.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A4 AVF Quattro + GTB1756VK - 199PS / 413 Nm by Spanky https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=121582 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Gustav [ 03.lut.2013 23:23:38 ] |
Tytuł: | Re: A4 AVF Quattro + GTB1756VK by Spanky |
Pokaż jak to jedzie . |
Autor: | spanky [ 03.lut.2013 23:28:51 ] |
Tytuł: | Re: A4 AVF Quattro + GTB1756VK by Spanky |
Gustav napisał(a): Pokaż jak to jedzie . coś tam postaram sie nakręcić ... |
Autor: | Gustav [ 03.lut.2013 23:31:29 ] |
Tytuł: | Re: A4 AVF Quattro + GTB1756VK by Spanky |
Jaki boost jest przy 2500rpm ? |
Autor: | spanky [ 03.lut.2013 23:38:50 ] |
Tytuł: | Re: A4 AVF Quattro + GTB1756VK by Spanky |
Gustav napisał(a): Jaki boost jest przy 2500rpm ? 1.7 bar |
Autor: | hubos21 [ 04.lut.2013 06:44:24 ] |
Tytuł: | Re: A4 AVF Quattro + GTB1756VK by Spanky |
nie sądziłem, że to aż tak ciężki kloc, w takim razie nie ma co się dziwić, że słabo z ekonomią jak Q na pokładzie |
Autor: | Gustav [ 04.lut.2013 08:57:47 ] |
Tytuł: | Re: A4 AVF Quattro + GTB1756VK by Spanky |
Jeśli chodzi o AVF/AWX ośkę to tak jak powiedziałeś Hubson jest bardzo słabo z ekonomią. Technologia Pump Duse nie jest oszczędną technologią. Miałem AWX'a w budzie C5 FL i powiem że 8-10L to norma na miasto. Spanky gnojówki łyka AVF po Twoim sofcie ? |
Autor: | chmiel25 [ 04.lut.2013 09:29:22 ] |
Tytuł: | Re: A4 AVF Quattro + GTB1756VK by Spanky |
Fajny wykres. Chyba w końcu shamuje swoje u mnie GTB dmucha 1,85 bara. Ciekaw jestem coraz bardziej wykresu. PS. Sorry ale nie mam fotek. |
Autor: | spanky [ 04.lut.2013 13:32:55 ] |
Tytuł: | Re: A4 AVF Quattro + GTB1756VK by Spanky |
Gustav napisał(a): Spanky gnojówki łyka AVF po Twoim sofcie ? jesli mowisz o terazniejszym setupie to jeszcze nie mialem za bardzo kiedy nim nawet pojedzic ... chmiel25 napisał(a): Fajny wykres. Chyba w końcu shamuje swoje u mnie GTB dmucha 1,85 bara. Ciekaw jestem coraz bardziej wykresu. u mnie max 1.75 bar |
Autor: | stawsz [ 04.lut.2013 19:31:48 ] |
Tytuł: | Re: A4 AVF Quattro + GTB1756VK by Spanky |
nie no jakos to jeżdzi , raczej pchac nie trzeba hehe - dasz mi sie bujnac jak sie spotkamy oki? |
Autor: | spanky [ 05.lut.2013 15:00:42 ] |
Tytuł: | Re: A4 AVF Quattro + GTB1756VK by Spanky |
stawsz napisał(a): nie no jakos to jeżdzi , raczej pchac nie trzeba hehe - dasz mi sie bujnac jak sie spotkamy oki? przemyśle ... |
Autor: | drookash [ 11.lut.2015 22:16:19 ] |
Tytuł: | Re: A4 AVF Quattro + GTB1756VK - 199PS / 413 Nm by Spanky |
Spanky - byłeś na zlocie w Toruniu ? Ile wyszedł Ci koszt 1756 i gdzie kupowałeś ? Włoszka ? |
Autor: | spanky [ 11.lut.2015 23:31:26 ] |
Tytuł: | A4 AVF Quattro + GTB1756VK - 199PS / 413 Nm by Spanky |
drookash napisał(a): Spanky - byłeś na zlocie w Toruniu ? Ile wyszedł Ci koszt 1756 i gdzie kupowałeś ? Włoszka ? Niestety nie moglem dojechac na zlot . W kwesti turbosprezarek GTB , mam w swojej ofercie przerobione turbosprezarki GTB17/20/22 .... Jak zainteresowany to pisz na PW. |
Autor: | foxik33 [ 28.kwi.2015 21:31:12 ] |
Tytuł: | Re: A4 AVF Quattro + GTB1756VK - 199PS / 413 Nm by Spanky |
Hej spanky Jak wyglądała sprawa ze spasowaniem turbo ? Mam A6 C5 02r, AWX też. Właśnie kupiłem takie turbo z kolektorem, zestaw pasujący pod AWX.. Ale co z resztą? Czy węże od IC i filtra powietrza pasują? Coś ponoć przy wydechu trzeba modzić? Spawać flanszę? GTB17 inne otwory ma ? Z góry dzięki za pomoc. Sprawa mega pilna, bo będę musiał to wszystko w ciągu jednego dnia ogarnąć. Pozdrawiam z Irlandii! |
Autor: | spanky [ 29.kwi.2015 07:23:13 ] |
Tytuł: | A4 AVF Quattro + GTB1756VK - 199PS / 413 Nm by Spanky |
foxik33 napisał(a): Hej spanky Jak wyglądała sprawa ze spasowaniem turbo ? Mam A6 C5 02r, AWX też. Właśnie kupiłem takie turbo z kolektorem, zestaw pasujący pod AWX.. Ale co z resztą? Czy węże od IC i filtra powietrza pasują? Coś ponoć przy wydechu trzeba modzić? Spawać flanszę? GTB17 inne otwory ma ? Z góry dzięki za pomoc. Sprawa mega pilna, bo będę musiał to wszystko w ciągu jednego dnia ogarnąć. Pozdrawiam z Irlandii! Jak kupiles zestaw to pytaj osoby ktora Ci to sprzedala . Skad ja mam wiedziec co to za zestaw ,jak jest zrobiony i jak pasuje |
Autor: | foxik33 [ 29.kwi.2015 10:35:00 ] |
Tytuł: | Re: A4 AVF Quattro + GTB1756VK - 199PS / 413 Nm by Spanky |
spanky napisał(a): Jak kupiles zestaw to pytaj osoby ktora Ci to sprzedala . Skad ja mam wiedziec co to za zestaw ,jak jest zrobiony i jak pasuje Pomocne Gdybym wiedzial ze masz na sprzedaz to pewnie bym od Ciebie kupil.. Ale teraz to juz turbo mam w drodze. Kupilem turbo z kolektorem, tak aby zestaw pasowal do AWX P&P, przerobione na podcisnienie juz. Interesuje mnie kwestia podlaczen: 1. Czy oryginalne przewody od IC pasuja? 2. Czy podlaczenie do filtra powietrza pasuje ? 3. Jak rozwiazales u siebie podlaczenie do wydechu ? spawales flansze, czy sa na to adaptery ? Bede mega wdzieczny za kazda pomoc |
Autor: | Leo [ 29.kwi.2015 10:41:10 ] |
Tytuł: | Re: A4 AVF Quattro + GTB1756VK - 199PS / 413 Nm by Spanky |
Wynik jak na dizla spoko. Te 1700 kilo wagi zabija całą przyjemność. Wartoby te pół tony zejść. Rozumiem jednak że się nie da nikt pół tony nie schudnie ciekawe czy 300 kuniów idzie z tego zrobić... |
Autor: | spanky [ 29.kwi.2015 11:47:08 ] |
Tytuł: | Re: A4 AVF Quattro + GTB1756VK - 199PS / 413 Nm by Spanky |
foxik33 napisał(a): 1. Czy oryginalne przewody od IC pasuja? 2. Czy podlaczenie do filtra powietrza pasuje ? 3. Jak rozwiazales u siebie podlaczenie do wydechu ? spawales flansze, czy sa na to adaptery ? Bede mega wdzieczny za kazda pomoc pkt 1 i 2 śerdnice tak , ale czy podepniesz po starą instalację to zalezy od tego jak bedzie "wisiała" nowa sprężarka z kolektorem, poza tym pamietaj że w AWX przewód od turbo jest na szybkozłączkę pkt 3 trzeba spawać nową flanszę Leo napisał(a): Wynik jak na dizla spoko. Te 1700 kilo wagi zabija całą przyjemność. Wartoby te pół tony zejść. Rozumiem jednak że się nie da nikt pół tony nie schudnie ciekawe czy 300 kuniów idzie z tego zrobić... Leo , to stary temat z 2013 rok ,auta już dawno nie mam , a waga niestety zabijała przyjemność z jazdy co do 300 PS to jest to osiagalne tyle , że trzeba min GTB22 , wtrysków HF80% lub 100% i zrobioną głowicę ... i w dalszym ciągu bedzie to cieżkie kombi ... ale np.w Seacie Ibiza już daje małą frajdę z jazdy |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |