.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[A6 C4] Wytrzymałość turbiny kkk14 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=105753 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | pawelb [ 19.paź.2010 12:31:22 ] |
Tytuł: | [A6 C4] Wytrzymałość turbiny kkk14 |
Do jakiego ciśnienia bezpiecznie można podkręcić taką turbinkę i do jakich obrotów ze względu na wydajność jest w stanie utrzymać to ciśnienie. Nie znam tematu turbin, ale z tego co wiem jest w nich zawór zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem - przy jakim ciśnieniu zadziała - jakie ciśnienie max można osiągnąć przy pomocy chipa zanim trzeba będzie fizycznie ingerować w działanie tego zaworka ? |
Autor: | Gustav [ 19.paź.2010 13:41:51 ] |
Tytuł: | |
1.3 bar'a i to tylko przy okolicach 3000rpm. |
Autor: | Dred [ 19.paź.2010 20:48:34 ] |
Tytuł: | |
ja bym to jeszcze zweryfikował. sprawdzałeś to na swoim aucie czy na cudzych?? |
Autor: | przemekk74 [ 19.paź.2010 21:46:42 ] |
Tytuł: | |
to sie liczy, ta sama T moze w mniejszym silniku wyzej ladowac niz w wiekszym http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... linearplus Pozdrawiam, Przemek |
Autor: | pawelb [ 20.paź.2010 02:11:36 ] |
Tytuł: | |
Pytam, bo chcę sobie czipka założyć w ciemno, gdy zapytałem tego, co nimi handluje co modyfikuje w sofcie, stwierdził że m.in ciśnienie doładowania i że +0,2bar jest bezpieczne i mniej szkodliwe dla turbiny przy prawidłowej eksploatacji niż żyłowanie jej na zimno gdy pracuje na fabrycznych parametrach. |
Autor: | Megster [ 20.paź.2010 05:53:59 ] |
Tytuł: | |
Żyłowanie czegokolwiek na zimno nie jest zdrowe. |
Autor: | spanky [ 20.paź.2010 22:18:51 ] |
Tytuł: | |
tu nie tyle chodzi jak max doladowanie ustawi [jest to bardzo wazne] , ale jak sie ustawi doladowanie w calym zakresie obrotów/dawek , mozna nie dmuchac mocno a i tak zmeczyc sprezarke ... |
Autor: | Megster [ 21.paź.2010 06:19:38 ] |
Tytuł: | |
A jak ktoś się średnio zna, to nawet może tak ustawić doładowanie, że potem korby wyglądają tak, jak ta w podpisie Dreda. |
Autor: | arekr [ 23.paź.2010 07:10:05 ] |
Tytuł: | |
Silnik wytrzyma spokojnie 1.7bara gorzej z turbo male A/R strony goracej powoduje duze cisnienie w kolektorze wydechowym lopatologicznie mowiac silnik dlawi sie wlasnymi spalinami Max cisnienie tej turbiny 1.2bara |
Autor: | pawelb [ 28.paź.2010 16:08:36 ] |
Tytuł: | |
arekr, a ile wytrzymuje seryjne sprzęgiełko bez gwałtownego przyspieszenia jego zużycia - u ciebie widzę ma co wytrzymywać Co do turbiny - nie chce mi się wierzyć, aby jakiekolwiek ustawienie turbinek k14 mogło w jakiś sposób zaszkodzić korbowodom, skoro silnik nawet T 1,7bar wytrzyma co jak sądzę arekr sprawdzał patrząc na wynik. |
Autor: | arekr [ 31.paź.2010 15:40:40 ] |
Tytuł: | |
Orginalny dwumas wytrzymywal dopoki raz go nie przypalilem Teraz mam jednomas od AAT i daje rade KKK K14 ma mala przepustowosc spalin Mozna nia sporo dmuchnac ale tylko w peaku pozniej na wyrzszych obr puchnie |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |