.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

[B5 1.8T] Wybor tunera dylemat (chip tuning)
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=107893
Strona 1 z 1

Autor:  acztery [ 19.sty.2011 20:39:57 ]
Tytuł:  [B5 1.8T] Wybor tunera dylemat (chip tuning)

Witam .Chcialbym zawirusowac swoje 1.8T z roku 1997 ale nie mam pojecia gdzie to zrobic ;) Chodzi mi o dobrego i sprawdzonego tunnera . Firm zajmujacych sie operacjami tego typu w polsce jest sporo ale opinie na temat fachowosci ich obslug sa bardzo podzielone. Kontaktowalem sie z MR-MOTORS z warzszawy ale niestety robia tylko nowsze modele 1.8T produkowane od roku 2000. :/ .Interesuja mnie glownie firmy z wa-wy, woj.lodzkie oraz slaskie .Bede wdzieczny za jakas porade w tej sprawie .Pozdro

Autor:  hubos21 [ 19.sty.2011 20:42:56 ]
Tytuł: 

20vt świetnie ogarnia GTO z digitun.pl, tylko, że to są Czechowice-Dziedzice

Autor:  rob555 [ 20.sty.2011 19:55:35 ]
Tytuł: 

Dynosoft, MR Motors i GTO

Autor:  designer [ 22.sty.2011 00:33:22 ]
Tytuł: 

Możesz jeszcze uderzyć do Unitronic'a - ja miałem od nich soft i byłem zdowolony.

Autor:  DeS [ 22.sty.2011 09:54:32 ]
Tytuł: 

designer napisał(a):
Możesz jeszcze uderzyć do Unitronic'a - ja miałem od nich soft i byłem zdowolony.


A gdzie teraz się mieści? :):

Autor:  designer [ 22.sty.2011 10:33:21 ]
Tytuł: 

Gdzieś przy wale miedzeszynskim zdaje się

Autor:  hubos21 [ 22.sty.2011 12:16:34 ]
Tytuł: 

skoro mr motors odpada to chyba jednak warto sie do digitun przejechać, chcesz zrobić tylko softa? gto ostatnio ładnie zrobił 1.8 AGU w A3 252KM/320Nm, nie samym programem oczywiście i na K03s

Autor:  acztery [ 23.sty.2011 11:01:14 ]
Tytuł: 

hubos21 napisał(a):
skoro mr motors odpada to chyba jednak warto sie do digitun przejechać, chcesz zrobić tylko softa? gto ostatnio ładnie zrobił 1.8 AGU w A3 252KM/320Nm, nie samym programem oczywiście i na K03s
Glownie zalezy mi na samym sofcie ,aczkolwiek ponoc z AEB z mechanicza przepustnica mozna uzyskac od 170 do max 180 KM . Skontaktuje sie z digitun ale wydaje mi sie ze wiekszosc firm ktore ogarniaja AEB montuja w nich gotowce .Zastanawiam sie rowniez czy mozna podniesc moc bez znacznej ingerencji w elektronike np. po przez samą wymiane turbo na K03 s

Autor:  DeS [ 23.sty.2011 12:02:07 ]
Tytuł: 

Zmieniasz turbo i zostawiasz stary program?

Autor:  acztery [ 23.sty.2011 12:25:54 ]
Tytuł: 

DeS napisał(a):
Zmieniasz turbo i zostawiasz stary program?
Nie jestem fachowcem i moja odpowiedz do twojej odpowiedzi czy jest taka mozliwosc ? Konkretne czy wystarczy zmienic samo turbo i czy wogole da sie podniesc moc nie ingerujac w elektornike . Z tego co wiem to seryjne 1.8 T 180KM posiada inna turbine ale co jeszcze innego to nie wiem ...

Autor:  DeS [ 23.sty.2011 13:03:08 ]
Tytuł: 

Od elektroniki zaczynasz i na elektronice kończysz modyfikacje. Nie da się dłubać auta bez ingerencji w sterowanie. ;)

Autor:  olek [ 23.sty.2011 18:31:08 ]
Tytuł: 

panowie a orientujecie sie ile można zrobić bezpiecznie na turbo K03s ?
widziałem różne opinie i wyniki w necie i zastanawiam się czy 250KM to nie jest już wyciskanie ostatnich soków z tej turbawki ?

chodzi mi po głowie czipset do mojego BEXa i ciekawy jestem ile ponad seryjne 190 da się zrobić żeby było naprawdę bezpiecznie (nie chce żeby mi sie wysrało turbo gdzieś w trasie).

Autor:  hubos21 [ 23.sty.2011 19:20:20 ]
Tytuł: 

zawsze sie mówiło, że na K03s można zrobić 220-230PS ostatnio widać, że można i 250KM, ale faktycznie troche chyba pokaz siły tej małej sprężarki, w poprzecznym wyszło max 252KM na K03-052 (oczywiście + inne mody) a w BEXie jest chyba K03-073 ale ciężko powiedzieć ile da sam program, jak ktoś to będzie stroił to będzie wiedzaił ile można zrobić, żeby było bezpiecznie

Autor:  wowo [ 23.sty.2011 20:16:56 ]
Tytuł: 

Myśle ze realne i bezpieczne na dłuższą mete bedzie 220-230PS. Taki wynik zrobi się przy 1 bar doładowania w zdrowym motorze i osprzęcie.

Autor:  acztery [ 17.kwi.2011 11:18:53 ]
Tytuł: 

Mialem zalozyc nowy post ale pozostane w tym temacie . Czy przy przebiegu auta , w moim przypadku to prawie 230 tys . km ,mozna jeszcze wirusowac taki silnik ? Chodzi mi o trwalosc takiej jednostki w dalszej eksploatacji.Generalnie nie chce szalec z przyrostem mocy ,glownie zalezy mi podniesienie mocy rzedu 25-30% ,czyli w moim przypadku ze 150 km do max okolo 180 km .Dodam ze nie oszczedzam zbytnio silnika i lubie mocno "deptac" , aczkolwiek sprawy serwisowe typu wymiana oleju itp sa pod nadzorem na bierzaco.

Autor:  szogun0 [ 17.kwi.2011 12:45:21 ]
Tytuł: 

Miałem większy przebieg jak robiłem u siebie.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/