.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
chiptuning lub powerbox do A-4 1.8 TFSI 160 KM https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=110559 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | GRANEET [ 17.maja.2011 14:50:16 ] |
Tytuł: | chiptuning lub powerbox do A-4 1.8 TFSI 160 KM |
Witam wszystich, Mam nowe A-4 1.8TFSI 160 KM, manual. Przymierzam się do tuningu, najchętniej w formie power-box'a ze względu na gwarancję na auto. Tunerzy obiecuja różne rzeczy. Sprawdzonych box'ów prawdopodobnie jeszcze nie ma. Chyba będę się musiał przymierzyć jednak do chiptuningu, choć przy tym rozwiązaniu zawsze pojawia się ryzyko zwiazane z gwarancją na samochó. Bardzo prosze o informację, czy ktoś ma jakieś doświadczenia z modyfikacją tego silnika? Jakie są efekty? Czy jest to bezpieczne? Gdzie najlepiej zrobić? Dzięki z góry za wszelkie wskazówki. Pozdrawiam wszystkich klubowiczów. |
Autor: | designer [ 18.maja.2011 21:22:12 ] |
Tytuł: | |
Skąd jesteś? Soft można zrobić, a na każdy przegląd wrócić do serii żeby nie tracić gwarancji. Aha i jak chcesz psuć auto to najlepiej box z Allegro za 500 zł |
Autor: | przemekk74 [ 19.maja.2011 09:42:06 ] |
Tytuł: | |
designer napisał(a): Skąd jesteś?
Soft można zrobić, a na każdy przegląd wrócić do serii żeby nie tracić gwarancji. to nie wgrywanie dzwonkow i wiaze sie z pewnym ryzykiem oraz kosztem.... najlepszym rozwiazaniem jest zrobicz czipa przez ASO (pare stow marzy doloza do ceny tunera ale nie utracisz gwarancji a i przy odsprzedazy "czip z ASO" bedzie wygladal lepiej) Pozdrawiam, Przemek |
Autor: | designer [ 19.maja.2011 10:57:36 ] |
Tytuł: | |
przemekk74 napisał(a): designer napisał(a): Skąd jesteś? Soft można zrobić, a na każdy przegląd wrócić do serii żeby nie tracić gwarancji. to nie wgrywanie dzwonkow i wiaze sie z pewnym ryzykiem oraz kosztem.... Dlatego chciałem mu polecić jakiegoś "myślącego" tunera np. Compsport |
Autor: | GRANEET [ 19.maja.2011 12:55:07 ] |
Tytuł: | |
designer napisał(a): Skąd jesteś?
Soft można zrobić, a na każdy przegląd wrócić do serii żeby nie tracić gwarancji. Aha i jak chcesz psuć auto to najlepiej box z Allegro za 500 zł Dzięki. Jestem spod W-wy. Oczywiście omijam Allegro, bo nie o to chodzi. 3 lata temu robiłem program V-tech, ale do Vectry CDTI i auto było już po gwarancji, a co najważniejsze ten soft w CDTI był już sprawdzony i miałem nawet okazję to wcześniej wypróbować. I rzeczywiście prze 3 lata wszystko było OK. Jesli chodzi o sprawdzony box, to V-tech ma tylko do silnika 2.0 TFSI. Ale co do 1.8 TFSI nie udało mi trafić dotąd na kogoś, kto rzeczywiście by to już robił , miał wykresy z hamowni i co wiecej trochę z chip'em czy z box'em pojezdzil. |
Autor: | przemekk74 [ 19.maja.2011 13:09:52 ] |
Tytuł: | |
GRANEET napisał(a): Ale co do 1.8 TFSI nie udało mi trafić dotąd na kogoś, kto rzeczywiście by to już robił , miał wykresy z hamowni i co wiecej trochę z chip'em czy z box'em pojezdzil.
zrobic czipa do klekota jest latwiej niz do turbobenyzny (klekot wiecej wybaczy). Szukajac tunera poza ASO pytaj sie tez o to czy fakt wgrywania softu mozna wykryc bo sie okazac moze, ze aby to zrobic bezsladowo to trzeba ecu z auta wyciagac i rozkrecac i sprawa moze sie obic nawet o tak proste rzeczy jak "slady na srubkach".. no i pytaj sie ile to przywracania do serri "co przeglac" bedzie kosztowac Sa 2 rozwiazania - czekasz do konca gwarancji - robisz to przez ASO (na 100% maja w ofercie za jakies 1500-2kola czipowanie bez utraty gwarancji z FVAT) Przemek |
Autor: | szogun0 [ 22.maja.2011 19:34:07 ] |
Tytuł: | |
Ślady na srubkach zostaną bo te MED-y w 1.8TFSI i 2.0 TFSI są klejone jak EDC16. 2.0TFSI robi się po złączu. 1.8 TSI również po złączu z tego co mi wiadomo. |
Autor: | przemekk74 [ 22.maja.2011 21:28:51 ] |
Tytuł: | |
szogun0 napisał(a): Ślady na srubkach zostaną bo te MED-y w 1.8TFSI i 2.0 TFSI są klejone jak EDC16.
2.0TFSI robi się po złączu. 1.8 TSI również po złączu z tego co mi wiadomo. a licznik programowan? |
Autor: | GRANEET [ 26.maja.2011 14:48:55 ] |
Tytuł: | |
przemekk74 napisał(a): GRANEET napisał(a): Ale co do 1.8 TFSI nie udało mi trafić dotąd na kogoś, kto rzeczywiście by to już robił , miał wykresy z hamowni i co wiecej trochę z chip'em czy z box'em pojezdzil. zrobic czipa do klekota jest latwiej niz do turbobenyzny (klekot wiecej wybaczy). Szukajac tunera poza ASO pytaj sie tez o to czy fakt wgrywania softu mozna wykryc bo sie okazac moze, ze aby to zrobic bezsladowo to trzeba ecu z auta wyciagac i rozkrecac i sprawa moze sie obic nawet o tak proste rzeczy jak "slady na srubkach".. no i pytaj sie ile to przywracania do serri "co przeglac" bedzie kosztowac Sa 2 rozwiazania - czekasz do konca gwarancji - robisz to przez ASO (na 100% maja w ofercie za jakies 1500-2kola czipowanie bez utraty gwarancji z FVAT) Przemek Sprawdzałem w ASO Audi - nie robią. Co ciekawe, auta Seat można oficjalnie chipować w ASO Seat'a nie tracąc gwarancji, a to przecież też grupa VW i te same silniki. |
Autor: | przemekk74 [ 28.maja.2011 14:12:45 ] |
Tytuł: | |
GRANEET napisał(a): Sprawdzałem w ASO Audi - nie robią.
Co ciekawe, auta Seat można oficjalnie chipować w ASO Seat'a nie tracąc gwarancji, a to przecież też grupa VW i te same silniki. ta sama grupa ale inna polityka ... nie masz na to wplywu pozostaje opcja taka: kupic inne ECU, pojsc do czipmachera, ktory dopasuje to immobilajzerowo, zaczipuje a na wizyty w aso przekladka ecu (zaznaczam, ze nie mam pojecia o mozliwosciach technicznych na dzien dzisiejszy takich operacji w tak nowym ecu).... albo wstrzymanie sie pedem do koni do konca gwarancji Jezeli kupiles samochod i masz na niego fakture to jest jeszcze odpowiedzialnosc sprzedawcy za towar i z tego tytulu u sprzedawcy (nie producenta!) jakby popsulo sie tylne kolo a mialbys czipa (brak zwiazku) to raczej by sie nie wykrecili Pozdrawiam, Przemek |
Autor: | Abramo [ 28.maja.2011 22:15:59 ] |
Tytuł: | |
Ja robiłem eske w firmie wymienionej w temacie. Licznik programowań można skorygować więc nie ma problemu. Wgrywanie seri jak bym chciał to za free można to ogarnąć, generalnie w aso ot tak nie dojdą że jest zrobiony program. Od zrobienia programu byłem już 2 razy w aso w tym raz w de bo autko stanęło mi na autobahnie i nie było jakiegokolwiek problemu. |
Autor: | designer [ 28.maja.2011 23:08:49 ] |
Tytuł: | |
Abramo tak z ciekawości robiłeś sam program czy coś dodatkowo? Masz wykres? Jestem ciekaw jak to B8 się dłubie |
Autor: | przemekk74 [ 29.maja.2011 07:15:18 ] |
Tytuł: | |
Abramo napisał(a): generalnie w aso ot tak nie dojdą że jest zrobiony program.
podlaczyc kabelek, wcisnac gaz do dechy i popatrzec np do jakich wartosci T laduje....ASO nie ma w tym interesu bo oni i tak refakturuja na producenta koszty naprawa ale fakt czipa wykryc mozna bez najmniejszego problemu Przemek |
Autor: | Abramo [ 29.maja.2011 13:11:57 ] |
Tytuł: | |
Sam program jak narazie robiłem. Do seri troszkę zabrakło wyszło 326km i 430Nm. Po chipie 371km i 490Nm. Przymierzam się do wydechu i kilku jeszcze nie zbędnych rzeczy aby pojawiło się 4XXkm tylko czy skrzynka wtedy wytrzyma. Wykres mam tylko że gdzieś w biurze jak znajdę to zapodam. Ale to dopiero w tygdoniu. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |