.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 22:52:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4] Wytrzymałość turbiny kkk14
PostNapisane: 19.paź.2010 12:31:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2006 15:41:25
Posty: 235
Do jakiego ciśnienia bezpiecznie można podkręcić taką turbinkę i do jakich obrotów ze względu na wydajność jest w stanie utrzymać to ciśnienie.
Nie znam tematu turbin, ale z tego co wiem jest w nich zawór zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem - przy jakim ciśnieniu zadziała - jakie ciśnienie max można osiągnąć przy pomocy chipa zanim trzeba będzie fizycznie ingerować w działanie tego zaworka ?

_________________

..................................................................
A6 C4 Avant 2.5TDI [AAT] + 0.210 + ECU AEL + chip 17x KM.
VFR 800 FI
..................................................................


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2010 13:41:51 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
1.3 bar'a i to tylko przy okolicach 3000rpm.

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2010 20:48:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
ja bym to jeszcze zweryfikował.
sprawdzałeś to na swoim aucie czy na cudzych??

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2010 21:46:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
to sie liczy, ta sama T moze w mniejszym silniku wyzej ladowac niz w wiekszym
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... linearplus
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2010 02:11:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2006 15:41:25
Posty: 235
Pytam, bo chcę sobie czipka założyć w ciemno, gdy zapytałem tego, co nimi handluje co modyfikuje w sofcie, stwierdził że m.in ciśnienie doładowania i że +0,2bar jest bezpieczne i mniej szkodliwe dla turbiny przy prawidłowej eksploatacji niż żyłowanie jej na zimno gdy pracuje na fabrycznych parametrach.

_________________

..................................................................
A6 C4 Avant 2.5TDI [AAT] + 0.210 + ECU AEL + chip 17x KM.
VFR 800 FI
..................................................................


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2010 05:53:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
Żyłowanie czegokolwiek na zimno nie jest zdrowe.

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2010 22:18:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
tu nie tyle chodzi jak max doladowanie ustawi [jest to bardzo wazne] , ale jak sie ustawi doladowanie w calym zakresie obrotów/dawek , mozna nie dmuchac mocno a i tak zmeczyc sprezarke ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2010 06:19:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
A jak ktoś się średnio zna, to nawet może tak ustawić doładowanie, że potem korby wyglądają tak, jak ta w podpisie Dreda.

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2010 07:10:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
Silnik wytrzyma spokojnie 1.7bara
gorzej z turbo
male A/R strony goracej powoduje duze cisnienie w kolektorze
wydechowym
lopatologicznie mowiac silnik dlawi sie wlasnymi spalinami

Max cisnienie tej turbiny 1.2bara :peace:

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2010 16:08:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2006 15:41:25
Posty: 235
arekr, a ile wytrzymuje seryjne sprzęgiełko bez gwałtownego przyspieszenia jego zużycia - u ciebie widzę ma co wytrzymywać :)

Co do turbiny - nie chce mi się wierzyć, aby jakiekolwiek ustawienie turbinek k14 mogło w jakiś sposób zaszkodzić korbowodom, skoro silnik nawet T 1,7bar wytrzyma co jak sądzę arekr sprawdzał patrząc na wynik.

_________________

..................................................................
A6 C4 Avant 2.5TDI [AAT] + 0.210 + ECU AEL + chip 17x KM.
VFR 800 FI
..................................................................


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2010 15:40:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
Orginalny dwumas wytrzymywal
dopoki raz go nie przypalilem :diabel:
Teraz mam jednomas od AAT
i daje rade

KKK K14 ma mala przepustowosc spalin
Mozna nia sporo dmuchnac ale tylko w peaku
pozniej na wyrzszych obr puchnie

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: