.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

[1Z] Graty pod 200KM coupe quattro
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=133521
Strona 1 z 1

Autor:  newman [ 21.kwi.2015 22:24:30 ]
Tytuł:  [1Z] Graty pod 200KM coupe quattro

Witam

Pomalutku będę chciał zbierać graty do modyfikacji 1 zeta w moim nowym nabytku.
Ogólnie tematem interesuje się od dawna i mniej więcej wiem co i jak,
ale pewne rzeczy chciałbym przekonsultować z forumowymi Macherami.
Tu cytat z któregoś z for:
" 1,9 TDI seria 90km
Nowy intercooler większy -350PLN
Większe wtryski 230 (fratelli bosio) – 1500PLN
Turbina AWX 950PLN
SAMOCHOD ZOSTAL ZROBIONY NA 150KM (MOZLIWOSC ZWIEKSZENIA NA 170-180KM)
Auto fantastycznie przyspiesza wyprzedzanie stało się bezpieczniejsze a to wszystko przy identycznym zużyciu paliwa.
Możliwość wymiany turbo na BRD i Pompa 11 –wtedy możliwość zrobienia około 215km
"

Fajnie było by podjechać pod 200 wymianą pompy, wtrysków, ic, ale bez modyfikacji typu zakuwanie itp
w związku z tym pojawiają się pierwsze pytania... pewnie z wielu ;) :
Do kupienia jest 11 z wtryskami 216 - ile max obsłużą 216, czy lepiej szukać 230 ?
Jaką suszarę bez większej rzeźby - AWX czy jest jakieś alternatywne rozwiązanie? Wiem o BRD, ale to koszt 2xAWX
Jaki ic można schować w zderzak S2?
Jakiego sterownika szukać aby to obsłużył w miejsce obecnego 8bitowego?
I w zasadzie najbardziej męczące mnie pytanie - jak cokolwiek ruszyć w silniku, który nie ma zrobionego gniazda obd?

Dodam jeszcze, że obecnie siedzi skrzynia z 2,8 i w chwili obecnej auto ledwo się odpycha.
Nie mam pojęcia czy by to współgrało w przyszłości przy większej mocy.
Proszę również o rozwiązania co do skrzyń. Założony jest torsen z V8.

Wiem że jest tu dużo osób, które odpowiedzi na pytania mają "rozkminione" w 1 palcu
Bardzo na Was liczę :peace:

Z góry dziękuję za pomoc i wsparcie

Autor:  spanky [ 22.kwi.2015 07:13:47 ]
Tytuł:  Re: [1Z] Graty pod 200KM coupe quattro

Turbo AWX to maks 170 PS ;-)

Na 200 PS i 400 Nm potrzebujesz
- turbo GTB1756VK przerobione na podcisnienia (wstaje jak seryjna AWX) ewentualnie CAHA , BRD bym sobie darowal
- przerobienie sterowania turbo na podcisnienia
- zdrowa pompa 107J (11-tka) - ewentualnie dobrze zrobiona hybryda (lepsza i tańsza opcja)
- wtryski 230
-kolektor ssacy AWX
-MAPsensor 3bar
-sterownik silnika od AFN (16-bit)
-FMIC
-zdrowy dwumas i docisk plus tarcza sprzegla obite kevlarem

To chyba na tyle ;-)

Autor:  Leo [ 22.kwi.2015 07:19:30 ]
Tytuł:  Re: [1Z] Graty pod 200KM coupe quattro

zdrowy silnik ;)

Autor:  spanky [ 22.kwi.2015 07:46:12 ]
Tytuł:  Re: [1Z] Graty pod 200KM coupe quattro

Leo napisał(a):
zdrowy silnik ;)



no tez , choć te silnika nawet mocno podmęczone generują moc :-)


A co do gniazda OBD , to kupic na allegro gniazdo , pociągnąć zasilanie + linie K ze sterownika i jest już diagnostyka :):


PS gdzie żeś kupił taką fajną wydumkę ? ;)

Autor:  newman [ 22.kwi.2015 17:04:04 ]
Tytuł:  Re: [1Z] Graty pod 200KM coupe quattro

spanky napisał(a):
Turbo AWX to maks 170 PS ;-)

Na 200 PS i 400 Nm potrzebujesz
- turbo GTB1756VK przerobione na podcisnienia (wstaje jak seryjna AWX) ewentualnie CAHA , BRD bym sobie darowal
- przerobienie sterowania turbo na podcisnienia
- zdrowa pompa 107J (11-tka) - ewentualnie dobrze zrobiona hybryda (lepsza i tańsza opcja)
- wtryski 230
-kolektor ssacy AWX
-MAPsensor 3bar
-sterownik silnika od AFN (16-bit)
-FMIC
-zdrowy dwumas i docisk plus tarcza sprzegla obite kevlarem

To chyba na tyle ;-)

A co do gniazda OBD , to kupic na allegro gniazdo , pociągnąć zasilanie + linie K ze sterownika i jest już diagnostyka :):

PS gdzie żeś kupił taką fajną wydumkę ? ;)


Jedna z wielu osób na które liczę, przy tablicy - dzięki :)

Pytań cd
216 odpadają bo są za słabe, czy lepiej mieć zapas w postaci 230?; pytam raz jeszcze, bo tak jak wspominałem, znalazłem kpl 216 z 11
Turbo GTB1756VK - w czym to chodziło?
Kto robi hybrydowe pompy?

co do sprzęgła to wstępny plan jest na jednomas + VR6, ale zobaczymy

"pociągnąć zasilanie + linie K ze sterownika i jest już diagnostyka :): - czy można to zrobić w gnieździe obd 2, czy muszą być piny jak w C4?

Co do historii zakupu, to w sumie na Teraz My, ale w skrócie, od dawna robiłem przymiarki do starego quattro, na spokojnie, blisko domu...
w zeszłym tygodniu oglądałem np to http://olx.pl/oferta/audi-90-quatrro-2- ... 9f35ebf598 (to akurat ciekawy temat dla osób z fachem Małego)
i gdy w niedziele pod wieczór zobaczyłem ogłoszenie Coupetki 5km od domu, 15min później już ją głaskałem :): a w poniedziałek zaparkowała w moim garażu :D
Obrazek

Autor:  spanky [ 23.kwi.2015 09:32:27 ]
Tytuł:  Re: [1Z] Graty pod 200KM coupe quattro

Gtb17 jest z 2.7 tdi v6 ;-)
216 i 11-tka , bardziej okolice 190 ps , i to wtryski musza byc nie zmeczona i zdrowa pompa :-)
Co do hybryd - odezwij sie na PW.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/