.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
AUDI A4 1,8T Cisnienie Doladowania POmocy https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=106729 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | niko12344 [ 30.lis.2010 23:46:20 ] |
Tytuł: | AUDI A4 1,8T Cisnienie Doladowania POmocy |
Witam , jestem tu nowy , poniewaz mam malo stycznosci z forami (tzn lubie czytac gorzej z pisaniem) ale jestem zmuszony napisac Prosilbym wszystkich w temacie o wypowiedzenie sie , z gory dziekuje Mianowice kupilem sobie Audi a4 1.8T z niemiec , wszystko ladnie itd po wciagnieciu auta na warsztat , mila niespodzianka o ktorej niemiec nie wspominal , pod maska zamontowany IC dosc spory , zderzak od S3 (chyba zeby sie zmiescil IC) po dodaniu gazu slyszymy ladne Psssss.... (mina usmiechnieta) zawor upustowy gdzies siedzi , w srodku mial juz zamontowany wsaznik doladowania , oczywiscie padlo przypuszczenie ze posiada inna mape w komputerze ( poczytalem okazalo sie ze seryjnie turbo dmucha 0,5 bar u mnie na wskazniku podawalo 0,8 bara ) hmmmm , to juz mialem pewnosc ze cos jest podkrecone ( dla pewnosci kupilem seryjny sterownik) podlaczylem , adaptacja imo i palimy , auto ladnie chodzi , wyjezdzamy na droge a tu auto jakby nie chcialo jechac na wskazniku 0,5 b jednym slowem mowiac tragedia , odrazu wrocilem i zmienilem na tamten , calkiem inne auto ... po przejechaniu paru tys km nadeszla pora na turbine ( przy kupnie sprawdzalem turbo i mialo juz luz na lozysku) po czasie zaczela rzucac olejem itd , zakupilem tubine regenerowana , ladna piekna (z wygladu) hehe ,nie miala zadnych luzow wiec jestem zadowolony , po wsadzeniu turbiny , wyjezdzam na ulice i tu znowu tragedia 0,5b na wskazniku (( co teraz , czy trzeba krecic turbine (ta "nowa") na WG , (stara turbine posiadam ale wodziki od WG sa troszke inne , czy moze przyczyna jest co innego ? nie mam pojecia jak teraz wrocic na tamte ustawienie ,a fajniej sie jezdzilo jak dmuchala 0,8 prosze o rady Pozdrawiam |
Autor: | wowo [ 01.gru.2010 10:30:19 ] |
Tytuł: | |
0,8bar ładuje w serii. Skoro masz drugie turbo po regeneracji (zobaczymy jak długi pochodzi) to możliwe ze WG jest źle wyregulowany, ewentualnie sterowanie źle podpięte. |
Autor: | DeS [ 01.gru.2010 10:50:36 ] |
Tytuł: | |
Kupiłeś takie samo turbo jak to, które zdjąłeś? |
Autor: | niko12344 [ 01.gru.2010 11:19:19 ] |
Tytuł: | |
Tak dokladnie takie samo turbo Do poprzedniego kolegi , nie jest to 0,8 w seri bo tyle nikt nie ustawia poczytaj dobrze .... |
Autor: | niko12344 [ 01.gru.2010 11:43:39 ] |
Tytuł: | |
Panowie tylko tyle ? komputer ma napewno przerobiony bo ostatnio (raz sprobowalem) wycisnelem 3 bieg do odciecia wiem ze to katorga dla silnika ale wkurzylo mnie te brak duzego cisnienia ((( na trojce wycisnelem 185 km/h |
Autor: | niko12344 [ 01.gru.2010 11:53:06 ] |
Tytuł: | |
wowo , jestem swiadomy tego iz moj silnik przy doladowaniu 0,8 dostaje , hmmm niestety nie jest to zabawa dla ludu TDI (niestety tu trzeba liczyc sie z kosztami typu 1000-2000 do wlozenia co 4 miesiace) nie pali 5 litrow na sto !!! i nie jezdzi jak TDI niestety , co prawda od poczatku uzytkowania wymienilem juz chyba wszystko tj Pompa oleju + czujniki wszystkie + rozrzad , napinacz i nowy lancuszek (na walki rozrzadu) ostatnio szklaneczki kompletne no i teraz turbina co prawda wsadzilem z robocizna 4000 zl ale wiem co mam i jezdze prosilbym o porade jak wrocic do cisnienia 0,8 bara ??? |
Autor: | zgredek27 [ 01.gru.2010 12:04:37 ] |
Tytuł: | |
uczyl Cie ktos kiedys edytowac posty? Wowo napisal co masz sprawdzic. |
Autor: | niko12344 [ 01.gru.2010 12:09:13 ] |
Tytuł: | |
sorry panowie nikt mnie nigdy nie uczyl "edytowac posty" jestem laikiem w forach dlatego z gory przepraszam , co do podlaczenia sterowania ( to chodzi o wezyki ?) jak ma to byc podpiete ? (mysle ze chlopaki cos tam kumaja to dobrze podlaczyli bo jednak cisnienie 0,5 osiaga dobrze , plynnie , itd ( czyli cisnienie jest wytwarzane i sztanga WG jest poopychana ) |
Autor: | wowo [ 01.gru.2010 12:26:52 ] |
Tytuł: | |
Dobrze wiem co jest zabawa, a co nie jesli chodzi o 1.8T Skoro błędy w montażu sa wykluczone, to byc może samo turbo jest źle poskładane. Na póbe możesz odłączyć przewód podcśnieniowy idacy z N75 to WG. Przy takim układzie powinieneś osiągnąc max doładowanie - tylko nie upalaj tak zbyt długo. Dodatkowo możesz zlogowac bloki 002, 020, 031, 115, 118 |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |