóweczka w kartoniku i czeka na swoich pozostałych kolegów z nowej drużyny :diabel:


uchyl rąbka tajennicy co w tym pudełku czyha :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2010 15:14:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Nie bede zaśmiecał tego wątku. Wszystko niebawem pojawi się w moim temacie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2010 15:27:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
wowo napisał(a):
150PS w Hondzie (starsze modele) już robi robote, także pewnie kierownik nie halo. Ogólnie przyjęło się, że Honda 200PS jeździe lepiej niż S4 300PS

Już leży nóweczka w kartoniku i czeka na swoich pozostałych kolegów z nowej drużyny :diabel:


e to chyba nie jest prawda ;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2010 15:42:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.maja.2010 13:37:14
Posty: 20
Hehe dzis odstawilem dosyc ladnie seata leona 1.8 t 150km :d pozniej mialem problemy z del solem 160 km ale dalem rade jednak do sedna oplacaloby sie zmieniac turbo na lepsze mocniejsze ? jaki to koszt , spalanie ? czy jest wogole sens jaka moc mozna uzyskac przez cos takiego ... :D Pozdro !


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: