.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Co jeszcze ???
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=103865
Strona 1 z 2

Autor:  Yoo [ 19.lip.2010 15:13:51 ]
Tytuł:  Co jeszcze ???

Witam , ostatnio w mojej A3 1.8t zrobilem dolot powietrza pod filtr stozkowy i zmierzylem czas nie cale 8 s do setki ( to sie pochwalilem :) zastanawiam sie co mozna jeszcze zrobic by poprawic osiagi ? oczywiscie procz czipa zrobie go za nie dlugo. Cos co pozwolilo by mojej A3 rozwinac skrzydla . I tak jestem juz zadowolony bo pieknie przyspiesz jednak chcialbym osiagnac ponad 200 km hmmm co zrobic?

Autor:  BiLu [ 19.lip.2010 15:20:57 ]
Tytuł: 

a co ten stożek ma dać skoro turbina i tak daje seryjnym ciśnieniem?
chip+turbina+wtryski+ic+orurowanie+wydech+pompa paliwa+regulator cisnienia paliwa i dopiero potem zastnawaiaj się co dalej.
stożek postawiłbym prawie na samym końcu - tuż przed pasami szelkowymi ;)

Autor:  hubos21 [ 19.lip.2010 15:36:03 ]
Tytuł: 

www.racingforum.pl

tam szukaj odpowiedzi

Autor:  darekwawa [ 19.lip.2010 16:46:17 ]
Tytuł: 

Jaki budżet na modyfikacje? Jak kilka tysi to dobry chip, ewentualnie wydech i niech jeździ zdrowo na seryjnym osprzęcie. Potem to rzeczywiście racingforum.pl ;) 1.8t rozkminiono na wszelkie możliwe sposoby.

Autor:  hubos21 [ 19.lip.2010 17:23:43 ]
Tytuł: 

poza tym, który to rok i jaki 1.8T?

Autor:  wowo [ 19.lip.2010 18:11:51 ]
Tytuł: 

Inpipe, downpipe 3" bez kata, fmic i masz około +20PS. Tak było w moim przypadku. Dalej możesz iść w wydech przelotowy 2.75" i program.
Jeśli troszke mocniej, to wtryski, pompa, przepływka 3".
Jeśli jeszcze grubiej to duża suszara i jedziesz....

Autor:  hubos21 [ 19.lip.2010 18:30:27 ]
Tytuł: 

wowo napisał(a):
Inpipe, downpipe 3" bez kata, fmic i masz około +20PS. Tak było w moim przypadku. Dalej możesz iść w wydech przelotowy 2.75" i program.
Jeśli troszke mocniej, to wtryski, pompa, przepływka 3".
Jeśli jeszcze grubiej to duża suszara i jedziesz....


gdzie bazą jest 1.8T 180KM a jeszcze nie wiadomo jaki ma silnik, chyba, że robi wszystko od razu wtedy bez różnicy

Autor:  Yoo [ 20.lip.2010 14:14:39 ]
Tytuł: 

rok 98' 150km seryjnie ...

Autor:  hubos21 [ 20.lip.2010 14:35:23 ]
Tytuł: 

Yoo napisał(a):
rok 98' 150km seryjnie ...

czyli bez ruszania turbiny ok 190KM jest realne, jak kolega wyżej radził, przelot 2.75", downpipe 3", fmic i strojenie, chyba, że chcesz od razu turbo ruszać, to wtedy lawinowo idzie wszystko

Autor:  wowo [ 21.lip.2010 08:01:31 ]
Tytuł: 

Jesli kolega chce, to za pare tygodni bede mial do oddania K03s z kpl. inpipe z kwasiaka, kolektor i wtryski 320cc do oddania za smieszne pieniązki. Wszystko sprawne i zdrowe :)

Autor:  Yoo [ 21.lip.2010 08:04:12 ]
Tytuł: 

dzieki za odpowiedzi chlopaki pomogliscie mi :D ps: ostatnio stanolem na swiatlach z honda okolo 150km 1.6 co by nie mowic A3 dalo rade :D :D co mnie bardzo cieszy pozdro dla wszystkich !

Autor:  hubos21 [ 21.lip.2010 08:13:23 ]
Tytuł: 

wowo napisał(a):
Jesli kolega chce, to za pare tygodni bede mial do oddania K03s z kpl. inpipe z kwasiaka, kolektor i wtryski 320cc do oddania za smieszne pieniązki. Wszystko sprawne i zdrowe :)


a jednak nowa suszara będzie... :diabel:

Autor:  wowo [ 21.lip.2010 08:29:33 ]
Tytuł: 

150PS w Hondzie (starsze modele) już robi robote, także pewnie kierownik nie halo. Ogólnie przyjęło się, że Honda 200PS jeździe lepiej niż S4 300PS

Już leży nóweczka w kartoniku i czeka na swoich pozostałych kolegów z nowej drużyny :diabel:

Autor:  *Robi* [ 21.lip.2010 08:56:17 ]
Tytuł:  Re: Co jeszcze ???

Yoo napisał(a):
Witam , ostatnio w mojej A3 1.8t zrobilem dolot powietrza pod filtr stozkowy i zmierzylem czas nie cale 8 s do setki ---co zrobic?

Załoz mu koła 13 i bedziesz ganiał licznikowe 200km...
stożek to jak Bilu powiedział,przed szelkami ;) stożek masz mokry czy suchy?
Cos mi sie wydaje ze zostanie na stożku i koncowce wydechu.....

Autor:  Yoo [ 21.lip.2010 08:59:38 ]
Tytuł: 

ta honda miala do setki 8.5 s poza tym koles musial ja wysoko krecic gdzie ja max moment obrotowy mam przy 2 tys. obtotow z reguly to ci powiem ze te hondy przyspieszaja do setki bardzo dobrze ale potem wysiadaja krecone sa wysoko i wszystkim wydaje sie cisna nie ujmujac nic oczywiscie hondzie bo to uznana marka a taka audi dobrze ciagnie jak przekraczy 100 :) wielu nie docenia AUDI a niemiecka technologia smiem twierdzic dorownuje japonskiej ....

Autor:  wowo [ 21.lip.2010 09:39:41 ]
Tytuł: 

Nie musisz mi tłumaczyć, bo jeszcze do niedawna upalałem crx'a 140PS. Tymi wozam po prostu trzeba nauczyć sie jeździć, ale mimo wszystko gratuluje killa :)

Autor:  hubos21 [ 21.lip.2010 11:43:32 ]
Tytuł: 

wowo napisał(a):
150PS w Hondzie (starsze modele) już robi robote, także pewnie kierownik nie halo. Ogólnie przyjęło się, że Honda 200PS jeździe lepiej niż S4 300PS

Już leży nóweczka w kartoniku i czeka na swoich pozostałych kolegów z nowej drużyny :diabel:


uchyl rąbka tajennicy co w tym pudełku czyha :D

Autor:  wowo [ 21.lip.2010 15:14:43 ]
Tytuł: 

Nie bede zaśmiecał tego wątku. Wszystko niebawem pojawi się w moim temacie.

Autor:  Leo [ 21.lip.2010 15:27:19 ]
Tytuł: 

wowo napisał(a):
150PS w Hondzie (starsze modele) już robi robote, także pewnie kierownik nie halo. Ogólnie przyjęło się, że Honda 200PS jeździe lepiej niż S4 300PS

Już leży nóweczka w kartoniku i czeka na swoich pozostałych kolegów z nowej drużyny :diabel:


e to chyba nie jest prawda ;)

Autor:  Yoo [ 21.lip.2010 15:42:30 ]
Tytuł: 

Hehe dzis odstawilem dosyc ladnie seata leona 1.8 t 150km :d pozniej mialem problemy z del solem 160 km ale dalem rade jednak do sedna oplacaloby sie zmieniac turbo na lepsze mocniejsze ? jaki to koszt , spalanie ? czy jest wogole sens jaka moc mozna uzyskac przez cos takiego ... :D Pozdro !

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/