.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[B5 1.8T] Wybor tunera dylemat (chip tuning) https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=107893 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | acztery [ 19.sty.2011 20:39:57 ] |
Tytuł: | [B5 1.8T] Wybor tunera dylemat (chip tuning) |
Witam .Chcialbym zawirusowac swoje 1.8T z roku 1997 ale nie mam pojecia gdzie to zrobic Chodzi mi o dobrego i sprawdzonego tunnera . Firm zajmujacych sie operacjami tego typu w polsce jest sporo ale opinie na temat fachowosci ich obslug sa bardzo podzielone. Kontaktowalem sie z MR-MOTORS z warzszawy ale niestety robia tylko nowsze modele 1.8T produkowane od roku 2000. .Interesuja mnie glownie firmy z wa-wy, woj.lodzkie oraz slaskie .Bede wdzieczny za jakas porade w tej sprawie .Pozdro |
Autor: | hubos21 [ 19.sty.2011 20:42:56 ] |
Tytuł: | |
20vt świetnie ogarnia GTO z digitun.pl, tylko, że to są Czechowice-Dziedzice |
Autor: | rob555 [ 20.sty.2011 19:55:35 ] |
Tytuł: | |
Dynosoft, MR Motors i GTO |
Autor: | designer [ 22.sty.2011 00:33:22 ] |
Tytuł: | |
Możesz jeszcze uderzyć do Unitronic'a - ja miałem od nich soft i byłem zdowolony. |
Autor: | DeS [ 22.sty.2011 09:54:32 ] |
Tytuł: | |
designer napisał(a): Możesz jeszcze uderzyć do Unitronic'a - ja miałem od nich soft i byłem zdowolony.
A gdzie teraz się mieści? |
Autor: | designer [ 22.sty.2011 10:33:21 ] |
Tytuł: | |
Gdzieś przy wale miedzeszynskim zdaje się |
Autor: | hubos21 [ 22.sty.2011 12:16:34 ] |
Tytuł: | |
skoro mr motors odpada to chyba jednak warto sie do digitun przejechać, chcesz zrobić tylko softa? gto ostatnio ładnie zrobił 1.8 AGU w A3 252KM/320Nm, nie samym programem oczywiście i na K03s |
Autor: | acztery [ 23.sty.2011 11:01:14 ] |
Tytuł: | |
hubos21 napisał(a): skoro mr motors odpada to chyba jednak warto sie do digitun przejechać, chcesz zrobić tylko softa? gto ostatnio ładnie zrobił 1.8 AGU w A3 252KM/320Nm, nie samym programem oczywiście i na K03s Glownie zalezy mi na samym sofcie ,aczkolwiek ponoc z AEB z mechanicza przepustnica mozna uzyskac od 170 do max 180 KM . Skontaktuje sie z digitun ale wydaje mi sie ze wiekszosc firm ktore ogarniaja AEB montuja w nich gotowce .Zastanawiam sie rowniez czy mozna podniesc moc bez znacznej ingerencji w elektronike np. po przez samą wymiane turbo na K03 s
|
Autor: | DeS [ 23.sty.2011 12:02:07 ] |
Tytuł: | |
Zmieniasz turbo i zostawiasz stary program? |
Autor: | acztery [ 23.sty.2011 12:25:54 ] |
Tytuł: | |
DeS napisał(a): Zmieniasz turbo i zostawiasz stary program? Nie jestem fachowcem i moja odpowiedz do twojej odpowiedzi czy jest taka mozliwosc ? Konkretne czy wystarczy zmienic samo turbo i czy wogole da sie podniesc moc nie ingerujac w elektornike . Z tego co wiem to seryjne 1.8 T 180KM posiada inna turbine ale co jeszcze innego to nie wiem ...
|
Autor: | DeS [ 23.sty.2011 13:03:08 ] |
Tytuł: | |
Od elektroniki zaczynasz i na elektronice kończysz modyfikacje. Nie da się dłubać auta bez ingerencji w sterowanie. |
Autor: | olek [ 23.sty.2011 18:31:08 ] |
Tytuł: | |
panowie a orientujecie sie ile można zrobić bezpiecznie na turbo K03s ? widziałem różne opinie i wyniki w necie i zastanawiam się czy 250KM to nie jest już wyciskanie ostatnich soków z tej turbawki ? chodzi mi po głowie czipset do mojego BEXa i ciekawy jestem ile ponad seryjne 190 da się zrobić żeby było naprawdę bezpiecznie (nie chce żeby mi sie wysrało turbo gdzieś w trasie). |
Autor: | hubos21 [ 23.sty.2011 19:20:20 ] |
Tytuł: | |
zawsze sie mówiło, że na K03s można zrobić 220-230PS ostatnio widać, że można i 250KM, ale faktycznie troche chyba pokaz siły tej małej sprężarki, w poprzecznym wyszło max 252KM na K03-052 (oczywiście + inne mody) a w BEXie jest chyba K03-073 ale ciężko powiedzieć ile da sam program, jak ktoś to będzie stroił to będzie wiedzaił ile można zrobić, żeby było bezpiecznie |
Autor: | wowo [ 23.sty.2011 20:16:56 ] |
Tytuł: | |
Myśle ze realne i bezpieczne na dłuższą mete bedzie 220-230PS. Taki wynik zrobi się przy 1 bar doładowania w zdrowym motorze i osprzęcie. |
Autor: | acztery [ 17.kwi.2011 11:18:53 ] |
Tytuł: | |
Mialem zalozyc nowy post ale pozostane w tym temacie . Czy przy przebiegu auta , w moim przypadku to prawie 230 tys . km ,mozna jeszcze wirusowac taki silnik ? Chodzi mi o trwalosc takiej jednostki w dalszej eksploatacji.Generalnie nie chce szalec z przyrostem mocy ,glownie zalezy mi podniesienie mocy rzedu 25-30% ,czyli w moim przypadku ze 150 km do max okolo 180 km .Dodam ze nie oszczedzam zbytnio silnika i lubie mocno "deptac" , aczkolwiek sprawy serwisowe typu wymiana oleju itp sa pod nadzorem na bierzaco. |
Autor: | szogun0 [ 17.kwi.2011 12:45:21 ] |
Tytuł: | |
Miałem większy przebieg jak robiłem u siebie. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |