.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

[A6 C5 2.8] Wsteczne palą się cały czas w automacie
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=107652
Strona 1 z 2

Autor:  B3Y0 [ 10.sty.2011 02:30:54 ]
Tytuł:  [A6 C5 2.8] Wsteczne palą się cały czas w automacie

Witam. Mam A6 z 98r, 2.8, kod silnika ALG. Kiedy wkręcę żarówki do wstecznych to palą mi się zawsze kiedy mam włączony inny bieg niż P i N. Lampy tylne były wymieniane na poliftowe.

Druga sprawa. Autem strasznie szarpie przy zmianie biegu z P lub N na D, lub R. Również kiedy hamuję z dużej prędkości do 0km/h a auto dopiero po zatrzymaniu wrzuca co raz mniejszy bieg, strasznie szarpie.

Autor:  enduroboy [ 10.sty.2011 07:40:05 ]
Tytuł: 

powycinaj wszystko zostaw same rury i bedziesz mial VR6

Autor:  mały v8 [ 10.sty.2011 07:54:23 ]
Tytuł: 

http://aukcje.idg.pl/zmien-dzwiek-silni ... 60441.html I zmień lekarza.

Autor:  hubos21 [ 10.sty.2011 09:27:17 ]
Tytuł: 

w VR6 mruszy silnik nie wydech i to już w serii, 2.8 V6 i 2.8 VR6 to są dwa zupełnie inne silniki

Autor:  zioolko [ 10.sty.2011 16:11:21 ]
Tytuł: 

było kupić 4.2 to byś nie musiał tłumikami się bawić. VR6 z V6 nie uzyskasz bo tam jest agresyny gang silnika.

mały v8 napisał(a):
http://aukcje.idg.pl/zmien-dzwiek-silnika-na-soundracer-v8-lub-v10-i1391360441.html I zmień lekarza.


idzie kupić taki zestaw 1.9 w dieslu? dałbym megafon, żeby inni sie nie dziwili że ich wyprzedzam na dordze bo dziwne miny poniektórzy robią, a wiadomo ze 1.9 tdi idzie to by się nie dziwili :)

Autor:  B3Y0 [ 12.sty.2011 01:27:48 ]
Tytuł: 

mały v8 napisał(a):
http://aukcje.idg.pl/zmien-dzwiek-silnika-na-soundracer-v8-lub-v10-i1391360441.html I zmień lekarza.

Tobie widzę zmiana lekarza nie pomogła :(

Autor:  mały v8 [ 12.sty.2011 09:12:39 ]
Tytuł: 

Nie wiem ile ty masz lat ale wycinanie wydechu w limuzynie preferują raczej bardzo młodzi ludzie, kiedyś kupiłem Astrę na handel z takim odchudzonym wydechem, i przejechanie 200km było katorgią, i wymagało kilku godzin snu. Ale jak to mówią młodość musi się wyszumieć , i ze wszystkiego się wyrasta. Wywal środkowy tłumik wspawaj rurę i rób siarę na mieście , warcz limuzyną w automacie.

Autor:  marcino8 [ 12.sty.2011 12:53:43 ]
Tytuł: 

mały v8 napisał(a):
Nie wiem ile ty masz lat ale wycinanie wydechu w limuzynie preferują raczej bardzo młodzi ludzie, kiedyś kupiłem Astrę na handel z takim odchudzonym wydechem, i przejechanie 200km było katorgią, i wymagało kilku godzin snu. Ale jak to mówią młodość musi się wyszumieć , i ze wszystkiego się wyrasta. Wywal środkowy tłumik wspawaj rurę i rób siarę na mieście , warcz limuzyną w automacie.

I zrób trasę tak ze 200 kilosów żeby zobaczyć jaki jest efekt :D

Autor:  To_JA_! [ 13.sty.2011 07:36:59 ]
Tytuł: 

marcino8 napisał(a):
mały v8 napisał(a):
Nie wiem ile ty masz lat ale wycinanie wydechu w limuzynie preferują raczej bardzo młodzi ludzie, kiedyś kupiłem Astrę na handel z takim odchudzonym wydechem, i przejechanie 200km było katorgią, i wymagało kilku godzin snu. Ale jak to mówią młodość musi się wyszumieć , i ze wszystkiego się wyrasta. Wywal środkowy tłumik wspawaj rurę i rób siarę na mieście , warcz limuzyną w automacie.

I zrób trasę tak ze 200 kilosów żeby zobaczyć jaki jest efekt :D


Na 200 kilosów nie da rady z tankowania za 50PLN więc nie zauważy uciążliwości :diabel:

Autor:  Klax [ 13.sty.2011 16:25:18 ]
Tytuł: 

Sie śmiejecie z chłopaka a pewnie większość z was za gówniarza robiła wydechy co by głośniej chodziły ( włącznie ze mną ).
Jak mały wyżej wspomniał, z tego się wyrasta. Ale przezyc trzeba :)

Autor:  Bobo [ 13.sty.2011 17:57:47 ]
Tytuł: 

Panowie dajcie spokój ;) Kolega chciał, żeby mu auto ładniej mruczało, a wy od razy za gówniarzerie posądzacie. Myślę, że każdy właściciel 2.8 v6 przynajmniej od czasu do czasu chce aby jego auto wydawało dźwięki jak stary vr 12v.

Ps. Niedługo wrzucę film z dźwiękami jakie wydaje 30v u mnie (wydech od AAH, końcowy tłumik jakiś zamiennik po poprzednim właścicielu i gdzieś mam malutką dziurkę na łączeniu której nie udało się zlokalizować). Zobaczysz kolego i powiesz czy o coś podobnego Tobie chodzi.

Autor:  KORU [ 13.sty.2011 20:31:51 ]
Tytuł: 

Silniki V6 maja tak wysoką kulture pracy ze na wolnych obrotach poprostu ich nie slychac. :-) :d Dopiero jak wejda na obroty to wtedy ale to taki metaliczny odglos. JA mam w B4 2.0 ABT zamontowany tlumik koncowy z A4 2.6 V6 i powiem ze jak na 4 cylindry to nawet ladnie mruczy na wolnych obrotach. W srodku podczas jazdy jego glosnosc jest akceptowalna czyli normalna. Zamontowalem go tylko dlatego ze byla to dwururka od Audi. Poki co niedlugo bede go zmienial na fabryczny tlumik od B4 2.8 V6 bo dostane go za smieszne pieniadze.

Autor:  mały v8 [ 13.sty.2011 21:37:01 ]
Tytuł: 

KORU napisał(a):
Silniki V6 maja tak wysoką kulture pracy ze na wolnych obrotach poprostu ich nie slychac. :-) :d Dopiero jak wejda na obroty to wtedy ale to taki metaliczny odglos. JA mam w B4 2.0 ABT zamontowany tlumik koncowy z A4 2.6 V6 i powiem ze jak na 4 cylindry to nawetr ladnie mruczy na wolnych obrotach. W srodku podczas jazdy jego glosnosc jest akceptowalna czyli normalna. Zamontowalem go tylko dlatego ze byla to dwururka od Audi. Poki co niedlugo bede go zmienial na fabryczny tlumik od B4 2.8 V6 bo dostane go za smieszne pieniadze.


Jak ten z 2,6 jeszcze żywy, to chętnie go odkupię, bo u mnie poprzedni właściciel wstawił strumiennice i jakąś przelotówkę , warczy trochę za bardzo.

Autor:  Bobo [ 13.sty.2011 22:26:15 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=SHY0any-7H4

Sory za Słaby film, ale na szybko nakręcone, nie było miejsca ani równej nawierzchni.

Autor:  To_JA_! [ 14.sty.2011 07:55:44 ]
Tytuł: 

Bobo napisał(a):
Panowie dajcie spokój ;) Kolega chciał, żeby mu auto ładniej mruczało, a wy od razy za gówniarzerie posądzacie. Myślę, że każdy właściciel 2.8 v6 przynajmniej od czasu do czasu chce aby jego auto wydawało dźwięki jak stary vr 12v.

Ps. Niedługo wrzucę film z dźwiękami jakie wydaje 30v u mnie (wydech od AAH, końcowy tłumik jakiś zamiennik po poprzednim właścicielu i gdzieś mam malutką dziurkę na łączeniu której nie udało się zlokalizować). Zobaczysz kolego i powiesz czy o coś podobnego Tobie chodzi.


Jeżeli ma być kulturalnie to miałem coś takiego w B4 2.8. Wydech fabryczny jedynie końcowy tłumik REMUS z rurkami 2 x 90 mm (do tego cały tłumik wykonany z nierdzewki na wysoki połysk).

ftp://ftpuser:audi@toja33.ath.cx/FlashDisk-01/REMUS.JPG

Przy spokojnej jeździe cisza i kulturka, jak nadepniesz więcej niż pół gazu to gra jak samochód sportowy. Efekt spotęgował się po wypróżnieniu katalizatorów, co ciekawe przy spokojnej jeździe nadal było cichutko.

Pozdrawiam Tomek

Autor:  KORU [ 15.sty.2011 17:32:34 ]
Tytuł: 

mały v8 napisał(a):
Jak ten z 2,6 jeszcze żywy, to chętnie go odkupię, bo u mnie poprzedni właściciel wstawił strumiennice i jakąś przelotówkę , warczy trochę za bardzo.

To jest koncowa puszka z A4 2.6 V6 z zewnatrz jest zdrowa lekkie slady rdzy zostaly pomalowane sprayem żaro-odpornym. :-) Od spodu mikrodziurki na srodku puszki no w srodku ta dziurkowana blacha juz sie troche wypaliła. Na szczescie nie brzęczy przy wchodzeniu silnika na wysokie obroty. Jak bede u tlumikarza i wstawie ten oryginalny to dam znac na Prywatną Wiadomość. Dobra koniec OT. :> :)

B3Y0 mozna tobie poradzic wymiane tlumika koncowego na sportowy dedykowany do twojego modelu i bedziesz mial pomruk jak VR6.

-> http://new.ulter.com.pl/

-> www.malon.pl

Autor:  To_JA_! [ 15.sty.2011 18:25:58 ]
Tytuł: 

http://produkt.remus.at/php/index.php?c ... tModel=498

Tutaj coś znajdziesz również tanio nie jest...

Autor:  cowboy [ 25.sty.2011 08:34:23 ]
Tytuł: 

najlepiej wsadzić do tej A6 silnik VR6, i to w wersji R32
bedziesz miał 240KM i dzwięk VR6 :)

Autor:  kamishi [ 27.sty.2011 12:28:50 ]
Tytuł: 

cowboy - czy wsadzenie tego silnika nie wywoła pewnych komplikacji?
Czy wszystko można zainstalować bez problemu.
Bo zainteresowałeś mnie tą podpowiedzią.
Ciekawe tylko ile mnie to będzie kosztować.

Autor:  cowboy [ 30.sty.2011 19:41:31 ]
Tytuł: 

kamishi napisał(a):
cowboy - czy wsadzenie tego silnika nie wywoła pewnych komplikacji?
Czy wszystko można zainstalować bez problemu.
Bo zainteresowałeś mnie tą podpowiedzią.
Ciekawe tylko ile mnie to będzie kosztować.


na pewno do ogarnięcia elektronika
gdybys znalazł dawcę od razu wzdłużnego VR6 3.2 24V, najlepiej z VW Pahetona ;) to mialbys pare problemów natury mechanicznej rozwiązanych ;)

o tu komora phaetona

Obrazek

VR6 były głównie w poprzek i instlacja wzdłużnie szczególnie w nowym ulicznym aucie niesie ze sobą troszkę przeróbek

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/