.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[A6 C4 AEL Avant] Pierwszy taki w PL https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=110622 |
Strona 1 z 8 |
Autor: | arekr [ 20.maja.2011 16:32:10 ] |
Tytuł: | [A6 C4 AEL Avant] Pierwszy taki w PL |
Witam oto Audi 2.5 TDI AEL z turbem GT2260 VNT krotki opis wczesniejszych modyfikacji -wtryski 0.230 -FMIC -DP 63.5mm -pompa od T4 -chip Rogalotti -chlodnica oleju Teraz doszedl kolektor wydechowy zrobiony przez chlopakow z firmy http://sport-tig.blogspot.com/ plus suszara GT2260vnt kilka fotek http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/589 ... 7fe4a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/87e ... 00f06.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9a6 ... 7ab11.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bb0 ... 015cb.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/835 ... 8572e.html Bylo sporo problemow z umiejscowieniem big turbo glowno przeszkoda jest podluznica i pochylony na nia silnik ale to juz poogarniane Auto jezdzi zostala jeszcze kwestia sterowania kierownicami narazie akuratorem steruje ECUMASTER 2 Niebawem bedzie ECU 16bit od T4 |
Autor: | spanky [ 20.maja.2011 16:42:40 ] |
Tytuł: | |
grubo, ile ma docelowo dmuchac ? |
Autor: | toms001 [ 20.maja.2011 16:45:48 ] |
Tytuł: | |
Nieźle. -masz wykres? -jakie koszta? -czy w takiej konfiguracji jest mniejsze dymienie jak w ael serii? edit: -wiem, że skrzynia jest mocna, ale czy bedzie jakaś zmiana ze względu na krótkie przełożenia? -czy poszły za tym jakieś inne zmiany np. hamulce (bo już przy serii nie ma szału), koła, zawias? |
Autor: | KORU [ 20.maja.2011 17:43:51 ] |
Tytuł: | |
Oto wykres. Grube modyfikacje chyba silnik to wytrzyma. ![]() http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/841 ... 76464.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/257 ... 4479a.html |
Autor: | malcik441 [ 20.maja.2011 18:42:43 ] |
Tytuł: | |
KORU napisał(a): Oto wykres. Grube modyfikacje chyba silnik to wytrzyma.
![]() http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/841 ... 76464.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/257 ... 4479a.html Nie e, to to akurat było na K24 7000, czekamy na wykres z GT2260, powinno być z 260 KM a może więcej ![]() |
Autor: | przemekk74 [ 20.maja.2011 20:46:18 ] |
Tytuł: | |
Hi, wg tej strony http://www.motofakty.pl/artykul/ford_focus_16_tdci.html ford 1.6TD ma przy 1750obr moment 240 wg katalogu tutaj http://www.ford.pl/SBE/gen_ekatalogi/p=1204984993321 takze 240 z chwilowym nawet momentem 260 wg wykresu wynika, ze ten 2.5 podtuningowany ma moment przy 1750 okolo 215 Pamietam jak mi sie do d... jezdzilo astra 1.7cdti, ktora miala taka dziure, ze caly czas ja na obrotach trzeba bylo trzymac (katalogowo ma wysoki moment ale przy 2300 - pewnie ponizej jest jak w tym R5) Krotko: mimo ze ten diesel bedzie mial 250 koni i moment 500 to jak w okolicy 2tys bedzie slabszy niz 1600cm3 to kicha na maxa bedzie... Przeciec to wszystko niemala kase kosztuje... nie mozna bylo wybrac lepszej bazy do zabawy? Pozdrawiam, Przemek |
Autor: | arekr [ 21.maja.2011 07:02:57 ] |
Tytuł: | |
Docelowo ma dmuchac 1.6 bara narazie 1.4-1.5 ze wzgledu na mapsensor 2.5b Narazie walcze z ustawieniem kierownic poniewarz musialem obrocic pierscien sterujacy lopatkami zeby przekrecic muszle wydechowa Powiem tak skecilem ogranicznik na prawie maks a turbo wstaje niemrawo i jest dym przy 2200obr jest 1bar moze cos podpowiecie bo nie mam doswiadczenia z VNT ![]() |
Autor: | Kliku [ 21.maja.2011 11:20:56 ] |
Tytuł: | |
kibicuje projektowi. |
Autor: | Baskecior [ 28.maja.2011 21:10:08 ] |
Tytuł: | |
arekr napisał(a): Docelowo ma dmuchac 1.6 bara
narazie 1.4-1.5 ze wzgledu na mapsensor 2.5b Narazie walcze z ustawieniem kierownic poniewarz musialem obrocic pierscien sterujacy lopatkami zeby przekrecic muszle wydechowa Powiem tak skecilem ogranicznik na prawie maks a turbo wstaje niemrawo i jest dym przy 2200obr jest 1bar moze cos podpowiecie bo nie mam doswiadczenia z VNT ![]() Skoro turbo jest wielkości stodoły to startu z niskich obrotów nie będzie o ile tuner nie naleje mu z dołu, ale wtedy na dole będzie dymił jak Batory ... Znam ten temat z autopsji ... miałem małe turbo i max moment przy 2000 rpm - bolały plecy, ale góra była słabawa. Teraz mam duże turbo, ale dół jest słabszy mimo, że dolano paliwa ... Góra za to jest fajna ... przyspiesza jeszcze tuż przed 5000 rpm ... ![]() Coś za coś ... wszystko w rękach tunera. Przyłączam się do życzeń i kibicuję projektowi. |
Autor: | arekr [ 29.maja.2011 12:01:11 ] |
Tytuł: | |
Na czwartym biegu przy ok 2100obr mam 1 bar a max 1,6 bar mam przy 2600obr bez kopcia z tylu ![]() Teraz czekaja mnie syzyfowe prace ![]() zmiana sterownika na 16bit a co za tym idzie prucie instalacji i zmiana kosci do podlaczenia ECU Mam do wyboru sterownik od AFN tam jest chyba MSA12 lub od T4 ACV tam juz jest MSA15 ale trzeba caly wsad od nowa wgrac bo tam turbo jest sterowane watgate |
Autor: | Arthur [ 29.maja.2011 14:18:51 ] |
Tytuł: | |
mozna jeszcze wsadzic sterownik z t4 150ps, tam juz jest zmienna geometria ![]() |
Autor: | spanky [ 30.maja.2011 09:17:51 ] |
Tytuł: | |
arekr napisał(a): Na czwartym biegu
Mam do wyboru sterownik od AFN tam jest chyba MSA12 tam tez jest MSA15 ... ![]() |
Autor: | arekr [ 31.maja.2011 14:40:21 ] |
Tytuł: | |
Tak masz racje w AFN jest MSA15 i taki sterownik zapodaje do swojego audi LT 2.5TDI chodzi na takim bez problemu |
Autor: | arekr [ 01.cze.2011 13:08:50 ] |
Tytuł: | |
Do Audi doszedl MAPsensor 3bar oraz walek od swiatka 250* http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd4666a6fb9e6cc1.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cd60e51877917311.html Czekam jeszcze na ECU MSA15 |
Autor: | Bobo [ 01.cze.2011 20:07:29 ] |
Tytuł: | |
Baskecior napisał(a): arekr napisał(a): Docelowo ma dmuchac 1.6 bara narazie 1.4-1.5 ze wzgledu na mapsensor 2.5b Narazie walcze z ustawieniem kierownic poniewarz musialem obrocic pierscien sterujacy lopatkami zeby przekrecic muszle wydechowa Powiem tak skecilem ogranicznik na prawie maks a turbo wstaje niemrawo i jest dym przy 2200obr jest 1bar moze cos podpowiecie bo nie mam doswiadczenia z VNT ![]() Skoro turbo jest wielkości stodoły to startu z niskich obrotów nie będzie o ile tuner nie naleje mu z dołu, ale wtedy na dole będzie dymił jak Batory ... Znam ten temat z autopsji ... miałem małe turbo i max moment przy 2000 rpm - bolały plecy, ale góra była słabawa. Teraz mam duże turbo, ale dół jest słabszy mimo, że dolano paliwa ... Góra za to jest fajna ... przyspiesza jeszcze tuż przed 5000 rpm ... ![]() Coś za coś ... wszystko w rękach tunera. Przyłączam się do życzeń i kibicuję projektowi. Ogarnie sterowanie kierownicami, porządnie wystroi i powinno przyzwoicie wstawać, to tylko gt22 i w końcu 5 garów do rozkręcenia jej, |
Autor: | przemik [ 02.cze.2011 19:48:05 ] |
Tytuł: | |
Czy pakowanie w taki moment bez quattro to dobry pomysl ? |
Autor: | lucas3512 [ 02.cze.2011 21:36:46 ] |
Tytuł: | |
przemik napisał(a): Czy pakowanie w taki moment bez quattro to dobry pomysl ?
Pomysł może i dobry, ale jeździć tym, to trzeba będzie delikatnie ![]() Znam gościa, co swojego AEL'a w ośce zrobił na 170KM i po pół roku załatwił półośki i przeguby:peace: |
Autor: | Bobo [ 02.cze.2011 21:36:58 ] |
Tytuł: | |
przemik napisał(a): Czy pakowanie w taki moment bez quattro to dobry pomysl ? Zapytam inaczej czy aż taki zły ?lucas3512 napisał(a): Pomysł może i dobry, ale jeździć tym, to trzeba będzie delikatnie
![]() Znam gościa, co swojego AEL'a w ośce zrobił na 170KM i po pół roku załatwił półośki i przeguby:peace: Bo były stare i prawdopodobnie od nowości. Seryjnym AEL tez bym CI w pół roku zajeździł , wszystko się da, głowa jest od używania ![]() |
Autor: | lucas3512 [ 02.cze.2011 21:40:00 ] |
Tytuł: | |
Bobo napisał(a): przemik napisał(a): Czy pakowanie w taki moment bez quattro to dobry pomysl ? Zapytam inaczej czy aż taki zły ?Na pewno ogarniętemu użytkownikowi da frajdę z jazdy, nie chodzi przecież o pisk opon przy ruszaniu, ale o możliwości jezdne w trasie ![]() |
Autor: | arekr [ 03.cze.2011 12:30:29 ] |
Tytuł: | |
Nie jestem katownikiem ![]() po prostu raz na jakis czas lubie sie poscigac ![]() pozatym auto sluzy mi do codziennej jazdy Najlepsza przyjemnosc to jazda w trasie i duzo Nm na 5 i 6tym biegu ![]() |
Strona 1 z 8 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |