Witam mam AEL którego troszke przerobiłem m.in turbo od merca większe wtryski centralny IC ale auto bez wirusa,z zamontowaniem FMIC auto nienapompuje więcej niż 0.6 bara na zegarze boost,na ori IC 1.35 bara przy tej samej mechanicznej regulacji zaworu WG,szczelność układu sprawdzona kilka razy wszystko ok zawór WG tez ogarnięty była nieszczelność,przy nieuchylającym się zaworze WG max 1.1 bara na 4 biegu 5000obr/min i nieprzeładowało.gdzie jeszcze mogę szukać problemu? niewiem co z n75 czy ma jakieś znaczenie przy tej turbinie rurki podćiśnieniowe podpięte tak jak w ori IC a od regulacji ori turba wisi luzno jak ktoś się bawił takim tematem to byłoby super za jakieś wskazówki,mam chwilowe problemy z vagiem wiec kombinuje bez niego i wyczerpałem limit pomysłów z góry dzięki pozdrawiam radek
_________________ Jest Audi A6 c4 AEL 97r. Jest Daewoo tico 0.8 pb/lpg 97r. Było Audi 80 b4 1.9 AAZ 93r. Było Toyota corolla 1.3 pb/lpg 86r.
|