.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Audi A4B5 00' 1.9TDI 90km AHH- jak wykrzesać więcej mocy
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=120769
Strona 1 z 4

Autor:  wuj [ 17.gru.2012 15:26:45 ]
Tytuł:  Audi A4B5 00' 1.9TDI 90km AHH- jak wykrzesać więcej mocy

Jednocześnie tym pierwszym postem i tematem witam serdecznie wszystkich użytkowników. Wczoraj, po wielu dniach jeżdżenia i oglądania kolejnych bepiątek stałem się szczęśliwym posiadaczem Audi A4B5 00' 1.9TDI w kombiku jako mojego pierwszego, wymarzonego samochodu, o jakże cieszącym me serce oznaczeniu silnika AHH. Teraz pytanie do starych wyjadaczy- co dalej? Poprzedni właściciel znajdował się okolo 120km od mojego miejsca zamieszkania, wiec trochę miejsca było żeby sprawdzić jak to wszystko się prezentuje i wracając uznałem, że wcale tak źle nie ciągnie jak na 90 kucy i balast w postaci kombiaka- ale jednak na autostradzie brakowało paręnaście koni, a na krajowej ósemce kilkudziesięciu niutów więcej. Obecnie stoi w garażu i czeka na wymianę rozrządu, termostatu i łożyska, a stanie się to dopiero między świętami jak usłyszałem od znajomego, bo czasu teraz brak a aut sporo czeka na podłubanie, więc ja mam nieco czasu na zastanowienie się i zaplanowanie jak troszkę podkręcić to ustrojstwo... Do sedna- jak najprostszymi metodami podnieść tu moc i oczywiście moment? Wymiana wtrysków na jakieś od 110 wersji, czy może jeszcze można coś więcej pomyśleć? Ile same wtryski dadzą -/+ przyrostu? O program nie pytam, bo to już u znajomego za rozsądną cenę dostane, jednak przed tym chciałem się dowiedzieć jak wy byście zaczęli zabawę przy tym silniku.

Autor:  przemik [ 17.gru.2012 15:36:45 ]
Tytuł:  Re: Audi A4B5 00' 1.9TDI 90km AHH- jak wykrzesać więcej mocy

W bonusie z samochodem dostałes cos o co tutaj się chlopaki zabijają.... pompe wtryskową tzw. 11.

Zmiana wtrysków od 110 chociaz osobiscie od razu kładłbym 216... i remap sterownika powinny spelnic Twoje oczekiwania.
Traktowałbym to jako jako pierwszy stage.
Zacznij od diagnostyki - zeby wiedziec czy fura zdrowa.

Autor:  wuj [ 17.gru.2012 16:10:25 ]
Tytuł:  Re: Audi A4B5 00' 1.9TDI 90km AHH- jak wykrzesać więcej mocy

Tak myślałem, że właśnie 216 załadować... Ile kucy/nm auto zyska na samych 216 a ile później jeszcze po czipsach? Mniej więcej orientujesz się? Bo domyślam się, że różnica będzie kolosalna. Znasz kogoś sprawdzonego z takim wtryskiem na sell? Bez diagnostyki nic na pewno nie ruszę, choć jestem prawie pewien ze auto jest zdrowe, jak coś nie tak wypluje to oczywiście priorytetem będzie, żeby doprowadzić to w pierwszej kolejności do stanu w którym modzenie ma jakiś sens. Nie jestem specjalnie obeznany w tych klimatach bo i jak narazie krótko się tym interesuje... Ale wiem, że w mojej wersji jest turbo ze zmienną geometrią i jest w dobrym stanie- można tu coś więcej doładowania wrzucić? Większością pytań wybiegam nieco w przyszłość, ale po prostu chce wiedzieć za co się będę musiał zabierać- a co za tym idzie ile sosu na to odłożyć. No i teraz pytanie bardzo teoretyczne, choć nie powiem, moim celem jest jak największa moc, ale fundusze tutaj będą decydować co w jakim czasie będzie zrobione- co w takim razie można uznać za stage 2 z takim silniczkiem?

Autor:  Leo [ 17.gru.2012 16:42:55 ]
Tytuł:  Re: Audi A4B5 00' 1.9TDI 90km AHH- jak wykrzesać więcej mocy

tak, gratuluję pomysłu. "tuning" robi się kompleksowo , a nie po kawałeczku i na hura. Uzbieraj na całość, najpierw na hamownię w celu weryfikacji serii, potem zakładasz komplet części KOMPLET włącznie z nowym programem do komputera i koniec. Żadne sranie w banie po kawałeczku. Dlaczego? Bo suma sumarum wyjdzie Cię to drożej niż zrobienie wszystkiego na jeden raz.
Posłuchaj doświadczonych.

Autor:  przemik [ 17.gru.2012 16:43:57 ]
Tytuł:  Re: Audi A4B5 00' 1.9TDI 90km AHH- jak wykrzesać więcej mocy

Za stage 2 bedzie mozna uzac... sprezarke GT1749VA... ktora w połaczeniu z 216 da naprawde fajne wyniki.... nie jestem stanie okreslic ile KM/Nm mozna wykrzesac na takim setupie... jest to indywidulana sprawa.
Taka sprezarka spokojnie powinna tez obsluzyc wieksze koncówki.

Pozdrawiam

Autor:  wuj [ 17.gru.2012 17:08:30 ]
Tytuł:  Re: Audi A4B5 00' 1.9TDI 90km AHH- jak wykrzesać więcej mocy

Chyba po to dzieli się modzenie na poszczególne stejdże, żeby nie zbierać astronomicznych kwot na auto i nagle podnosić moc o 250%, tylko właśnie robić to stopniowo. Wiele osób tak sobie 'sra w banie' i nie wychodzi to tak słabo jakbyś chciał. Jak już napisałem, jest to moje pierwsze auto i skok z 90 koni od razu na 200 mógłby mieć wiele smutnych następstw, dlatego też po prostu posłucham swojego głosu rozsądku i najpierw zrobię to co doradził przemik. Co nie znaczy, że na tym się skończy... Tak czy tak, dzięki za zainteresowanie i szczególnie dla przemika za pomoc... Jeżeli będę miał jeszcze jakieś pytania/wątpliwości, odezwę się w tym wątku, a po wtryskach i czipie- choć przed nowym rokiem na pewno tego nie ogarnę- pochwalę się ile hamownia wypluła.

Autor:  spanky [ 17.gru.2012 20:46:30 ]
Tytuł:  Re: Audi A4B5 00' 1.9TDI 90km AHH- jak wykrzesać więcej mocy

wuj napisał(a):
bo to już u znajomego za rozsądną cenę dostane,


jak znajomy ma Ci zrobic program , to tym bardziej bedzie znal odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania co do podnoszenia mocy .....

Autor:  Leo [ 17.gru.2012 22:06:08 ]
Tytuł:  Re: Audi A4B5 00' 1.9TDI 90km AHH- jak wykrzesać więcej mocy

spanky napisał(a):
wuj napisał(a):
bo to już u znajomego za rozsądną cenę dostane,


jak znajomy ma Ci zrobic program , to tym bardziej bedzie znal odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania co do podnoszenia mocy .....

hehe złośliwiec :D

Autor:  wuj [ 17.gru.2012 22:34:27 ]
Tytuł:  Re: Audi A4B5 00' 1.9TDI 90km AHH- jak wykrzesać więcej mocy

spanky napisał(a):
wuj napisał(a):
bo to już u znajomego za rozsądną cenę dostane,


jak znajomy ma Ci zrobic program , to tym bardziej bedzie znal odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania co do podnoszenia mocy .....


A przeszkadza ci to, że chciałem się dowiedzieć od ludzi od lat zajmujących się głównie Audi jak to wygląda z ich strony? Z nim jeszcze nie gadałem bo jak mówiłem nie bardzo ma czas jak narazie dotykać ten samochód, po świętach się za niego weźmie.

Autor:  spanky [ 17.gru.2012 23:42:10 ]
Tytuł:  Re: Audi A4B5 00' 1.9TDI 90km AHH- jak wykrzesać więcej mocy

Leo napisał(a):
spanky napisał(a):
wuj napisał(a):
bo to już u znajomego za rozsądną cenę dostane,


jak znajomy ma Ci zrobic program , to tym bardziej bedzie znal odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania co do podnoszenia mocy .....

hehe złośliwiec :D


e tam ... :diabel:

Autor:  przemik [ 17.gru.2012 23:54:50 ]
Tytuł:  Re: Audi A4B5 00' 1.9TDI 90km AHH- jak wykrzesać więcej mocy

Spamerzy... :)

Ogarniaj sobie fure pomału... mozesz zacząc od wtryskow, mozesz od sprezarki... wszystko jedno... nie ma czegoś takiego jak "kompleksowy" tjuning.

Autor:  stawsz [ 18.gru.2012 09:29:31 ]
Tytuł:  Re: Audi A4B5 00' 1.9TDI 90km AHH- jak wykrzesać więcej mocy

baz fajna na mody , pompy ci zazdroszcze moze chcesz sprzedać? przydała by mi sie spanky nie? :D :D

wkładaj wtryski 216 lub jak planujesz wieksze mody to 230 pozniej jak padnie turbo wstawisz wieksze i bedzie fun dopiero

Autor:  spanky [ 18.gru.2012 10:59:17 ]
Tytuł:  Re: Audi A4B5 00' 1.9TDI 90km AHH- jak wykrzesać więcej mocy

stawsz napisał(a):
pompy ci zazdroszcze moze chcesz sprzedać? przydała by mi sie spanky nie? :D :D


zeby to wykorzystac w pełni musisz zalozyc sobie GTB17, a nie to marne turbo od ARL-a co masz.... :): :diabel:

Autor:  wuj [ 18.gru.2012 12:13:59 ]
Tytuł:  Re: Audi A4B5 00' 1.9TDI 90km AHH- jak wykrzesać więcej mocy

stawsz napisał(a):
baz fajna na mody , pompy ci zazdroszcze moze chcesz sprzedać? przydała by mi sie spanky nie? :D :D


Dlatego też jeździłem parę dni po różnych autkach bo szukałem konkretnie tych bebechów, nie oddam nigdy w życiu! :mikolaj:

stawsz napisał(a):
wkładaj wtryski 216 lub jak planujesz wieksze mody to 230 pozniej jak padnie turbo wstawisz wieksze i bedzie fun dopiero


Jak wracałem od poprzedniego właściciela takim dość szybkim tempem spalił 7L ropuchy, 230 bardzo podniosą ten wynik?

Autor:  spanky [ 18.gru.2012 12:26:08 ]
Tytuł:  Re: Audi A4B5 00' 1.9TDI 90km AHH- jak wykrzesać więcej mocy

zostawcie 230-tki w spokoju ....

Autor:  wuj [ 18.gru.2012 15:54:07 ]
Tytuł:  Re: Audi A4B5 00' 1.9TDI 90km AHH- jak wykrzesać więcej mocy

spanky napisał(a):
zostawcie 230-tki w spokoju ....


Dlaczego?

Autor:  stawsz [ 19.gru.2012 00:31:09 ]
Tytuł:  Re: Audi A4B5 00' 1.9TDI 90km AHH- jak wykrzesać więcej mocy

bo tak naprawde zeby wykorzystać ich potencjał w 100% to trzeba wymienic dół silnika na ten od avf-a i załozyc mocne turbo ale nie wiem czy dół od Pd-ków konkretnie podejdzie pod ahh

co do spalania jak złozysz 216 to spalanie bedzie na tym sammym poziomie co dotychczas lub mniejsze o ile bedziesz jedził podobnym stylem jazdy co jest mało prawdopodobne :)

Autor:  Pab_lo [ 19.gru.2012 21:55:05 ]
Tytuł:  Re: Audi A4B5 00' 1.9TDI 90km AHH- jak wykrzesać więcej mocy

kolego chcesz coś modzic to masz tu linka z tym silnikiem http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235433 tam jest poruszony7 ten temat i opisany a jak znajde jeszcze pewną rozpiskę to wrzuce tu

Autor:  Pab_lo [ 19.gru.2012 22:08:42 ]
Tytuł:  Re: Audi A4B5 00' 1.9TDI 90km AHH- jak wykrzesać więcej mocy

Macie troche fachowej wiedzy
Jak wiadomo silnik 1,9 czy to na pompie czy na pompowtryskach jest łatwy w tunnigu, co pewien czas ktos pyta sie co za ile i ile będzie. Postanowiłem zgromadzic informacje w jednym wątku. Decydujac sie na tunnig diesla pamietajcie BOX to ZŁO
Silniki VP
Silniki AFN/AVG w przypadku AHU/1Z jest nieco inaczej na poczatku, trzeba przerobić turbo na wersje z VNT wysterowac układ podcisnien i zmienić kompa na 16bit. Osiągnięte wyniki są zalezne od stanu motorowni
Więc można to podzielić na poszczególne etapy
Seryjny AFN 0-100 robi w 11,5-12s, Q +1s
Etap 1
- program
- wyciecie kata
Wynik - 135-140km 300-320nm
Przyrost - 25-35km 30%
Koszt - 700-1200zł
Przyspieszenie 0/100 - 9,5-10s urywa ok 2s od serii
Przykładowy wykres
http://images48.fotosik.pl/85/986d9a6f4ba02bb9m.jpg
Etap 2
- zmiana turbo na AWX
- program
- wyciecie kata
Wynik - 140-150km 325nm
Przyrost - max 40km
Przyspieszenie - 9s
koszt - 2tys przy załozeniu że soft kosztuje 1200zł, turbo uzywka 600-700zł
Przykładowy wykres
http://images35.fotosik.pl/69/72b9d3b7c7e44826m.jpg
Etap 2.1
- zmiana turbo na AWX
- wtryski 216(bosio lub Bosch)
- FMIC
- program
- wyciecie kata
- zmiana sprzęgła np AWX http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-74/all-...ml#post3041153
Wynik 150-160km max 350nm
Przyrost - 40-50km
Przyśpieszenie 8,5-9s
Koszt -3-3,5tys na bide + 500 za sprzegło
program - 1200/turbo - 700/FMIC-800/wtryski- 1000
Przykładowy wykres
http://s1.postimage.org/4kz7mar4r/IMG_0751.jpg
Etap 2,2
- turbo BRD
- wtryski 216(bosio lub Bosch)
- FMIC
- wyciecie kata
- program
- zmiana sprzegła
Wynik 155-170km
Przyrost - max 60km
Przyspieszenie - 8s (wysokie 7 do zrobienia)
Koszt - ~5tys
turbo - 1200/wtryski - 1000/FMIC - 800/program - 1200/sprzegło - 500 ewentualnie koło dwumasowe 1000
Przykładowy wykres
http://img9.imageshack.us/img9/8076/dscn2466mi.th.jpg
Etap 2,3
to samo co poprzedni tylko wtryski 230
dziesietne sekundy urwie w przyspieszeniu, koszt wiekszy zakupu wtrysków 1100zł
no wiec finalnie ~5tys
Przykładowy wykres
http://img688.imageshack.us/img688/4834/wykresx.th.jpg
Etap2,4
- turbo hybryda/BRD
- wtryski 216(bosio lub Bosch)
- FMIC
- mocniejsze sprzęgło
- pompa 11mm
- program
Wynik - 160-175km 350-370nm
Przyrost max 65km
Przyspieszenie 7,5-8s
Koszt- 5-6tys+ 1tys za dwumas
turbo - 1200/wtryski - 1000/FMIC - 800/sprzęgło - 500/pompa(samoróba/używka/przeróbka regeneracja) - 500-1500/ program - 1200
Przykładowy wykres
http://img51.imageshack.us/img51/2369/kowimod.th.jpg
Etap3
- turbo hybryda- BRD
- wtryski 230
- pompa 11mm
- FMIC
- sprzęgło wzmocnione
- program
Wynik 175-190km
Przyśpieszenie 7-7,5s
Przyrost - 80km
Koszt 6,5tys +1tys dwumas
turbo - 1200/wtryski - 1100/FMIC - 800/pompa - 500~1500/sprzegło wzmocnione - 700/program-1200
Przykładowy wykres
http://s14.postimage.org/qv0frll19/wykresik_185_377.jpg
Etap 4
- Pompa 11mm
- Turbo BRD
- Wtryski 260
- Mapsensor 2bar
- FMIC
- program
- wzmocnione sprzegło
Wynik 190-200 400-420nm
Przyrost - 90km
Przyspieszenie ponizej 7s spokojnie
Koszt - 6-7tys
turbo BRD - 1200/ wtryski - 1600/FMIC - 1000(większy)/mapsensor + orurowanie - 500/sprzegło - 700~1000/ program - 1200
Przykładowy wykres
http://img510.imageshack.us/img510/2...safn202.th.jpg
Etap 4,1
- pompa wtryskowa 11
- 230-tki
- GTB17vk + DP 2,5, wycięty kat(turbo 2,7TDI garret)
- FMIC
- dolot + kolektor dolotowy AWX
- wzmocnione sprzęgło
- wałek SDI z oznaczeniem 38E
- kilka drobiazgów z ARL - map, chłodniczka oleju
- wskaźniki AG EGT,Boost, temperatura oliwy
Wynik: 205-220km
http://s8.postimage.org/vk1qoacxt/15...66988878_n.jpg
Etap 5
Wynik 240-260km - 460nm
- słupek silnika po kompleksowej przeróbce wzmacniajacej min dół od ARL góra z ASV
- Turbo GT2260V z kolektorem customowym
- FMIC z orurowaniem
- wydech 2.5c" z DP 3"
- pompa wtryskowa tzw. "11tka" z dodatkowymi zmianami
- wtryskiwacze z koncówkami Fratelli Bosio Race 0,260
- sportowy filtr powietrza
- duzy MAP-sensor
- mocne sprzegło z kołem jednomasowym
Przyspieszenie: 90% aut objeżdzasz na ulicy
Koszt ponad 10tys
Przykładowy wykres
MR-MOTORS - chiptuning / kompleksowe modyfikacje programowe oraz mechaniczne / warsztat samochodowy /


Od etapu 2 należało by dodatkowo doliczyc
- zmiana wężyków podcisnienia - koszty max 50zł
- zmiana hamulców na 312 (jarzma od 60zł/szt) tarcze i klocki koszt - 400zł
Od czeego szukać
Golf IV 1.8T 180 AUQ / 2.3 170KM AQN / 2.8 204KM AQP AUE BDE
A3 1.8T 180KM AJQ APP ARY AUQ
S3 209KM AMK / APY BAM
Leon 1.8T 180KM APP AUQ / 209KM AMK / 225KM BAM / 2.8 AUE
New Beetle 1.8T 180KM AWP BNU / 2.3 170KM AQN
Toledo 1.8 T APP AUQ / 2.3 170KM AQN
Octavia RS 1.8T 180KM AUQ /
Superb 2.8 193KM AMX / 2.5 TDI 155KM AYM / 163KM BDG
A6 C5 2.5 TDI 180KM AKE BAU BDH do 2002r.
Passat 2.5 TDI 180KM AKE BAU BDH
TT 8N 1.8T 150KM AUM / 163KM BVP / 180KM AJQ APP ARY AUQ / 190KM BVR / 224KM APX BAM / 240KM BFV
- zmiana kolektora ssącego na AWX - koszt 50-150zł w tym flansza do usunięcia EGR
- uszczelki pierdołki i inne srubki dzikie weże - max 150zł
- wskaznik doładowania
- map sensor 2barowy - 90zł końcówka numeru 051C
- dolot pełny z kwasiaka pod map - 300-700zł
- rozrząd - 700-1200zł
- dwumas bądź jednomas
- komputer w przypadku silników z kompem 8bitowym (1Z)

SILNIK 1.9 AHH
Modzi sie tak samo jak AFN/AVG z tym że na starcie jest w lepszej sytuacji, ponieważ seryjnie ma pompe 11mm, ale wtryski bardzo słabe, zmieniajac wtryski na te od AFNa, wyniki wychodzi 145-150km z wtryskami 216 auto moze osiagnac nawet 170-180km przy zmianie turbo na AWX/BRD i dołozeniu FMIC

Do wszystkiego trzeba doliczyć robocizne, wiec tunning TDI jest drogi ale przyrost jest adekwatny do wydanych pieniedzy. jesli ktos posiada 1,9 TDI AHU i chce robić moce rzedu 170-180km to naprawde niech przemysli swap silnika na PD 130km, kasa ta sama a baza do modzenia lepsza.

Zamiast FMIC mozna zamontować IC od Alfy 2,0, jest wiekszy od seryjnego, po drobnych przeróbkach pasuje w fabryczne miejsce. Nie myślcie że sama zmiana IC coś da, taki zabieg poprawia chłodzenie, normuje posiadana moc, nie daje przyrostu, lecz również pozwala na rozwiniecie wiekszej mocy na załozonych gratach Seryjny cooler jest w pewnym momencie ogranicznikiem :gwizdanie:

Niektórzy pewnie by taniej zrobili, ale ja biore pod uwage rezacza który nie ma dojscia do tańszych czesci, nie zna sie z tunerem, nie oszczedza na pierdołach tak jak to Armi ujął, tylko robi tak by było dobrze
Cytat Zamieszczone przez armistead
Ja zakładam, że wszystko robi się z głową.
I jeśli te 230KM wymaga zmiany dołu silnika to trzeba go zmienić.
Dobrze wiesz, że jeśli ktoś się decyduje na modyfikacje mechaniczne to musi zdawać sobie sprawę, że tu nie ma miejsca na oszczędności. Każda pseudo oszczędność prawdopodobnie wyjdzie bokiem.

Bałbym się jechać w daleką trasę "grubo modząc po taniości":
- ee tam sprzegła zmieniać nie trzeba
- po co mi fmic?
- syntetyk? pf szkoda $$, zmieniać olej co 10k km? dobre
- strojenie? nieee kupię chipa z allegro
- samochód nie jedzie jak seria - trzeba zrobić chipa
- pompa umiera - zrobimy chipa
- zbliża się wymiana rozrządu - szkoda kasy, wymienię tylko pasek

etc etc etc
Wiadomo mozna sobie FMIC uklepać za 200zł, ale to jest DRUCIARSTWO, nie trzeba spawac dolotu mozna kupic pare starych węży gumowych komplet opasek sklepać tak by tylko działało, ALE PO CO? skoro niebawem trzeba będzie tam zajrzeć ponownie, mozna zrobic program za 300zł i taniej bo kolega ogarnia, tylko pytanie na ile ogarnia, póxniej wychodza kwiatki typu przeładowanie, telepanie dwumasem, skaczaca dawka paliwa, najtańsze wtryski z chin, czyli ciagle remonty, a silnik robiony tanim tunningiem jest ciezki dla normalnego mechanika do zdiagnozowania, ponieważ oni w tym zakresie mniej wiedzą i dziwuja po co to wszystko jest zrobione

Każda zmiana w silniku wymaga korekty programu, jeżdzenie na wiekszych wtryskach bez korekty nawet seryjnego programu prowadzi do zpaieczenia turbo i łapania trybu awaryjnego. Sama zmiana turbiny bez korekty nie powoduje tego zjawiska lecz nie daje również odczuwalnych róznic w mocy auta, wiec kazda modyfikacja powinna być przestrojona

Silniki PD
AJM/ATJ

Przyspieszenie w serii wynosi 10s

Etap 1
- program
- wywalenie kata
Wynik 140-145km 340nm
Przyspieszenie - 9s
Koszt - 700-1200
przykładowy wykres
http://img510.imageshack.us/img510/7...esrogal.th.jpg
Etap 2
- zmiana turbiny na AWX
- program
- FMIC(na seryjnym IC to samo do uzyskania)
Wynik 155-160km 370nm
koszt - 2tys
Przykładowy wykres
http://images41.fotosik.pl/244/411c4eaa683756f0m.jpg
Etap 2,1
- zmiana turbiny na AWX
- zmiana popmpowtryskiwaczy na AL
Etap 3
- zmiana turbiny na BRD
- zmiana wtryskiwaczy na AL
- FMIC
- sprzegło
Wynik 210km 400nm
koszt - 5tys
Przykładowy wykres
http://img36.imageshack.us/img36/212...bfi1273.th.jpg

Silniki AWX

W serii 130km pozwala na przyspieszenie w okolicach 10s
Etap1
- program
Wynik: max 175km i 385nm
Koszt: - 700-1200zł
Przyśpieszenie - 8s
Przykładowy wykres
http://s2.postimage.org/9t5svogqd/a4_awx_mod.jpg

Etap2
- turbo BRD
- FMIC
- program
- brak EGR
- DP
- pompki seria
Wynik: max 200km 400nm
Koszt: 3,5tys zł
Turbo BRD - 1200zł, FMIC-500:1500zł, program - 1200
przykładowy wykres
http://s15.postimage.org/a9ttpuw93/wykres_alli.jpg
Etap3
- turbo BRD
- FMIC
- pompowtryski AL
- brak EGR
- program
- DP
Wynik : max 210km 430nm
Koszt: 6tys
turbo BRD - 1200zł, FMIC-500:1500zł, program - 1200, wtryski nowe- 1400-2200(cena u cowboya za komplet)
Przykładowy wykres
http://images41.fotosik.pl/270/2ce912ad91436198m.jpg
Etap 3.1
- turbo GT22
- FMIC
- pompowtryski AL
- brak EGR
- program
- DP
- wzmocnione sprzęgło
Wynik: max 230km 460nm
Cena podobna do poprzedniej konfuguracji
Przykładowy wykres
http://images45.fotosik.pl/451/1f26848c1269dcd0m.jpg
oferta pompowtryskiwaczy
NOWE CENY ! Pompowtryski PD / Wtryski VP - 216 stki, Race 783... - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum

Każda ingerencja w mechanikę wymaga korekty softu!
Spalanie po modyfikacjach mechanicznych nie spadanie wzgledem tego co było w serii, wzrost spalania nie zrujnuje kieszeni! takze nie zdziwcie sie że spalanie bedzie na poziomie 6-8l

Przyrost mocy jest przyrostem szacowanym (+/-). Pisząc ten watek przejrzałem naprawde sporo wykresów, podane przeze mnie moce nie są wyssane z palca, lecz podparte wykresami cenionych tunerów.Jesli ktoś twierdzi że da sie wiecej na takiej konfiguracji niech podeprze sie przynajmniej dwoma wykresami z róznych hamowni 2 innych projektów,

Autor:  Kliku [ 20.gru.2012 09:16:46 ]
Tytuł:  Re: Audi A4B5 00' 1.9TDI 90km AHH- jak wykrzesać więcej mocy

opis malina :peace:

Strona 1 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/