.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Jak zrobić z 2.2 20v 2.5 20v :) https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=106472 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Blt [ 20.lis.2010 10:20:55 ] |
Tytuł: | Jak zrobić z 2.2 20v 2.5 20v :) |
Jakby komuś byłoby potrzebne http://www.20v-sauger-tuning.de/ tutaj po angielsku http://66.196.80.202/babelfish/translat ... ning.de%2f Pozdrawiam |
Autor: | Leo [ 20.lis.2010 12:56:06 ] |
Tytuł: | |
znamy |
Autor: | hubos21 [ 20.lis.2010 16:40:55 ] |
Tytuł: | |
ciekawe czy ktoś u nas działał takie coś |
Autor: | ZiPi [ 20.lis.2010 21:25:51 ] |
Tytuł: | |
hubos21 napisał(a): ciekawe czy ktoś u nas działał takie coś
Wiem, ze Koraszewski robił takiego moda ale nie wiem dla kogo, tu na forum jeszcze się nikt nie chwalił takim silnikiem. |
Autor: | DeS [ 20.lis.2010 21:50:19 ] |
Tytuł: | |
ZiPi napisał(a): hubos21 napisał(a): ciekawe czy ktoś u nas działał takie coś Wiem, ze Koraszewski robił takiego moda ale nie wiem dla kogo, tu na forum jeszcze się nikt nie chwalił takim silnikiem. Wszystko w swoim czasie - obiecuję |
Autor: | hubos21 [ 20.lis.2010 21:54:58 ] |
Tytuł: | |
DeS napisał(a): ZiPi napisał(a): hubos21 napisał(a): ciekawe czy ktoś u nas działał takie coś Wiem, ze Koraszewski robił takiego moda ale nie wiem dla kogo, tu na forum jeszcze się nikt nie chwalił takim silnikiem. Wszystko w swoim czasie - obiecuję coś sie kroi? do tego na forum ostatnio kolega prezentował fajną B2 z 7a i po zrobieniu głowicy i przelotowym wydechu wuszło 190KM zrobić to w takim 2.5 7a to może być ciekawie |
Autor: | DeS [ 21.lis.2010 09:58:44 ] |
Tytuł: | |
U mnie tylko turbo.. |
Autor: | Lukasik [ 21.lis.2010 10:29:18 ] |
Tytuł: | |
fajny opis, ale czy warto dłubać i inwestować tyle na 20KM w wolnossaku... może lepiej już jakiś wałek lepszy wstawić i dociągnąć te 20KM. Ja mysle, ze mogli celowo w benzyniakach nie dawali takiego wyższego bloku, ze wzgledu na wyzsze obroty, bo wtedy tłoki szybciej smigają i powstają większe przeciążenia. |
Autor: | hubos21 [ 21.lis.2010 10:30:46 ] |
Tytuł: | |
DeS napisał(a): U mnie tylko turbo..
kiedyś na racingforum ktoś pisał o strokerach na 2.7 |
Autor: | darekwawa [ 21.lis.2010 10:36:57 ] |
Tytuł: | |
Można dojść i do 2.7: http://www.lgspeed.se/produkt.php?kategori=18&id=52 Piszą, że wyciągneli na tym 654hk / 911Nm na kołach. Ciekawe jak długo takie wydłużone korby będą znosić wysokie doładowania? Szwedzki projekt miał 2 bary przy 3750obr/min. Średnia prędkość tłoka rośnie do naprawdę wysokich wartości. |
Autor: | hubos21 [ 21.lis.2010 10:42:52 ] |
Tytuł: | |
Lukasik napisał(a): fajny opis, ale czy warto dłubać i inwestować tyle na 20KM w wolnossaku... może lepiej już jakiś wałek lepszy wstawić i dociągnąć te 20KM. Ja mysle, ze mogli celowo w benzyniakach nie dawali takiego wyższego bloku, ze wzgledu na wyzsze obroty, bo wtedy tłoki szybciej smigają i powstają większe przeciążenia. tak to już jest w n/a, że trzeba nadłubać wszystkiego po trochu, żeby jakiś przyrost był ale są tacy co sie nie dają darekwawa napisał(a): Można dojść i do 2.7: http://www.lgspeed.se/produkt.php?kategori=18&id=52
Piszą, że wyciągneli na tym 654hk / 911Nm na kołach. Ciekawe jak długo takie wydłużone korby będą znosić wysokie doładowania? Szwedzki projekt miał 2 bary przy 3750obr/min. Średnia prędkość tłoka rośnie do naprawdę wysokich wartości. i ta cena... |
Autor: | darekwawa [ 21.lis.2010 10:51:50 ] |
Tytuł: | |
Oj, kiedyś z nimi pisałem i da się taniej Ale to "taniej" to i tak było drogo Weź jednak pod uwagę, że to kuty wał ze stali 4340 o customowym wykorbieniu - to musi kosztować. |
Autor: | hubos21 [ 21.lis.2010 10:58:08 ] |
Tytuł: | |
darekwawa napisał(a): Oj, kiedyś z nimi pisałem i da się taniej Ale to "taniej" to i tak było drogo Weź jednak pod uwagę, że to kuty wał ze stali 4340 o customowym wykorbieniu - to musi kosztować.
ciekawe jaki koszt zrobienia tego 2.5 20VT z zakutym dołem w porównaniu z tym strokerem na 2.7 |
Autor: | darekwawa [ 21.lis.2010 11:39:08 ] |
Tytuł: | |
O ile dobrze się z tymi Szwedami zrozumiałem bo u nich kiepsko było z pisanym angielskim to za korby 155mm i wał chcieli około 1600 EUR bez ichniejszego VATu. Te 2.7 l to przy rozwiercie do 83 mm, więc chyba uszczelka custom i tłoki też niestandardowe. |
Autor: | hubos21 [ 21.lis.2010 12:02:03 ] |
Tytuł: | |
darekwawa napisał(a): O ile dobrze się z tymi Szwedami zrozumiałem bo u nich kiepsko było z pisanym angielskim to za korby 155mm i wał chcieli około 1600 EUR bez ichniejszego VATu. Te 2.7 l to przy rozwiercie do 83 mm, więc chyba uszczelka custom i tłoki też niestandardowe.
z angielskim u mnie kiepsko ale chyba tam jest napisane, że przy rozwiercie do 83mm jest więcej niż 2.7, bo tak to co to za stroker jak trzeba rozwiercać |
Autor: | darekwawa [ 21.lis.2010 15:01:00 ] |
Tytuł: | |
Zgadza się, ale podając ich wynik musialem zapodać również to, że rozwiercali. Przy skoku 100mm (bo chyba tyle ma ten wał) i przy średnicy 82.5mm wychodzi 2673ccm a przy średnicy 83mm - 2705ccm |
Autor: | Gustav [ 05.cze.2017 13:04:04 ] |
Tytuł: | Re: Jak zrobić z 2.2 20v 2.5 20v :) |
Odgrzewam. Ktoś zna temat budowy silnika na podstawie bolku AAT a6c4 / AAT 100c ? Czy połączenie bloku z diesla i głowicy z 7A zda egzamin ? oczywiście sprawa turbo to kolejny etap. |
Autor: | Leo [ 05.cze.2017 14:06:17 ] |
Tytuł: | Re: Jak zrobić z 2.2 20v 2.5 20v :) |
tak, robią takie rzeczy. http://s2forum.com/forum/showthread.php ... ht=stroker tu szukaj. i tu: http://s2forum.com/forum/showthread.php ... =Pisobiker |
Autor: | Leo [ 05.cze.2017 14:11:17 ] |
Tytuł: | Re: Jak zrobić z 2.2 20v 2.5 20v :) |
http://s2forum.com/forum/showthread.php ... =Pisobiker |
Autor: | mek1 [ 07.cze.2017 08:09:51 ] |
Tytuł: | Re: Jak zrobić z 2.2 20v 2.5 20v :) |
a najprościej to swap na 2.5 R5 z np golfa us (07k?) młody i tani słupek, dmuchają go także |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |