.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

[ 1.8 T 150ps - czip ] Kraków max 200 km od
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=104712
Strona 1 z 2

Autor:  maciek33w [ 02.wrz.2010 20:23:42 ]
Tytuł:  [ 1.8 T 150ps - czip ] Kraków max 200 km od

Witam, czy ROBIŁ ktoś czipa w krakowie badz okolicy gdzies do 200 km ? moze ktoś polecić coś sensownego do 1000 zł ? ( cala reszta 1000-1300, do tego nie ma zapisów zbiorowych ... a moze ktos potrafi zalatwic ? ), tak by kolo 185-190 koni wyszlo, bodajrze w krk jak dzwonilem mowili 20-25 koni... wiem ze temat byl wałkowany ale chcialbym zrobić ładne zestawienie dla osob zdecydowanych, dlatego nie pytam tu "jak chodzi", "czy cos padnie"... mile widziane jakies wykresy. :)

Autor:  designer [ 02.wrz.2010 20:58:38 ]
Tytuł: 

Tylko Compsport w Bielsku Białej.

Jak chcesz duuuużo wykresów to proponuję lekturę

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?board=129.0

i

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=9450.0

Trzeba się zalogować, ale warto :peace:

IMO samym softem nie wyciągniesz 185KM, bo domniemam że chodzi o auto z początku lat 2000, więc motorowni pewnie coś tam dolega - trzeba by to najpierw sprawdzić. Ci co mówili że max 175KM mają rację, jak chcesz więcej to downpipe, wywal kata, sztywny tip i ew większy cooler - wtedy możesz liczyć na ok 190-200KM, ale koszta dużo wyższe. Zrób najpierw program, pośmigaj, pociesz się większą mocą i momentem i zbieraj kasę na graty, bo 1.8T bardzo ładnie się czipuje.

Autor:  hubos21 [ 02.wrz.2010 22:01:41 ]
Tytuł: 

190KM ze 150KM można zrobić samym softem tylko w sillnikach 1.8T z elektroniczną przepustnicą a masz pewnie AEB więc max to 175-180KM
EDIT
Taka mała ciekawostka z bardzo starej gazety http://img823.imageshack.us/img823/9688/vtg.jpg

Autor:  maciek33w [ 03.wrz.2010 07:49:40 ]
Tytuł: 

mam apu, z elektroniczna przepustnica :] auto 1999 rok przebieg 132.000 raczej autentyczny, nic mu raczej nie dolega choc logow dynamicznych nie robilem, jeśli chodziło by o COMPSPORT, to jaka cena ? robił ktoś ?

Autor:  hubos21 [ 03.wrz.2010 08:21:20 ]
Tytuł: 

zadzwoń to Tobie ipowiedzą ale lepiej dozbieraj kase i wywal kata i zrób downpipe bo nawet jak po samym chipe odczujesz różnice to będzie mało po paruset kilometrach a później jak będziesz wydech robił to znowu będzie trzeba elektronike ruszać

Autor:  maciek33w [ 03.wrz.2010 11:33:10 ]
Tytuł: 

nie chce sie w mechanike angazowac, kasa by sie znalazla ale ograniczę sie do samego programu, o ile znajde cos ciekawego bo 1500 zł to mi szkoda, wolalbym chyba juz sprzedac i kupic s3. dalej czekam na propozycje i podzielenie sie klubowiczów DOŚWIADCZENIEM. auto muszę miec do jazdy a nie rozgrzebane na kanale co 2 tygodnie :P

Autor:  maciek33w [ 06.wrz.2010 14:42:44 ]
Tytuł: 

a słyszał ktoś o firmie GTO bielsko biała ?

Autor:  designer [ 06.wrz.2010 14:51:00 ]
Tytuł: 

maciek33w napisał(a):
a słyszał ktoś o firmie GTO bielsko biała ?


http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=155970.0

Polecam lekturę, prawie 360KM z 1.8T :): Możesz zagadać na PW do Spanky'ego, zdaje się, że maczał w tym palce.... :peace:

Autor:  maciek33w [ 06.wrz.2010 15:36:28 ]
Tytuł: 

yych chetnie z tym ze muszse od brata skombinowac pass bo gdzies hasla zapomnialem do swojego konta :), ale nie chodzi mi wlasnie o to zeby wyciagac bog wie ile mocy z silniczka, nie ma Q do tego, tylko delikatny czip zeby palil w miare tyle samo, bo przy tej budzie 150 ps to ciut malo, a na pewno od 120 w górę

Autor:  designer [ 06.wrz.2010 15:38:33 ]
Tytuł: 

maciek33w napisał(a):
yych chetnie z tym ze muszse od brata skombinowac pass bo gdzies hasla zapomnialem do swojego konta :), ale nie chodzi mi wlasnie o to zeby wyciagac bog wie ile mocy z silniczka, nie ma Q do tego, tylko delikatny czip zeby palil w miare tyle samo, bo przy tej budzie 150 ps to ciut malo, a na pewno od 120 w górę


Nie podałem Ci tego żebyś robił trylion KM tylko a propos GTO której soft tam siedzi. Skoro nic się nie wysrało przy 360KM to tym bardziej się nie wysra przy 170 czy 180 KM. That's all...

Autor:  maciek33w [ 06.wrz.2010 15:45:02 ]
Tytuł: 

gazyljon koni mechanicznych :D, dzieki, jak wejdę to zobaczę ;-), bo to jeszcze w miarę blisko jest i gosciu chyba konkretny i cena tez w miarę...

Autor:  maciek33w [ 06.wrz.2010 21:25:22 ]
Tytuł: 

okej, a teraz tak z ciekawosci, jesli chodzilo by o zmiane :

downpipe ? (to chyba duzo rezania )
wydech ? ( kat tłumiki srednica - ale zeby nie wyło i buczało )
cos z dolotem ( wkladka k&n )

co warto tanio zrobic przed czipem ?

Autor:  designer [ 06.wrz.2010 21:32:16 ]
Tytuł: 

maciek33w napisał(a):
okej, a teraz tak z ciekawosci, jesli chodzilo by o zmiane :

downpipe ? (to chyba duzo rezania )
wydech ? ( kat tłumiki srednica - ale zeby nie wyło i buczało )
cos z dolotem ( wkladka k&n )

co warto tanio zrobic przed czipem ?


Najpierw rezaj potem chipsuj. Z downpipem i wywaleniem kata nie ma dużo roboty, ale ktoś kto robi musi mieć o tym jako takie pojęcie. Zmień dolot na sztywny tzw TIP. Potem program i jazda :peace:

Autor:  maciek33w [ 07.wrz.2010 08:11:51 ]
Tytuł: 

hehe, downpipe , to chodzi o rurę ta pod silnikiem co idzie nia powietrze z wiatraka do ic, tylko po co wiekszy przekroj skoro ic itak jest mały ?

katalizator, jego średnica jest wieksza o tą ceramikę, wiec tez teoretycznie, nie powinno duzo zmienic, chyba ze jest zapchany.

czy dwie powyzsze modyfikacje dadzą wiecej niz 5-8 koni ? bo jesli tyle to szkoda zachodu jak dla mnie ?? :(

a jesli chodzi o TIP to nie mam pojecia co to tak do konca i w jaki SPOSOB DZIAŁA ( http://allegro.pl/tip-sztywny-dolot-1-8 ... 18445.html ) śliczny, z tym ze nie bede wkladal raczej stożka, wiec czy przy ori pusze cos da ? - DOBRA TO JUZ NIE WAŻNE, czytanie nie boli, Turbo Inlet Pipe...

Autor:  hubos21 [ 07.wrz.2010 08:21:23 ]
Tytuł: 

downpipe to kawałek od kolektroa do kata, jak założysz sztywnego TIP to nie musisz zakładać stożka, TIP idzie od IC do ssącego

Autor:  maciek33w [ 07.wrz.2010 08:34:42 ]
Tytuł: 

hubos21 napisał(a):
downpipe to kawałek od kolektroa do kata, jak założysz sztywnego TIP to nie musisz zakładać stożka, TIP idzie od IC do ssącego


a myslalem ze tip idzie od puszki do turba zeby go wlasnie ono nie zasysalo :| yyyh...

Autor:  wowo [ 07.wrz.2010 08:38:46 ]
Tytuł: 

Downpipe -> wydech od turbo do... np kata
TIP -> dolot od filtra do turbo

W moim przypadku założenie DP3" bez kata, TIPa i FMIC dało około +20PS bez strojenia.

Autor:  maciek33w [ 07.wrz.2010 11:13:39 ]
Tytuł: 

kurde ale jak ja patrze na katalizator od razu co jest za turbiną , to to jest monstrualnie wielkie ( http://img07.allegroimg.pl/photos/orygi ... 1214774881 to jak ten u góry ) , w sumie fajnie by sie przerobiło bo tylko 6 śrub i sonda, ale czy to az 20 koni da ? oczywiscie mam tak w audi a6 1.8T apu.

na allegro znalazlem cos takiego http://allegro.pl/downpipe-76mm-3-vag-1 ... 40909.html

Autor:  wowo [ 07.wrz.2010 16:04:46 ]
Tytuł: 

To jest do silników poprzecznych, a Ty masz wzdłużnie wiec nie podpasi.

Autor:  maciek33w [ 07.wrz.2010 16:14:27 ]
Tytuł: 

no tak wiem wiem , strasznie drogie dziadostwo jak na rurkę 60 cm :| ... 500 zł ? nie ma innych firm ktorę robią to za połowę ? bo tylko Fmic.pl widze ze to ma przynajmniej na allegro ...

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/