.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Chip 2.7 biturbo https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=105668 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | kingkill33 [ 16.paź.2010 18:00:48 ] |
Tytuł: | Chip 2.7 biturbo |
Witam. Czy ktoś chipował 2.7BT? Ile można z tego mniej więcej wyrwać KM Nm? Jak później sie sprawuje fabryczne sprzęgło? Jak wytzymuje reszta osprzętu. Dzieki za info bo się zanoszę z czymś takim. |
Autor: | hubos21 [ 16.paź.2010 18:07:05 ] |
Tytuł: | |
który 2.7 BiT, w czym? |
Autor: | kingkill33 [ 16.paź.2010 21:21:16 ] |
Tytuł: | |
Audi Allroad 2004 rok 2.7BT 250KM manual .... |
Autor: | hubos21 [ 16.paź.2010 21:41:33 ] |
Tytuł: | |
tu masz na bazie S4 2.7 265KM http://s4sid.pl/7601/index.html |
Autor: | Leo [ 16.paź.2010 21:48:27 ] |
Tytuł: | |
"tanie" podnoszenie mocy w zwykłym 2.7bit kończy się w okolicy 300 KM . Dalej, to troche grubiej trzeba iść. Już w dziesiątki tysięcy. |
Autor: | 2rafal7 [ 16.paź.2010 23:19:00 ] |
Tytuł: | |
Dobry program w tym silniku to podstawa. Nie boj sie o zywotnosc silnika bo one są do tego stworzone. |
Autor: | wowo [ 17.paź.2010 08:26:37 ] |
Tytuł: | |
Andrzej na swojej stronce opisał specyfikacje z kilku lat wstecz i nie są one do końca prawdziwe i aktualne. Zresztą jego auto nie jedzie adekwatnie do modów i nakładów jakie poczyniono w tym aucie. Ogólnie, moce osiągane na setupach tam opisanych uzyskuje się na gratach z setupu poprzedniego |
Autor: | hubos21 [ 17.paź.2010 08:34:54 ] |
Tytuł: | |
wowo napisał(a): Andrzej na swojej stronce opisał specyfikacje z kilku lat wstecz i nie są one do końca prawdziwe i aktualne. Zresztą jego auto nie jedzie adekwatnie do modów i nakładów jakie poczyniono w tym aucie.
Ogólnie, moce osiągane na setupach tam opisanych uzyskuje się na gratach z setupu poprzedniego wszystko możliwe, nawet ten przedział od-do jeśli chodzi o KM i Nm jest troche za duży, poza tym on raczej jeździ na lajtowym setupie bo wiadomo nie lubi laga |
Autor: | kingkill33 [ 17.paź.2010 13:32:20 ] |
Tytuł: | |
Myśle tylko i wyłacznie o programie nic więcej ...Coś pod 300KM mi starczy pytanie o to sprzęglo czy wytrzyma więcej Nm czy sie bedzie ślizgać ... I czy potrzebny jest zegar doładowania koniecznie czy nie .... |
Autor: | Leo [ 17.paź.2010 13:45:53 ] |
Tytuł: | |
a co za problem z zegarem, przeciez to niewielki wydatek, a sporo pomaga w diagnozach jakichś niedomagań auta. Sprzęgło wytrzyma, choć zalezy tutaj więcej od użytkownika, niż samego sprzęgła |
Autor: | hubos21 [ 17.paź.2010 14:43:54 ] |
Tytuł: | |
i do tego w jakim stanie jest obecne sprzęgło |
Autor: | kingkill33 [ 17.paź.2010 15:05:49 ] |
Tytuł: | |
Auto ma ok 70 tys km ... nie wiem ile w tym prawdy wydaje sie miec tyle chociaz to prawie nierealne ale sadzac po srodku i kazdym elemencie srodka mozna w to uwiezyc ... tak czy tak 200tys nie ma. Sprzegło wydaje sie byc igła a pytam bo miałem Leona TDI 199KM i 460Nm i duuuzo problemów z turbo i sprzegłem a miałem spieka robionego .... |
Autor: | 2rafal7 [ 17.paź.2010 15:45:51 ] |
Tytuł: | |
Mi sprzęgło poszło przy 140tkm. Turbnki nadal elegancko śmigają mimo 211000tkm przebiegu. Jak dbasz tak masz, proste. |
Autor: | hubos21 [ 17.paź.2010 16:14:48 ] |
Tytuł: | |
2rafal7 napisał(a): Mi sprzęgło poszło przy 140tkm. Turbnki nadal elegancko śmigają mimo 211000tkm przebiegu. Jak dbasz tak masz, proste.
zmieniłeś na serie czy coś mocniejszego? |
Autor: | 2rafal7 [ 17.paź.2010 17:25:23 ] |
Tytuł: | |
hubos21 napisał(a): 2rafal7 napisał(a): Mi sprzęgło poszło przy 140tkm. Turbnki nadal elegancko śmigają mimo 211000tkm przebiegu. Jak dbasz tak masz, proste. zmieniłeś na serie czy coś mocniejszego? Na LUKa z tego co pamiętam + dwumas . Stare sprzęgło miało ponoć jakąs wade fabryczną, ułamał się jeden "pręcik" wpadł do skrzyni i ją zablokował, naszczęscie nic powaznego sie nie stało : ) (mogło byc niebezpiecznie kiedy takie co by sie stało np. przy wyprzedzaniu). Pamiętam, ze narobiłem wtedy w gacie bo akurat dałem "buta" na jedynce, usłyszałem trzask i silnik sie zblokował - pierwsze co do głowy m przyszło to, ze rozrząd strzelł |
Autor: | designer [ 17.paź.2010 20:27:49 ] |
Tytuł: | |
Allroad nie jest autem do wyścigów, więc spokojnie można zakładać ori lub zamiennik ( np wspomniany LUK ). Wytrzymuje serię i program, ale jak już idziesz w większe moce to lepiej coś mocniejszego np. Clutchmastersa. Problem jest w okresie oczekiwania - min 3 tyg i w cenie ok 3000 pln. LUK cena ok 1200 pln. Ja jeżdżę od 2 dni na LUK-u i jestem mega zadowolony, ale na wiosnę i tak wrzucam FX400 - z tym że ja mam teraz 400 PS.... Reszta gratów też Ci wytrzyma program, bo 2.7T to jeden z tych pancernych silników - ma co prawda turbo, o które trzeba dbać, a tak poza tym to odporność jak 4.2 |
Autor: | kingkill33 [ 17.paź.2010 22:26:04 ] |
Tytuł: | |
A gdzie robiłeś program i jaki teraz jest koszt jeśli sie orientujesz? |
Autor: | designer [ 17.paź.2010 22:28:44 ] |
Tytuł: | |
kingkill33 napisał(a): A gdzie robiłeś program i jaki teraz jest koszt jeśli sie orientujesz?
A z jakich okolic jesteś? |
Autor: | kingkill33 [ 17.paź.2010 22:38:38 ] |
Tytuł: | |
Ja Kielce ale pasuje mi Wawa .... |
Autor: | designer [ 17.paź.2010 22:45:11 ] |
Tytuł: | |
No albo CompSport Kraków, albo MR Motors Warszawa...Ja bym pojechał do Kraka |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |