.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A4 AVF Quattro + GTB1756VK - 199PS / 413 Nm by Spanky https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=121582 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Gustav [ 03.lut.2013 23:23:38 ] |
Tytuł: | Re: A4 AVF Quattro + GTB1756VK by Spanky |
Pokaż jak to jedzie ![]() |
Autor: | spanky [ 03.lut.2013 23:28:51 ] |
Tytuł: | Re: A4 AVF Quattro + GTB1756VK by Spanky |
Gustav napisał(a): Pokaż jak to jedzie ![]() coś tam postaram sie nakręcić ... ![]() |
Autor: | Gustav [ 03.lut.2013 23:31:29 ] |
Tytuł: | Re: A4 AVF Quattro + GTB1756VK by Spanky |
Jaki boost jest przy 2500rpm ? |
Autor: | spanky [ 03.lut.2013 23:38:50 ] |
Tytuł: | Re: A4 AVF Quattro + GTB1756VK by Spanky |
Gustav napisał(a): Jaki boost jest przy 2500rpm ? 1.7 bar |
Autor: | hubos21 [ 04.lut.2013 06:44:24 ] |
Tytuł: | Re: A4 AVF Quattro + GTB1756VK by Spanky |
nie sądziłem, że to aż tak ciężki kloc, w takim razie nie ma co się dziwić, że słabo z ekonomią jak Q na pokładzie |
Autor: | Gustav [ 04.lut.2013 08:57:47 ] |
Tytuł: | Re: A4 AVF Quattro + GTB1756VK by Spanky |
Jeśli chodzi o AVF/AWX ośkę to tak jak powiedziałeś Hubson jest bardzo słabo z ekonomią. Technologia Pump Duse nie jest oszczędną technologią. Miałem AWX'a w budzie C5 FL i powiem że 8-10L to norma na miasto. Spanky gnojówki łyka AVF po Twoim sofcie ? |
Autor: | chmiel25 [ 04.lut.2013 09:29:22 ] |
Tytuł: | Re: A4 AVF Quattro + GTB1756VK by Spanky |
Fajny wykres. Chyba w końcu shamuje swoje u mnie GTB dmucha 1,85 bara. Ciekaw jestem coraz bardziej wykresu. PS. Sorry ale nie mam fotek. |
Autor: | spanky [ 04.lut.2013 13:32:55 ] |
Tytuł: | Re: A4 AVF Quattro + GTB1756VK by Spanky |
Gustav napisał(a): Spanky gnojówki łyka AVF po Twoim sofcie ? jesli mowisz o terazniejszym setupie to jeszcze nie mialem za bardzo kiedy nim nawet pojedzic ... ![]() chmiel25 napisał(a): Fajny wykres. Chyba w końcu shamuje swoje u mnie GTB dmucha 1,85 bara. Ciekaw jestem coraz bardziej wykresu. u mnie max 1.75 bar |
Autor: | stawsz [ 04.lut.2013 19:31:48 ] |
Tytuł: | Re: A4 AVF Quattro + GTB1756VK by Spanky |
nie no jakos to jeżdzi , raczej pchac nie trzeba hehe ![]() |
Autor: | spanky [ 05.lut.2013 15:00:42 ] |
Tytuł: | Re: A4 AVF Quattro + GTB1756VK by Spanky |
stawsz napisał(a): nie no jakos to jeżdzi , raczej pchac nie trzeba hehe ![]() przemyśle ... ![]() |
Autor: | drookash [ 11.lut.2015 22:16:19 ] |
Tytuł: | Re: A4 AVF Quattro + GTB1756VK - 199PS / 413 Nm by Spanky |
Spanky - byłeś na zlocie w Toruniu ? Ile wyszedł Ci koszt 1756 i gdzie kupowałeś ? Włoszka ? |
Autor: | spanky [ 11.lut.2015 23:31:26 ] |
Tytuł: | A4 AVF Quattro + GTB1756VK - 199PS / 413 Nm by Spanky |
drookash napisał(a): Spanky - byłeś na zlocie w Toruniu ? Ile wyszedł Ci koszt 1756 i gdzie kupowałeś ? Włoszka ? Niestety nie moglem dojechac na zlot . W kwesti turbosprezarek GTB , mam w swojej ofercie przerobione turbosprezarki GTB17/20/22 .... Jak zainteresowany to pisz na PW. ![]() |
Autor: | foxik33 [ 28.kwi.2015 21:31:12 ] |
Tytuł: | Re: A4 AVF Quattro + GTB1756VK - 199PS / 413 Nm by Spanky |
Hej spanky Jak wyglądała sprawa ze spasowaniem turbo ? Mam A6 C5 02r, AWX też. Właśnie kupiłem takie turbo z kolektorem, zestaw pasujący pod AWX.. Ale co z resztą? Czy węże od IC i filtra powietrza pasują? Coś ponoć przy wydechu trzeba modzić? Spawać flanszę? GTB17 inne otwory ma ? Z góry dzięki za pomoc. ![]() Sprawa mega pilna, bo będę musiał to wszystko w ciągu jednego dnia ogarnąć. Pozdrawiam z Irlandii! ![]() |
Autor: | spanky [ 29.kwi.2015 07:23:13 ] |
Tytuł: | A4 AVF Quattro + GTB1756VK - 199PS / 413 Nm by Spanky |
foxik33 napisał(a): Hej spanky Jak wyglądała sprawa ze spasowaniem turbo ? Mam A6 C5 02r, AWX też. Właśnie kupiłem takie turbo z kolektorem, zestaw pasujący pod AWX.. Ale co z resztą? Czy węże od IC i filtra powietrza pasują? Coś ponoć przy wydechu trzeba modzić? Spawać flanszę? GTB17 inne otwory ma ? Z góry dzięki za pomoc. ![]() Sprawa mega pilna, bo będę musiał to wszystko w ciągu jednego dnia ogarnąć. Pozdrawiam z Irlandii! ![]() Jak kupiles zestaw to pytaj osoby ktora Ci to sprzedala . Skad ja mam wiedziec co to za zestaw ,jak jest zrobiony i jak pasuje ![]() |
Autor: | foxik33 [ 29.kwi.2015 10:35:00 ] |
Tytuł: | Re: A4 AVF Quattro + GTB1756VK - 199PS / 413 Nm by Spanky |
spanky napisał(a): Jak kupiles zestaw to pytaj osoby ktora Ci to sprzedala . Skad ja mam wiedziec co to za zestaw ,jak jest zrobiony i jak pasuje ![]() Pomocne ![]() Gdybym wiedzial ze masz na sprzedaz to pewnie bym od Ciebie kupil.. Ale teraz to juz turbo mam w drodze. Kupilem turbo z kolektorem, tak aby zestaw pasowal do AWX P&P, przerobione na podcisnienie juz. Interesuje mnie kwestia podlaczen: 1. Czy oryginalne przewody od IC pasuja? 2. Czy podlaczenie do filtra powietrza pasuje ? 3. Jak rozwiazales u siebie podlaczenie do wydechu ? spawales flansze, czy sa na to adaptery ? Bede mega wdzieczny za kazda pomoc ![]() |
Autor: | Leo [ 29.kwi.2015 10:41:10 ] |
Tytuł: | Re: A4 AVF Quattro + GTB1756VK - 199PS / 413 Nm by Spanky |
Wynik jak na dizla spoko. Te 1700 kilo wagi zabija całą przyjemność. Wartoby te pół tony zejść. Rozumiem jednak że się nie da ![]() ![]() ciekawe czy 300 kuniów idzie z tego zrobić... |
Autor: | spanky [ 29.kwi.2015 11:47:08 ] |
Tytuł: | Re: A4 AVF Quattro + GTB1756VK - 199PS / 413 Nm by Spanky |
foxik33 napisał(a): 1. Czy oryginalne przewody od IC pasuja? 2. Czy podlaczenie do filtra powietrza pasuje ? 3. Jak rozwiazales u siebie podlaczenie do wydechu ? spawales flansze, czy sa na to adaptery ? Bede mega wdzieczny za kazda pomoc ![]() pkt 1 i 2 śerdnice tak , ale czy podepniesz po starą instalację to zalezy od tego jak bedzie "wisiała" nowa sprężarka z kolektorem, poza tym pamietaj że w AWX przewód od turbo jest na szybkozłączkę pkt 3 trzeba spawać nową flanszę Leo napisał(a): Wynik jak na dizla spoko. Te 1700 kilo wagi zabija całą przyjemność. Wartoby te pół tony zejść. Rozumiem jednak że się nie da ![]() ![]() ciekawe czy 300 kuniów idzie z tego zrobić... Leo , to stary temat z 2013 rok ,auta już dawno nie mam , a waga niestety zabijała przyjemność z jazdy co do 300 PS to jest to osiagalne tyle , że trzeba min GTB22 , wtrysków HF80% lub 100% i zrobioną głowicę ... i w dalszym ciągu bedzie to cieżkie kombi ... ale np.w Seacie Ibiza już daje małą frajdę z jazdy ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |