.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[ A6 C6 3.0TDI] Pneumatyka i gwint? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=113985 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | 2rafal7 [ 07.lis.2011 19:49:23 ] |
Tytuł: | [ A6 C6 3.0TDI] Pneumatyka i gwint? |
Elo Mam pytanko, jade jutro oglądać A6 3.0tdi 239km, samochód ma pneumatyczne zawieszenie, powiedzcie czy da sie to zgrać z jakimś gwintem? jest to w ogole wykonalne?. Nie ukrywam, ze będę chciał zakładać 20" na wiosne, a na seryjnym zawieszneiu (nawet tym usportowionym) stoi to niesmacznie wysoko. Dzięki z góry za odpowiedzi . |
Autor: | Adamer [ 07.lis.2011 20:05:36 ] |
Tytuł: | |
No gwint jak gwint to jest tylko amortyzator i tu regulujesz ręcznie, a poduszka jest tym zamiast sprężyny i tym regulujesz sobie wysokośc pneumatycznie. Czy ja dobrze cie zrozumiałem- odpowiedziałem? |
Autor: | 2rafal7 [ 07.lis.2011 20:27:15 ] |
Tytuł: | |
Adamer napisał(a): No gwint jak gwint to jest tylko amortyzator i tu regulujesz ręcznie, a poduszka jest tym zamiast sprężyny i tym regulujesz sobie wysokośc pneumatycznie. Czy ja dobrze cie zrozumiałem- odpowiedziałem?
a w C6 przypadkiem nie ma tego ustrojstwa co sie nazywa Audi magnetic ride? z tego co wiem to tam nie ma poduszek tylko jakiś tam syf w amorach siedzi |
Autor: | Adamer [ 07.lis.2011 22:22:28 ] |
Tytuł: | |
A ja niemam pojęcia, wziąłem przykład ze zwykłego air ride gdzie masz gwint i zamiast spręzyny jest poducha |
Autor: | Bilo [ 07.lis.2011 23:05:16 ] |
Tytuł: | |
Moim zdaniem temat gwintu masz z glowy. Gwint to konwencjonalne zawieszenie sportowe z mozliwoscia regulacji przeswitu poprzez zmaine pozycji sprezyny wzgledem amortyzatora. W pneuatycznym zawieszeniu w C6 zarowno wysokosc jak i twardosc realizowana jest przez miechy. Aby miec gwint wywalasz pneumatyke ( swoja droga utopijne posuniecie). Pozostaje chyba tylko ingerencja w nastawy zawieszenia przez ECU ( tak tylko sie domyslam) |
Autor: | Probe041 [ 08.lis.2011 20:58:26 ] |
Tytuł: | |
Dokładnie tak, przy pneumatyce można poprzez VCDS "zglebić" sobie C6stkę http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/levelcontrol.html http://www.a6klub.pl/-a6-c6-nie-udana-g ... htm#426568 Pozdr |
Autor: | 2rafal7 [ 08.lis.2011 21:20:21 ] |
Tytuł: | |
Autko nie kupione (budzik o połowe machnięty, z magicznych 400tkm nagle zrobiło sie 200 ). Jeśli znajde sztuke, kóra mi odpowiada technicznie i wizualnie (czyli wybieream sie do Niemocowni ) to moze faktycznie narazie pobawie się w nastawy tej pneumatyki zamiast inwestować w gwint. |
Autor: | Probe041 [ 08.lis.2011 21:28:52 ] |
Tytuł: | |
Pokaż linka tej skręconej |
Autor: | 2rafal7 [ 09.lis.2011 07:38:43 ] |
Tytuł: | |
Probe041 napisał(a): Pokaż linka tej skręconej
nie mam jej w ogłoszeniach, znajomy znajomego polecił . Faktycznie jak sie nie sprawdzi przebiegu to mozna by uwierzyć, ze to auto ma nawet 50tkm (w śrdoku zero zużycia). Auto z 2009r i 400tkm, trzeba być mistrzem |
Autor: | zegar [ 09.lis.2011 11:07:33 ] |
Tytuł: | Re: [ A6 C6 3.0TDI] Pneumatyka i gwint? |
2rafal7 napisał(a): Nie ukrywam, ze będę chciał zakładać 20" na wiosne,
I juz mi sie Twoja fura podoba, mimo, ze jeszcze jej nie masz |
Autor: | emge [ 09.lis.2011 11:26:58 ] |
Tytuł: | |
2rafal7 napisał(a): nie mam jej w ogłoszeniach, znajomy znajomego polecił . Faktycznie jak sie nie sprawdzi przebiegu to mozna by uwierzyć, ze to auto ma nawet 50tkm (w śrdoku zero zużycia). Auto z 2009r i 400tkm, trzeba być mistrzem
A wydawało by się, że skręcili bezpiecznie na 200 kkm bo przecież ile można w dwa lata przejechać. Tu wyszło, że dopiero połowa |
Autor: | 2rafal7 [ 09.lis.2011 17:37:36 ] |
Tytuł: | |
Generalnie, auto jeździło i wyglądało jak nowe, ale przebieg mnie odstraszył, gdyby to bło stare pancerne 4.2 lub coś w tym stylu to olał bym to i kupił fure. No cóz, trasa do niemcowni nie unikniona |
Autor: | zegar [ 09.lis.2011 22:59:42 ] |
Tytuł: | |
po czym doszedles, ze zegarek skrecony o polowe? to auto bylo w PL? |
Autor: | Sprinter [ 10.lis.2011 01:44:37 ] |
Tytuł: | |
200kkm/rocznie ? Takie auto musiałoby jeździć 8-10h dziennie po autostradach 7 dni w tygodniu od momentu wyjazdu z salonu. |
Autor: | 2rafal7 [ 10.lis.2011 07:38:41 ] |
Tytuł: | |
Sprinter napisał(a): 200kkm/rocznie ? Takie auto musiałoby jeździć 8-10h dziennie po autostradach 7 dni w tygodniu od momentu wyjazdu z salonu.
na dodatek z butem pewnie , W następnym tyg. wyruszam w podróz po niemcowni na pare dni, oblatam salony, aż w koncu skończę na Audi Centrum Ingolstad, tam na pewno się coś znajdzie . |
Autor: | emsi [ 16.lis.2011 13:53:50 ] |
Tytuł: | |
2rafal7 napisał(a): Sprinter napisał(a): 200kkm/rocznie ? Takie auto musiałoby jeździć 8-10h dziennie po autostradach 7 dni w tygodniu od momentu wyjazdu z salonu. aż w koncu skończę na Audi Centrum Ingolstad, tam na pewno się coś znajdzie . poczekaj do maja. Pojedziemy wszyscy:P co 100 głów to nie jedna |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |