.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Chip 2.7 biturbo
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=105668
Strona 1 z 2

Autor:  kingkill33 [ 16.paź.2010 18:00:48 ]
Tytuł:  Chip 2.7 biturbo

Witam. Czy ktoś chipował 2.7BT? Ile można z tego mniej więcej wyrwać KM Nm? Jak później sie sprawuje fabryczne sprzęgło? Jak wytzymuje reszta osprzętu. Dzieki za info bo się zanoszę z czymś takim.

Autor:  hubos21 [ 16.paź.2010 18:07:05 ]
Tytuł: 

który 2.7 BiT, w czym?

Autor:  kingkill33 [ 16.paź.2010 21:21:16 ]
Tytuł: 

Audi Allroad 2004 rok 2.7BT 250KM manual ....:)

Autor:  hubos21 [ 16.paź.2010 21:41:33 ]
Tytuł: 

tu masz na bazie S4 2.7 265KM http://s4sid.pl/7601/index.html

Autor:  Leo [ 16.paź.2010 21:48:27 ]
Tytuł: 

"tanie" podnoszenie mocy w zwykłym 2.7bit kończy się w okolicy 300 KM . Dalej, to troche grubiej trzeba iść. Już w dziesiątki tysięcy.

Autor:  2rafal7 [ 16.paź.2010 23:19:00 ]
Tytuł: 

Dobry program w tym silniku to podstawa. Nie boj sie o zywotnosc silnika bo one są do tego stworzone.

Autor:  wowo [ 17.paź.2010 08:26:37 ]
Tytuł: 

Andrzej na swojej stronce opisał specyfikacje z kilku lat wstecz i nie są one do końca prawdziwe i aktualne. Zresztą jego auto nie jedzie adekwatnie do modów i nakładów jakie poczyniono w tym aucie.
Ogólnie, moce osiągane na setupach tam opisanych uzyskuje się na gratach z setupu poprzedniego :D

Autor:  hubos21 [ 17.paź.2010 08:34:54 ]
Tytuł: 

wowo napisał(a):
Andrzej na swojej stronce opisał specyfikacje z kilku lat wstecz i nie są one do końca prawdziwe i aktualne. Zresztą jego auto nie jedzie adekwatnie do modów i nakładów jakie poczyniono w tym aucie.
Ogólnie, moce osiągane na setupach tam opisanych uzyskuje się na gratach z setupu poprzedniego :D


wszystko możliwe, nawet ten przedział od-do jeśli chodzi o KM i Nm jest troche za duży, poza tym on raczej jeździ na lajtowym setupie bo wiadomo nie lubi laga

Autor:  kingkill33 [ 17.paź.2010 13:32:20 ]
Tytuł: 

Myśle tylko i wyłacznie o programie nic więcej ...Coś pod 300KM mi starczy pytanie o to sprzęglo czy wytrzyma więcej Nm czy sie bedzie ślizgać ... I czy potrzebny jest zegar doładowania koniecznie czy nie ....

Autor:  Leo [ 17.paź.2010 13:45:53 ]
Tytuł: 

a co za problem z zegarem, przeciez to niewielki wydatek, a sporo pomaga w diagnozach jakichś niedomagań auta.
Sprzęgło wytrzyma, choć zalezy tutaj więcej od użytkownika, niż samego sprzęgła :/

Autor:  hubos21 [ 17.paź.2010 14:43:54 ]
Tytuł: 

i do tego w jakim stanie jest obecne sprzęgło

Autor:  kingkill33 [ 17.paź.2010 15:05:49 ]
Tytuł: 

Auto ma ok 70 tys km ... nie wiem ile w tym prawdy wydaje sie miec tyle chociaz to prawie nierealne ale sadzac po srodku i kazdym elemencie srodka mozna w to uwiezyc ... tak czy tak 200tys nie ma. Sprzegło wydaje sie byc igła a pytam bo miałem Leona TDI 199KM i 460Nm i duuuzo problemów z turbo i sprzegłem a miałem spieka robionego ....

Autor:  2rafal7 [ 17.paź.2010 15:45:51 ]
Tytuł: 

Mi sprzęgło poszło przy 140tkm. Turbnki nadal elegancko śmigają mimo 211000tkm przebiegu. Jak dbasz tak masz, proste.

Autor:  hubos21 [ 17.paź.2010 16:14:48 ]
Tytuł: 

2rafal7 napisał(a):
Mi sprzęgło poszło przy 140tkm. Turbnki nadal elegancko śmigają mimo 211000tkm przebiegu. Jak dbasz tak masz, proste.


zmieniłeś na serie czy coś mocniejszego?

Autor:  2rafal7 [ 17.paź.2010 17:25:23 ]
Tytuł: 

hubos21 napisał(a):
2rafal7 napisał(a):
Mi sprzęgło poszło przy 140tkm. Turbnki nadal elegancko śmigają mimo 211000tkm przebiegu. Jak dbasz tak masz, proste.


zmieniłeś na serie czy coś mocniejszego?


Na LUKa z tego co pamiętam + dwumas . Stare sprzęgło miało ponoć jakąs wade fabryczną, ułamał się jeden "pręcik" wpadł do skrzyni i ją zablokował, naszczęscie nic powaznego sie nie stało : ) (mogło byc niebezpiecznie kiedy takie co by sie stało np. przy wyprzedzaniu). Pamiętam, ze narobiłem wtedy w gacie bo akurat dałem "buta" na jedynce, usłyszałem trzask i silnik sie zblokował - pierwsze co do głowy m przyszło to, ze rozrząd strzelł :D

Autor:  designer [ 17.paź.2010 20:27:49 ]
Tytuł: 

Allroad nie jest autem do wyścigów, więc spokojnie można zakładać ori lub zamiennik ( np wspomniany LUK ). Wytrzymuje serię i program, ale jak już idziesz w większe moce to lepiej coś mocniejszego np. Clutchmastersa. Problem jest w okresie oczekiwania - min 3 tyg i w cenie ok 3000 pln. LUK cena ok 1200 pln. Ja jeżdżę od 2 dni na LUK-u i jestem mega zadowolony, ale na wiosnę i tak wrzucam FX400 - z tym że ja mam teraz 400 PS....

Reszta gratów też Ci wytrzyma program, bo 2.7T to jeden z tych pancernych silników - ma co prawda turbo, o które trzeba dbać, a tak poza tym to odporność jak 4.2 :peace:

Autor:  kingkill33 [ 17.paź.2010 22:26:04 ]
Tytuł: 

A gdzie robiłeś program i jaki teraz jest koszt jeśli sie orientujesz?

Autor:  designer [ 17.paź.2010 22:28:44 ]
Tytuł: 

kingkill33 napisał(a):
A gdzie robiłeś program i jaki teraz jest koszt jeśli sie orientujesz?


A z jakich okolic jesteś?

Autor:  kingkill33 [ 17.paź.2010 22:38:38 ]
Tytuł: 

Ja Kielce ale pasuje mi Wawa ....

Autor:  designer [ 17.paź.2010 22:45:11 ]
Tytuł: 

No albo CompSport Kraków, albo MR Motors Warszawa...Ja bym pojechał do Kraka :peace:

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/