.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
audi a4,a3 co lepsze na tor haldex czy torsen https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=120608 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | urabus [ 07.gru.2012 18:55:37 ] |
Tytuł: | audi a4,a3 co lepsze na tor haldex czy torsen |
witam jestem nowy na forum szukam audi do zabawy na torze jakie jest wasze zdanie co jest lepsze do latania bokiem a4 z torsenem czy a3 z haldexem może to głupie pytanie ale zaczynam przygode z audi i jestem w tym temacie zielony proszę o pomoc w zakupie odpowiedniego audi zależy mi tylko na quattro pozdrawiam i dziękuje za podpowiedz |
Autor: | zgredek27 [ 07.gru.2012 23:20:53 ] |
Tytuł: | Re: audi a4,a3 co lepsze na tor haldex czy torsen |
Jeśli zależy Ci na quattro to torsen, quattro na haldexie to takie quattro tylko z nazwy. Jakie A4 i A3? Bo to dość istotne. PS. przywitaj się w odpowiednim temacie. |
Autor: | urabus [ 08.gru.2012 06:27:52 ] |
Tytuł: | Re: audi a4,a3 co lepsze na tor haldex czy torsen |
zgredek27 ja potrzebuje auto na tor do ścigania i zabawy myślałem o modelu a4 2,8 z lat 95-2001 tylko nie daje mi spokoju to eds które wyhamowuje koło abs i słychać jakieś zgrzyty to przeczytałem ale jeszcze nie testowałem , a co myślisz o audi 80 coupe quattro 2,8 znalazłem na alegro w małopolsce za 12500 zł z 91 roku ja jestem z Brzeska Okocim gdzie można kogoś spotkać w Krakowie co ogarnia temat quattro,albo kiedy się spotykacie pozdrawiam |
Autor: | Leo [ 08.gru.2012 09:02:02 ] |
Tytuł: | Re: audi a4,a3 co lepsze na tor haldex czy torsen |
w Krakowie to quattro serwis, jedź do nich to Ci światopogląd naprostują w tej sprawie |
Autor: | Zagor [ 08.gru.2012 09:38:57 ] |
Tytuł: | Re: audi a4,a3 co lepsze na tor haldex czy torsen |
Jeśli A4, to z 1.8T, V6 ma ciężki ryj i będzie płuło przodem jak diabli EDS byc musi, inaczej auto będzie miało napęd na 2 koła , to on odpowiada za rozłożenie napędu na koła osi. |
Autor: | martab99 [ 08.gru.2012 12:12:13 ] |
Tytuł: | Re: audi a4,a3 co lepsze na tor haldex czy torsen |
Wszystko jak powyżej z tą uwagę, że... praktycznie żadne Audi bez kosztownych adaptacji i modyfikacji tak na prawdę nie nadaje się na tor Seryjnie wszystkie te auta ważą prawie 1500 kg, a to skutecznie kastruje zarówno możliwości jak i fun. Wiadomo, możesz wybebeszyć auto do zera, ale dalej będzie cięższe od seryjnej Imprezy GT (którą nota bene w solidnym,"torowym" stanie spokojnie kupisz już za 15k). W zasadzie jedynym plusem jaki bym widział w zastosowaniu Audi do takich zabaw jest trwałość napędu Jak wyżej, o V6 zapomnij bo silnik zdecydowanie za ciężki do takich zabaw. Jak musi być Audi, poszukaj A4 1.8T quattro (torsen, czyli stały napęd bez żadnej elektroniki). Dłubnięte na jakieś 200 km/300+ Nm trochę frajdy pewnie przyniesie |
Autor: | Zagor [ 08.gru.2012 16:31:45 ] |
Tytuł: | Re: audi a4,a3 co lepsze na tor haldex czy torsen |
Skoro to wózek na tor, to można wyjąć te wszystkie zbędne elementy (klima, fotele, kanapa, wygłuszenia, zostawić, budę, silnik, napędy i to co konieczne aby te trzy elementy działały, wstawić jakie Sparco, czy cokolwiek innego do siedzenia, a jak się pozbędzie tego całego szpeju, to się okaże, że ~200KM robi robotę, w autku, co waży 1100, bo myślę, że ~400kg spadnie. |
Autor: | urabus [ 08.gru.2012 17:35:10 ] |
Tytuł: | Re: audi a4,a3 co lepsze na tor haldex czy torsen |
dzięki za podpowiedz widziałem na torze w szczurowej jak latało bokami a4 2.8 na czas równo z subaru gt ,chcę kupić audi bo subaru już miałem i lecą panewki,skrzynie, |
Autor: | speco [ 08.gru.2012 19:05:08 ] |
Tytuł: | Re: audi a4,a3 co lepsze na tor haldex czy torsen |
Widziałem jak na torze Viper, mam nadzieję, że nie pomyliłem nicka, pędzał białą 80 z 4.2 na pokładzie. |
Autor: | stawsz [ 09.gru.2012 15:30:17 ] |
Tytuł: | Re: audi a4,a3 co lepsze na tor haldex czy torsen |
Zagor napisał(a): Skoro to wózek na tor, to można wyjąć te wszystkie zbędne elementy (klima, fotele, kanapa, wygłuszenia, zostawić, budę, silnik, napędy i to co konieczne aby te trzy elementy działały, wstawić jakie Sparco, czy cokolwiek innego do siedzenia, a jak się pozbędzie tego całego szpeju, to się okaże, że ~200KM robi robotę, w autku, co waży 1100, bo myślę, że ~400kg spadnie. 400 to by spadło jak bys wyrzucił jeszcze silnik i skrzynie po wybebeszeniu auta waga jest lzejsza o 80-100 Kg po wymianie drzwi na te włukien węglowych w ilosci 2 szt dodatkowo ok 30 Kg po zastapieniu szyb na te z plexiglasu ok 20 -30 Kg, po wymianie zbiornika paliwa na miniejszy i lzejszy dodatkowo ok 10KG i to jest maks - po wrzyceniu klatki bezpieczenistwa dorzucamy do masy jakies 30- 60 Kg w zależności od klasy klatki wiec w najlepszym razie po montarzu klatki mamy auto lzejsze od fabrycznego ok 150 Kg i to wszystko szukaj kolego subaru , bardziej rozwojowe lub lacera evo nawet starego |
Autor: | Leo [ 09.gru.2012 16:35:15 ] |
Tytuł: | Re: audi a4,a3 co lepsze na tor haldex czy torsen |
ze subaru to trochę przesadziłeś, ale lanser jak najbardziej. |
Autor: | zgredek27 [ 10.gru.2012 16:11:50 ] |
Tytuł: | Re: audi a4,a3 co lepsze na tor haldex czy torsen |
Z ciekawosci, co z subaru nie tak? |
Autor: | martab99 [ 10.gru.2012 16:18:08 ] |
Tytuł: | Re: audi a4,a3 co lepsze na tor haldex czy torsen |
Obracające się panewki i słabiutke seryjne skrzynie Panewki trzeba liczyć raz na 100k km, skrzynie- w zależności od fantazji Ale wtedy przy zmianie skrzyni wystarczy wsadzić JDM-ową (względnie STI, ale to droga zabawa) i problem znika |
Autor: | urabus [ 11.gru.2012 07:31:51 ] |
Tytuł: | Re: audi a4,a3 co lepsze na tor haldex czy torsen |
panewki masz racje ,skrzynia też nie wytrzymuje, a żeby założyć skrzynie od type r ,sti to trzeba wymienić skrzynie dyfer półosie koszt około 6-8 tysięcy jeszcze zakuć silnik 12tyś i jest niezła suma |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |