bloku napisał(a):
Kurcze jestem ciekawe tego dźwięku. Sam u siebie planowałem włożenie wydechu od RSa ale na tłumikach Millteka. Używkę można dorwać w UK za ok 2k PLN. Ale bałem się, że będzie za głośno gadał.
No ja bym się też nie zdecydował na wyłącznie sportową wersje bo używam tez tego pojazdu cywilnie do codziennego emeryckiego przemieszczania się.
bloku napisał(a):
Końcówki pewno muszą zostać ze względu na przepustnice. Podobnie miałem w e36 z m52b28 gdzie to było seryjne - często te gruszki z zaworami się zacierały. Oby u Ciebie działały poprawnie.
Wiesz ten układ ma trochę lat widać to po obejmach praktycznie już zjedzonych przez rudą reszta jest wykonana z wysokiej jakości kwasówki i wygląda jakby dopiero co zdjęta z półki a przepustnice działają idealnie.
jmm napisał(a):
A nie idzie ori końcówek podpasywać?
tap
Nie chciałbym ciąć MTMa a tu nie za bardzo jest miejsce na kombinacje w nowszych audikach wydechy są bardziej cofnięte w zderzak tu praktycznie wychodzą wiec raczej nieporazasz.
mroova81 napisał(a):
Dobry, podobają mi się końcówki 2x2. Te przepustnice, to głośno/cicho tak? Będzie do tego przycisk, czy automatycznie będzie otwierać przy wyższych obrotach - sterownie podciśnieniem? No i co jest na początku, bo słabo widać. Jest x-pipe?
Wiec tak:
1. Głośno/cicho - TAK
2. Jest centralka MTM z wejściem podciśnienia i wyjściem na zaworek do tego tylko +12 wieciej kabli niema.
3. sterowanie podciśnieniem - TAK
4. na początku jest silnik potem (dopiero bedą) downpipy custom z sportowymi katami 100cpsi i dalej juz standard MTM