.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Jak zrobić z 2.2 20v 2.5 20v :)
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=106472
Strona 1 z 1

Autor:  Blt [ 20.lis.2010 10:20:55 ]
Tytuł:  Jak zrobić z 2.2 20v 2.5 20v :)

Jakby komuś byłoby potrzebne :D http://www.20v-sauger-tuning.de/
tutaj po angielsku http://66.196.80.202/babelfish/translat ... ning.de%2f
Pozdrawiam

Autor:  Leo [ 20.lis.2010 12:56:06 ]
Tytuł: 

znamy

Autor:  hubos21 [ 20.lis.2010 16:40:55 ]
Tytuł: 

ciekawe czy ktoś u nas działał takie coś

Autor:  ZiPi [ 20.lis.2010 21:25:51 ]
Tytuł: 

hubos21 napisał(a):
ciekawe czy ktoś u nas działał takie coś

Wiem, ze Koraszewski robił takiego moda ale nie wiem dla kogo, tu na forum jeszcze się nikt nie chwalił takim silnikiem.

Autor:  DeS [ 20.lis.2010 21:50:19 ]
Tytuł: 

ZiPi napisał(a):
hubos21 napisał(a):
ciekawe czy ktoś u nas działał takie coś

Wiem, ze Koraszewski robił takiego moda ale nie wiem dla kogo, tu na forum jeszcze się nikt nie chwalił takim silnikiem.



Wszystko w swoim czasie - obiecuję :diabel:

Autor:  hubos21 [ 20.lis.2010 21:54:58 ]
Tytuł: 

DeS napisał(a):
ZiPi napisał(a):
hubos21 napisał(a):
ciekawe czy ktoś u nas działał takie coś

Wiem, ze Koraszewski robił takiego moda ale nie wiem dla kogo, tu na forum jeszcze się nikt nie chwalił takim silnikiem.



Wszystko w swoim czasie - obiecuję :diabel:


coś sie kroi? :D do tego na forum ostatnio kolega prezentował fajną B2 z 7a i po zrobieniu głowicy i przelotowym wydechu wuszło 190KM zrobić to w takim 2.5 7a to może być ciekawie

Autor:  DeS [ 21.lis.2010 09:58:44 ]
Tytuł: 

U mnie tylko turbo.. ;)

Autor:  Lukasik [ 21.lis.2010 10:29:18 ]
Tytuł: 

fajny opis, ale czy warto dłubać i inwestować tyle na 20KM w wolnossaku... może lepiej już jakiś wałek lepszy wstawić i dociągnąć te 20KM.

Ja mysle, ze mogli celowo w benzyniakach nie dawali takiego wyższego bloku, ze wzgledu na wyzsze obroty, bo wtedy tłoki szybciej smigają i powstają większe przeciążenia.

Autor:  hubos21 [ 21.lis.2010 10:30:46 ]
Tytuł: 

DeS napisał(a):
U mnie tylko turbo.. ;)


kiedyś na racingforum ktoś pisał o strokerach na 2.7

Autor:  darekwawa [ 21.lis.2010 10:36:57 ]
Tytuł: 

Można dojść i do 2.7: http://www.lgspeed.se/produkt.php?kategori=18&id=52

Piszą, że wyciągneli na tym 654hk / 911Nm na kołach. Ciekawe jak długo takie wydłużone korby będą znosić wysokie doładowania? Szwedzki projekt miał 2 bary przy 3750obr/min. Średnia prędkość tłoka rośnie do naprawdę wysokich wartości.

Autor:  hubos21 [ 21.lis.2010 10:42:52 ]
Tytuł: 

Lukasik napisał(a):
fajny opis, ale czy warto dłubać i inwestować tyle na 20KM w wolnossaku... może lepiej już jakiś wałek lepszy wstawić i dociągnąć te 20KM.

Ja mysle, ze mogli celowo w benzyniakach nie dawali takiego wyższego bloku, ze wzgledu na wyzsze obroty, bo wtedy tłoki szybciej smigają i powstają większe przeciążenia.


tak to już jest w n/a, że trzeba nadłubać wszystkiego po trochu, żeby jakiś przyrost był ale są tacy co sie nie dają :)

darekwawa napisał(a):
Można dojść i do 2.7: http://www.lgspeed.se/produkt.php?kategori=18&id=52

Piszą, że wyciągneli na tym 654hk / 911Nm na kołach. Ciekawe jak długo takie wydłużone korby będą znosić wysokie doładowania? Szwedzki projekt miał 2 bary przy 3750obr/min. Średnia prędkość tłoka rośnie do naprawdę wysokich wartości.


i ta cena... :P

Autor:  darekwawa [ 21.lis.2010 10:51:50 ]
Tytuł: 

Oj, kiedyś z nimi pisałem i da się taniej :) Ale to "taniej" to i tak było drogo :) Weź jednak pod uwagę, że to kuty wał ze stali 4340 o customowym wykorbieniu - to musi kosztować.

Autor:  hubos21 [ 21.lis.2010 10:58:08 ]
Tytuł: 

darekwawa napisał(a):
Oj, kiedyś z nimi pisałem i da się taniej :) Ale to "taniej" to i tak było drogo :) Weź jednak pod uwagę, że to kuty wał ze stali 4340 o customowym wykorbieniu - to musi kosztować.


ciekawe jaki koszt zrobienia tego 2.5 20VT z zakutym dołem w porównaniu z tym strokerem na 2.7

Autor:  darekwawa [ 21.lis.2010 11:39:08 ]
Tytuł: 

O ile dobrze się z tymi Szwedami zrozumiałem bo u nich kiepsko było z pisanym angielskim to za korby 155mm i wał chcieli około 1600 EUR bez ichniejszego VATu. Te 2.7 l to przy rozwiercie do 83 mm, więc chyba uszczelka custom i tłoki też niestandardowe.

Autor:  hubos21 [ 21.lis.2010 12:02:03 ]
Tytuł: 

darekwawa napisał(a):
O ile dobrze się z tymi Szwedami zrozumiałem bo u nich kiepsko było z pisanym angielskim to za korby 155mm i wał chcieli około 1600 EUR bez ichniejszego VATu. Te 2.7 l to przy rozwiercie do 83 mm, więc chyba uszczelka custom i tłoki też niestandardowe.


z angielskim u mnie kiepsko ale chyba tam jest napisane, że przy rozwiercie do 83mm jest więcej niż 2.7, bo tak to co to za stroker jak trzeba rozwiercać

Autor:  darekwawa [ 21.lis.2010 15:01:00 ]
Tytuł: 

Zgadza się, ale podając ich wynik musialem zapodać również to, że rozwiercali. Przy skoku 100mm (bo chyba tyle ma ten wał) i przy średnicy 82.5mm wychodzi 2673ccm a przy średnicy 83mm - 2705ccm

Autor:  Gustav [ 05.cze.2017 13:04:04 ]
Tytuł:  Re: Jak zrobić z 2.2 20v 2.5 20v :)

Odgrzewam. Ktoś zna temat budowy silnika na podstawie bolku AAT a6c4 / AAT 100c ? Czy połączenie bloku z diesla i głowicy z 7A zda egzamin ? oczywiście sprawa turbo to kolejny etap.

Autor:  Leo [ 05.cze.2017 14:06:17 ]
Tytuł:  Re: Jak zrobić z 2.2 20v 2.5 20v :)

tak, robią takie rzeczy. http://s2forum.com/forum/showthread.php ... ht=stroker tu szukaj.

i tu: http://s2forum.com/forum/showthread.php ... =Pisobiker

Autor:  Leo [ 05.cze.2017 14:11:17 ]
Tytuł:  Re: Jak zrobić z 2.2 20v 2.5 20v :)

http://s2forum.com/forum/showthread.php ... =Pisobiker

Autor:  mek1 [ 07.cze.2017 08:09:51 ]
Tytuł:  Re: Jak zrobić z 2.2 20v 2.5 20v :)

a najprościej to swap na 2.5 R5 z np golfa us (07k?)
młody i tani słupek, dmuchają go także

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/