.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[b4 1z] drugie życie, czyli 1z+ https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=121901 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | ignac112 [ 22.lut.2013 13:51:14 ] |
Tytuł: | [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+ |
Siema. Oceńcie mojego 1z. Został zamontowany chip produkcji Kostrza. Oto efekty: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... mtgmDMSvLM 100-140km/h na 4 biegu https://www.youtube.com/watch?v=BIVmJ8v ... AA&index=3 100-140km/h na 5 biegu. Celowaliśmy w ok 110 koni, chciałbym aby tyle było. Ale na razie tylko opieram się na odczuciach i powiem czuć diametralną różnicę. Auto oczywiście to b4 1.9 tdi 1z z 92r czyli na osprzęcie boscha. |
Autor: | metyoo [ 22.lut.2013 21:45:02 ] |
Tytuł: | Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+ |
Chcesz robić próby elastyczności silnika, wyrównaj najpierw prędkość, ujedź kawałek i dopiero wtedy depnij, bo to co pokazałeś to nie do końca 100-140... |
Autor: | ignac112 [ 23.lut.2013 16:24:26 ] |
Tytuł: | Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+ |
Spoko spoko, blad paralaksy, dalem lekkie widelki. Zeby zobaczyc ile wyszlo staralem sie obliczyc czas na podstawie filmu, klatka po klatce. Ale masz racje powinienem nagrac film czyms lepszym i tak zeby mi sie reka nie trzesla. Za brak polskich znakow przperaszam, sprawy techniczne... Dzieki za rade. Pozdrawiam |
Autor: | zgredek27 [ 23.lut.2013 19:09:38 ] |
Tytuł: | Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+ |
Ok, ale zaczynasz przyspieszać przed 100, zrównaj prędkość na 100, przejedź tak kawałek i but. |
Autor: | ignac112 [ 23.lut.2013 19:28:47 ] |
Tytuł: | Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+ |
Oki, a co ma to na celu? Sorry, że pytam, ale ja nie jestem w tych sprawach kumaty, dlatego wole pokazać elastyczność niż przyspieszenie od 0 wzwyż, bo pewnie źle bym ruszył i pewnie coś bym spartolił podczas szybkiej zmiany biegów, a szkoda auta na zgrzyty i strzały ze sprzęgła. Dlatego dzięki za rady. |
Autor: | metyoo [ 23.lut.2013 23:25:26 ] |
Tytuł: | Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+ |
Ma i to dużo. Bo kiedy zrównasz prędkość, turbina odpuści. Po wciśnięciu na nowo gazu turbina musi bujnąć się i napompować żądane ciśnienie, co wymaga czasu i wtedy ta "elastyczność" będzie zgoła inna... |
Autor: | Baskecior [ 03.mar.2013 16:34:33 ] |
Tytuł: | Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+ |
Ignac, wrzuć wydruk z hamowni. Dlaczego nie celowałeś w 116-120 KM? Tutaj film mojego Caddillak`a... 116 KM / 283 NM http://www.youtube.com/watch?v=bnG-c5bG7y8 http://www.youtube.com/watch?v=Z4qRFwqqQgo |
Autor: | Baskecior [ 03.mar.2013 17:40:27 ] |
Tytuł: | Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+ |
bandit napisał(a): Program od kolegi kostrz, nie wiem jak jest zmodyfikowany, ale z 2-3 lata temu został wgrany przezemnie do pewnej b4 która lekko nie miała i nadal żyje, więc gitara . Baskecior, jak masz problemy z trakcją przy 283Nm to proponuję zainwestować w lepsze ogumienie... Rozumiem, że caddy ma 'lekki przód' ale przy tej mocy i tym momencie nie ma co znów świrować z 4x4 Akurat w chwili , gdy robiłem filmy Caddy dostał nowiuteńkie Bridgestone`y 185/65/14... Był załadowany jak zawsze (ze 300 kg) i miał zalany pełen bak paliwa (jak zawsze) Po prostu tam siedzi zdrowe TDI i już. |
Autor: | ignac112 [ 10.mar.2013 15:10:16 ] |
Tytuł: | Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+ |
Baskecior napisał(a): Ignac, wrzuć wydruk z hamowni. Dlaczego nie celowałeś w 116-120 KM? Tutaj film mojego Caddillak`a... 116 KM / 283 NM http://www.youtube.com/watch?v=bnG-c5bG7y8 http://www.youtube.com/watch?v=Z4qRFwqqQgo Siemka, nie mam wydruku z hamowni, bo jeśli mam kasę to przeznaczam ją na odchwaszczanie auta lub naprawy. Teraz się uczę, ale jak pójdę w wakacje do roboty to będzie trochę grosza na przyjemności Czemu nie celowałem w więcej? Powiem Ci, że na razie mam sam chip, wywalony kat i chyba zaślepiony egr(tak mi się wydaje, nie sprawdzałem) a z racji tego, że mam boscha na jednosprężynkowych wtryskach cieszyłbym się z osiągnięcia 110km Planuje wstawić wtryski 0.205 i wtedy zobaczę co wyjdzie. Ciekawi mnie jednak opinia Wasza o "osiągach" tego auta? Czy po tych filmikach możliwe jest stwierdzić, czy auto jest bliskie 110km? Powiem, że w moim odczuciu po chipie jest 2x lepiej ) Ale przed chipem mój samochód objeżdżał 1z w b4 kolegów, a osiągnięcie licznikowych 190km/h nie było wyczynem i szło to dosyć szybko, jednak przy 190km/h jakby moment się kończył i finito. Po chipie do 190km/h idzie ogniem w porównaniu do tego co było wcześniej, jednak przy 190km/h czuć, że moc się kończy albo mam takie wrażenie, bo przy 190km/h mam ok 4000obr/min i czuć, że auto przestaje tak szybko przyspieszać, jednak testy przeprowadzałem na odcinku ok 2,5-3km, bo mam taki kawałek bezpieczny Filmiki nagrywałem z 1 osobą na pokładzie, 1/4 zbiornika i ok 20-30kg gratów w bagażniku |
Autor: | przemik [ 11.mar.2013 10:34:30 ] |
Tytuł: | Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+ |
Ja tez mialem kiedys "czipsowane" B4 viewtopic.php?f=8&t=71823 i bardzo się z tego cieszyłem... i fajnie się jezdzilo.... a potem zaczeła niemiłosiernie gwizdać turbosprezarka |
Autor: | Baskecior [ 12.mar.2013 00:54:21 ] |
Tytuł: | Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+ |
ignac112 napisał(a): Baskecior napisał(a): Ignac, wrzuć wydruk z hamowni. Dlaczego nie celowałeś w 116-120 KM? Tutaj film mojego Caddillak`a... 116 KM / 283 NM http://www.youtube.com/watch?v=bnG-c5bG7y8 http://www.youtube.com/watch?v=Z4qRFwqqQgo Siemka, nie mam wydruku z hamowni, bo jeśli mam kasę to przeznaczam ją na odchwaszczanie auta lub naprawy. Teraz się uczę, ale jak pójdę w wakacje do roboty to będzie trochę grosza na przyjemności Czemu nie celowałem w więcej? Powiem Ci, że na razie mam sam chip, wywalony kat i chyba zaślepiony egr(tak mi się wydaje, nie sprawdzałem) a z racji tego, że mam boscha na jednosprężynkowych wtryskach cieszyłbym się z osiągnięcia 110km Planuje wstawić wtryski 0.205 i wtedy zobaczę co wyjdzie. Ciekawi mnie jednak opinia Wasza o "osiągach" tego auta? Czy po tych filmikach możliwe jest stwierdzić, czy auto jest bliskie 110km? Powiem, że w moim odczuciu po chipie jest 2x lepiej ) Ale przed chipem mój samochód objeżdżał 1z w b4 kolegów, a osiągnięcie licznikowych 190km/h nie było wyczynem i szło to dosyć szybko, jednak przy 190km/h jakby moment się kończył i finito. Po chipie do 190km/h idzie ogniem w porównaniu do tego co było wcześniej, jednak przy 190km/h czuć, że moc się kończy albo mam takie wrażenie, bo przy 190km/h mam ok 4000obr/min i czuć, że auto przestaje tak szybko przyspieszać, jednak testy przeprowadzałem na odcinku ok 2,5-3km, bo mam taki kawałek bezpieczny Filmiki nagrywałem z 1 osobą na pokładzie, 1/4 zbiornika i ok 20-30kg gratów w bagażniku Hehehe, jak ja kocham takie opowieści z cyklu "Tata a moja dupohamownia powiedziała mi..." Napiszę Ci że moja ex B4 1Z na Boschu (`93) szła 205 licznikowe - ile mocy i Nm miała tego nie wiem, ale objeżdżała pocipowane 1Zty Wydaj 150 zyla na hamownię i nastanie jasność |
Autor: | ignac112 [ 12.mar.2013 06:57:12 ] |
Tytuł: | Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+ |
Baskecior napisał(a): ignac112 napisał(a): Baskecior napisał(a): Ignac, wrzuć wydruk z hamowni. Dlaczego nie celowałeś w 116-120 KM? Tutaj film mojego Caddillak`a... 116 KM / 283 NM http://www.youtube.com/watch?v=bnG-c5bG7y8 http://www.youtube.com/watch?v=Z4qRFwqqQgo Siemka, nie mam wydruku z hamowni, bo jeśli mam kasę to przeznaczam ją na odchwaszczanie auta lub naprawy. Teraz się uczę, ale jak pójdę w wakacje do roboty to będzie trochę grosza na przyjemności Czemu nie celowałem w więcej? Powiem Ci, że na razie mam sam chip, wywalony kat i chyba zaślepiony egr(tak mi się wydaje, nie sprawdzałem) a z racji tego, że mam boscha na jednosprężynkowych wtryskach cieszyłbym się z osiągnięcia 110km Planuje wstawić wtryski 0.205 i wtedy zobaczę co wyjdzie. Ciekawi mnie jednak opinia Wasza o "osiągach" tego auta? Czy po tych filmikach możliwe jest stwierdzić, czy auto jest bliskie 110km? Powiem, że w moim odczuciu po chipie jest 2x lepiej ) Ale przed chipem mój samochód objeżdżał 1z w b4 kolegów, a osiągnięcie licznikowych 190km/h nie było wyczynem i szło to dosyć szybko, jednak przy 190km/h jakby moment się kończył i finito. Po chipie do 190km/h idzie ogniem w porównaniu do tego co było wcześniej, jednak przy 190km/h czuć, że moc się kończy albo mam takie wrażenie, bo przy 190km/h mam ok 4000obr/min i czuć, że auto przestaje tak szybko przyspieszać, jednak testy przeprowadzałem na odcinku ok 2,5-3km, bo mam taki kawałek bezpieczny Filmiki nagrywałem z 1 osobą na pokładzie, 1/4 zbiornika i ok 20-30kg gratów w bagażniku Hehehe, jak ja kocham takie opowieści z cyklu "Tata a moja dupohamownia powiedziała mi..." Napiszę Ci że moja ex B4 1Z na Boschu (`93) szła 205 licznikowe - ile mocy i Nm miała tego nie wiem, ale objeżdżała pocipowane 1Zty Wydaj 150 zyla na hamownię i nastanie jasność Spoko spoko, na to przyjdzie czas, wspomniałem o tym wyżej |
Autor: | ernieball [ 12.mar.2013 08:02:35 ] |
Tytuł: | Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+ |
ignac112 napisał(a): Siema. Oceńcie mojego 1z. Został zamontowany chip produkcji Kostrza. Oto efekty: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... mtgmDMSvLM 100-140km/h na 4 biegu https://www.youtube.com/watch?v=BIVmJ8v ... AA&index=3 100-140km/h na 5 biegu. Celowaliśmy w ok 110 koni, chciałbym aby tyle było. Ale na razie tylko opieram się na odczuciach i powiem czuć diametralną różnicę. Auto oczywiście to b4 1.9 tdi 1z z 92r czyli na osprzęcie boscha. Kiedyś spotkałem gośca na stacji benzynowej, podjechał A4 B5 1.8Pb(bez turbo) Pytam się: Masz turbinę? Gość: Nie Ja: To masz 125ps Gość: Nie, 150ps Ja: a jak to możliwe. Gość: Nie wiem ale teraz mam 150ps Ja: Hamowałeś auto? Gość: Nie ale coś tam jest zrobione i ma 150ps. To mi się już gadki odechciało. Twój przykład jest podobny. Nie musisz płacić 150zł za hamownię. Są firmy które w poniedziałek do południa robią to za ok.80zł Żeby wiedzieć jak jest chips zrobiony wypadałoby mieć wykres? "Celowaliśmy w ok 110 koni" - mogłeś mieć serię ok 105ps więc takie pisanie mija się z celem. |
Autor: | ignac112 [ 12.mar.2013 22:26:59 ] |
Tytuł: | Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+ |
na osprzecie boscha cieszyłbym się jeśli hamownia w serii pokazła by 90 km i ~190Nm. Bedzie hamownia, spokojnie. Ja dopiero zaczynam zabawę z takimi przygodami jeszcze może wpadną jakieś graty i wtedy będzie warto wpaść na hamownie Ps. nie czepiajcie się pojedynczych słówek wyrwanych z kontekstu, napisałem, że chciałbym mieć 110km, a nie, że mam Spora różnica |
Autor: | ignac112 [ 14.mar.2013 23:08:27 ] |
Tytuł: | Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+ |
Ja tam jestem zadowolony z tego silnika, a po chipie jeszcze bardziej. Jedyny ból to felerny nastawnik, ale to i tak da się przeżyć |
Autor: | zwykły $ [ 15.mar.2013 21:21:50 ] |
Tytuł: | Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+ |
ernieball napisał(a): ignac112 napisał(a): Siema. Oceńcie mojego 1z. Został zamontowany chip produkcji Kostrza. Oto efekty: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... mtgmDMSvLM 100-140km/h na 4 biegu https://www.youtube.com/watch?v=BIVmJ8v ... AA&index=3 100-140km/h na 5 biegu. Celowaliśmy w ok 110 koni, chciałbym aby tyle było. Ale na razie tylko opieram się na odczuciach i powiem czuć diametralną różnicę. Auto oczywiście to b4 1.9 tdi 1z z 92r czyli na osprzęcie boscha. Kiedyś spotkałem gośca na stacji benzynowej, podjechał A4 B5 1.8Pb(bez turbo) Pytam się: Masz turbinę? Gość: Nie Ja: To masz 125ps Gość: Nie, 150ps Ja: a jak to możliwe. Gość: Nie wiem ale teraz mam 150ps Ja: Hamowałeś auto? Gość: Nie ale coś tam jest zrobione i ma 150ps. To mi się już gadki odechciało. Twój przykład jest podobny. Nie musisz płacić 150zł za hamownię. Są firmy które w poniedziałek do południa robią to za ok.80zł Żeby wiedzieć jak jest chips zrobiony wypadałoby mieć wykres? "Celowaliśmy w ok 110 koni" - mogłeś mieć serię ok 105ps więc takie pisanie mija się z celem. Masz racje . Jak czytam ten wątek to mam wrażenie że autor sam domowym sposobem wywalił kata i zaślepił śrubką wężyk od EGR lub blaszką od piwa sam EGR. Teraz wydaje mu się że auto to bandyta . Bez obrazy dla autora ale brak dowodów popartych jakimiś konkretami. Z filmików nic nie wynika. Przyspieszenie na miarę zwykłego kondona. |
Autor: | ADAM 12 [ 17.mar.2013 08:25:08 ] |
Tytuł: | Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+ |
Ja w swoim AAZ wstawiłem boost pin od 1,6 td i podkręciłem śrubkę przy dmuchawie .... nie wiem ile przybyło mocy ,ale sprzęgło zaczeło się ślizgać :P . Potem wstawiłem nowy łącznik wydechu i auto straciło na mocy. Aż dziwne że katalizator ma 20 lat od nowosci i wciąż dławi auto. |
Autor: | ignac112 [ 17.mar.2013 14:03:48 ] |
Tytuł: | Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+ |
zwykły $ napisał(a): ernieball napisał(a): ignac112 napisał(a): Siema. Oceńcie mojego 1z. Został zamontowany chip produkcji Kostrza. Oto efekty: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... mtgmDMSvLM 100-140km/h na 4 biegu https://www.youtube.com/watch?v=BIVmJ8v ... AA&index=3 100-140km/h na 5 biegu. Celowaliśmy w ok 110 koni, chciałbym aby tyle było. Ale na razie tylko opieram się na odczuciach i powiem czuć diametralną różnicę. Auto oczywiście to b4 1.9 tdi 1z z 92r czyli na osprzęcie boscha. Kiedyś spotkałem gośca na stacji benzynowej, podjechał A4 B5 1.8Pb(bez turbo) Pytam się: Masz turbinę? Gość: Nie Ja: To masz 125ps Gość: Nie, 150ps Ja: a jak to możliwe. Gość: Nie wiem ale teraz mam 150ps Ja: Hamowałeś auto? Gość: Nie ale coś tam jest zrobione i ma 150ps. To mi się już gadki odechciało. Twój przykład jest podobny. Nie musisz płacić 150zł za hamownię. Są firmy które w poniedziałek do południa robią to za ok.80zł Żeby wiedzieć jak jest chips zrobiony wypadałoby mieć wykres? "Celowaliśmy w ok 110 koni" - mogłeś mieć serię ok 105ps więc takie pisanie mija się z celem. Masz racje . Jak czytam ten wątek to mam wrażenie że autor sam domowym sposobem wywalił kata i zaślepił śrubką wężyk od EGR lub blaszką od piwa sam EGR. Teraz wydaje mu się że auto to bandyta . Bez obrazy dla autora ale brak dowodów popartych jakimiś konkretami. Z filmików nic nie wynika. Przyspieszenie na miarę zwykłego kondona. Zastanów się co piszesz, najpierw kogoś obrażasz, a później piszesz że bez obrazy. Nie po to siedzę przy tym aucie każdą wolną chwilę i pakuję kupę kasy w odchwaszczenie by mi tu "mędrzec" takie głupoty pisał. Śrubkę to sobie wykręć w głowie i oliwy trochę dolej. Mam ważniejsze wydatki niż hamownia, a po filmiku zawsze coś można stwierdzić, albo i nie jak widać . Bo jak ktoś ma 80-tke to od razu z góry, że druciarz i aby jechało. Najlepiej zapierdzielać do aso z czyszczeniem dywaników i napompowaniem kół, nie wspominając o dolaniu płynu do sprysków i ustawieniu lusterek. Najważniejsze by wyśmiać kogoś a samemu jeździć ze wszystkim do mechanika. Ps. wytłumacz mi jak mam wywalić kata? Cały wydech z kwasówki zrobić? Internet jest chyba zbyt powszechny. Chyba Wy tutaj wszyscy pierwsze samochody kupiliście z salonu i cały czas w aso. Perfekcyjnie |
Autor: | zwykły $ [ 17.mar.2013 16:08:35 ] |
Tytuł: | Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+ |
ignac112 napisał(a): Zastanów się co piszesz, najpierw kogoś obrażasz, a później piszesz że bez obrazy Pokaż zatem gdzie Cię obraziłem. Bo słowa "mam wrażenie " to nie znaczy " Ty jesteś czy to zrobiłeś " więc czytaj ze zrozumieniem a nie wściekaj się. ignac112 napisał(a): Ps. wytłumacz mi jak mam wywalić kata? Cały wydech z kwasówki zrobić? A czy to nie Twoje słowa ? ignac112 napisał(a): Czemu nie celowałem w więcej? Powiem Ci, że na razie mam sam chip, wywalony kat i chyba zaślepiony egr Więc zastanów się sam co piszesz bo gubisz się w tym. Co do B4 nie mam nic bo to pancerne samochody i chciałbym żeby współczesne były takie ale gadanie bez popartych faktów to tak jak opowiadanie o bursztynowej komnacie. Niby każdy wie że jest ale nikt jej nie widział. I wcale nie musisz tu pokazywać wydruków z hamowni. Są na to inne sposoby. Życzę Ci żebyś osiągnął cel o jakim marzysz w związku z tym projektem. ignac112 napisał(a): Nie po to siedzę przy tym aucie każdą wolną chwilę i pakuję kupę kasy w odchwaszczenie by mi tu "mędrzec" takie głupoty pisał. Śrubkę to sobie wykręć w głowie i oliwy trochę dolej. Jesli już mowa o obrażaniu...... |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |