.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

[ A6 C6 3.0TDI] Pneumatyka i gwint?
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=113985
Strona 1 z 1

Autor:  2rafal7 [ 07.lis.2011 19:49:23 ]
Tytuł:  [ A6 C6 3.0TDI] Pneumatyka i gwint?

Elo

Mam pytanko, jade jutro oglądać A6 3.0tdi 239km, samochód ma pneumatyczne zawieszenie, powiedzcie czy da sie to zgrać z jakimś gwintem? jest to w ogole wykonalne?. Nie ukrywam, ze będę chciał zakładać 20" na wiosne, a na seryjnym zawieszneiu (nawet tym usportowionym) stoi to niesmacznie wysoko. Dzięki z góry za odpowiedzi :).

Autor:  Adamer [ 07.lis.2011 20:05:36 ]
Tytuł: 

No gwint jak gwint to jest tylko amortyzator i tu regulujesz ręcznie, a poduszka jest tym zamiast sprężyny i tym regulujesz sobie wysokośc pneumatycznie. Czy ja dobrze cie zrozumiałem- odpowiedziałem? :peace: :peace:

Autor:  2rafal7 [ 07.lis.2011 20:27:15 ]
Tytuł: 

Adamer napisał(a):
No gwint jak gwint to jest tylko amortyzator i tu regulujesz ręcznie, a poduszka jest tym zamiast sprężyny i tym regulujesz sobie wysokośc pneumatycznie. Czy ja dobrze cie zrozumiałem- odpowiedziałem? :peace: :peace:


a w C6 przypadkiem nie ma tego ustrojstwa co sie nazywa Audi magnetic ride? z tego co wiem to tam nie ma poduszek tylko jakiś tam syf w amorach siedzi :D

Autor:  Adamer [ 07.lis.2011 22:22:28 ]
Tytuł: 

A ja niemam pojęcia, wziąłem przykład ze zwykłego air ride gdzie masz gwint i zamiast spręzyny jest poducha :P

Autor:  Bilo [ 07.lis.2011 23:05:16 ]
Tytuł: 

Moim zdaniem temat gwintu masz z glowy. Gwint to konwencjonalne zawieszenie sportowe z mozliwoscia regulacji przeswitu poprzez zmaine pozycji sprezyny wzgledem amortyzatora. W pneuatycznym zawieszeniu w C6 zarowno wysokosc jak i twardosc realizowana jest przez miechy. Aby miec gwint wywalasz pneumatyke ( swoja droga utopijne posuniecie). Pozostaje chyba tylko ingerencja w nastawy zawieszenia przez ECU ( tak tylko sie domyslam)

Autor:  Probe041 [ 08.lis.2011 20:58:26 ]
Tytuł: 

Dokładnie tak, przy pneumatyce można poprzez VCDS "zglebić" sobie C6stkę
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/levelcontrol.html
http://www.a6klub.pl/-a6-c6-nie-udana-g ... htm#426568

Pozdr :peace:

Autor:  2rafal7 [ 08.lis.2011 21:20:21 ]
Tytuł: 

Autko nie kupione (budzik o połowe machnięty, z magicznych 400tkm nagle zrobiło sie 200 :)). Jeśli znajde sztuke, kóra mi odpowiada technicznie i wizualnie (czyli wybieream sie do Niemocowni :D) to moze faktycznie narazie pobawie się w nastawy tej pneumatyki zamiast inwestować w gwint.

Autor:  Probe041 [ 08.lis.2011 21:28:52 ]
Tytuł: 

Pokaż linka tej skręconej :d

Autor:  2rafal7 [ 09.lis.2011 07:38:43 ]
Tytuł: 

Probe041 napisał(a):
Pokaż linka tej skręconej :d


nie mam jej w ogłoszeniach, znajomy znajomego polecił :peace: . Faktycznie jak sie nie sprawdzi przebiegu to mozna by uwierzyć, ze to auto ma nawet 50tkm (w śrdoku zero zużycia). Auto z 2009r i 400tkm, trzeba być mistrzem :D

Autor:  zegar [ 09.lis.2011 11:07:33 ]
Tytuł:  Re: [ A6 C6 3.0TDI] Pneumatyka i gwint?

2rafal7 napisał(a):
Nie ukrywam, ze będę chciał zakładać 20" na wiosne,


I juz mi sie Twoja fura podoba, mimo, ze jeszcze jej nie masz :diabel:

Autor:  emge [ 09.lis.2011 11:26:58 ]
Tytuł: 

2rafal7 napisał(a):
nie mam jej w ogłoszeniach, znajomy znajomego polecił :peace: . Faktycznie jak sie nie sprawdzi przebiegu to mozna by uwierzyć, ze to auto ma nawet 50tkm (w śrdoku zero zużycia). Auto z 2009r i 400tkm, trzeba być mistrzem :D

A wydawało by się, że skręcili bezpiecznie na 200 kkm bo przecież ile można w dwa lata przejechać. Tu wyszło, że dopiero połowa :):

Autor:  2rafal7 [ 09.lis.2011 17:37:36 ]
Tytuł: 

Generalnie, auto jeździło i wyglądało jak nowe, ale przebieg mnie odstraszył, gdyby to bło stare pancerne 4.2 lub coś w tym stylu to olał bym to i kupił fure. No cóz, trasa do niemcowni nie unikniona :)

Autor:  zegar [ 09.lis.2011 22:59:42 ]
Tytuł: 

po czym doszedles, ze zegarek skrecony o polowe? to auto bylo w PL?

Autor:  Sprinter [ 10.lis.2011 01:44:37 ]
Tytuł: 

200kkm/rocznie ? Takie auto musiałoby jeździć 8-10h dziennie po autostradach 7 dni w tygodniu od momentu wyjazdu z salonu.

Autor:  2rafal7 [ 10.lis.2011 07:38:41 ]
Tytuł: 

Sprinter napisał(a):
200kkm/rocznie ? Takie auto musiałoby jeździć 8-10h dziennie po autostradach 7 dni w tygodniu od momentu wyjazdu z salonu.


na dodatek z butem pewnie :p, W następnym tyg. wyruszam w podróz po niemcowni na pare dni, oblatam salony, aż w koncu skończę na Audi Centrum Ingolstad, tam na pewno się coś znajdzie :).

Autor:  emsi [ 16.lis.2011 13:53:50 ]
Tytuł: 

2rafal7 napisał(a):
Sprinter napisał(a):
200kkm/rocznie ? Takie auto musiałoby jeździć 8-10h dziennie po autostradach 7 dni w tygodniu od momentu wyjazdu z salonu.


aż w koncu skończę na Audi Centrum Ingolstad, tam na pewno się coś znajdzie :).

poczekaj do maja. Pojedziemy wszyscy:P co 100 głów to nie jedna

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/