.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[1Z] Graty pod 200KM coupe quattro https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=133521 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | newman [ 21.kwi.2015 22:24:30 ] |
Tytuł: | [1Z] Graty pod 200KM coupe quattro |
Witam Pomalutku będę chciał zbierać graty do modyfikacji 1 zeta w moim nowym nabytku. Ogólnie tematem interesuje się od dawna i mniej więcej wiem co i jak, ale pewne rzeczy chciałbym przekonsultować z forumowymi Macherami. Tu cytat z któregoś z for: " 1,9 TDI seria 90km Nowy intercooler większy -350PLN Większe wtryski 230 (fratelli bosio) – 1500PLN Turbina AWX 950PLN SAMOCHOD ZOSTAL ZROBIONY NA 150KM (MOZLIWOSC ZWIEKSZENIA NA 170-180KM) Auto fantastycznie przyspiesza wyprzedzanie stało się bezpieczniejsze a to wszystko przy identycznym zużyciu paliwa. Możliwość wymiany turbo na BRD i Pompa 11 –wtedy możliwość zrobienia około 215km" Fajnie było by podjechać pod 200 wymianą pompy, wtrysków, ic, ale bez modyfikacji typu zakuwanie itp w związku z tym pojawiają się pierwsze pytania... pewnie z wielu : Do kupienia jest 11 z wtryskami 216 - ile max obsłużą 216, czy lepiej szukać 230 ? Jaką suszarę bez większej rzeźby - AWX czy jest jakieś alternatywne rozwiązanie? Wiem o BRD, ale to koszt 2xAWX Jaki ic można schować w zderzak S2? Jakiego sterownika szukać aby to obsłużył w miejsce obecnego 8bitowego? I w zasadzie najbardziej męczące mnie pytanie - jak cokolwiek ruszyć w silniku, który nie ma zrobionego gniazda obd? Dodam jeszcze, że obecnie siedzi skrzynia z 2,8 i w chwili obecnej auto ledwo się odpycha. Nie mam pojęcia czy by to współgrało w przyszłości przy większej mocy. Proszę również o rozwiązania co do skrzyń. Założony jest torsen z V8. Wiem że jest tu dużo osób, które odpowiedzi na pytania mają "rozkminione" w 1 palcu Bardzo na Was liczę Z góry dziękuję za pomoc i wsparcie |
Autor: | spanky [ 22.kwi.2015 07:13:47 ] |
Tytuł: | Re: [1Z] Graty pod 200KM coupe quattro |
Turbo AWX to maks 170 PS Na 200 PS i 400 Nm potrzebujesz - turbo GTB1756VK przerobione na podcisnienia (wstaje jak seryjna AWX) ewentualnie CAHA , BRD bym sobie darowal - przerobienie sterowania turbo na podcisnienia - zdrowa pompa 107J (11-tka) - ewentualnie dobrze zrobiona hybryda (lepsza i tańsza opcja) - wtryski 230 -kolektor ssacy AWX -MAPsensor 3bar -sterownik silnika od AFN (16-bit) -FMIC -zdrowy dwumas i docisk plus tarcza sprzegla obite kevlarem To chyba na tyle |
Autor: | Leo [ 22.kwi.2015 07:19:30 ] |
Tytuł: | Re: [1Z] Graty pod 200KM coupe quattro |
zdrowy silnik |
Autor: | spanky [ 22.kwi.2015 07:46:12 ] |
Tytuł: | Re: [1Z] Graty pod 200KM coupe quattro |
Leo napisał(a): zdrowy silnik no tez , choć te silnika nawet mocno podmęczone generują moc A co do gniazda OBD , to kupic na allegro gniazdo , pociągnąć zasilanie + linie K ze sterownika i jest już diagnostyka PS gdzie żeś kupił taką fajną wydumkę ? |
Autor: | newman [ 22.kwi.2015 17:04:04 ] |
Tytuł: | Re: [1Z] Graty pod 200KM coupe quattro |
spanky napisał(a): Turbo AWX to maks 170 PS Na 200 PS i 400 Nm potrzebujesz - turbo GTB1756VK przerobione na podcisnienia (wstaje jak seryjna AWX) ewentualnie CAHA , BRD bym sobie darowal - przerobienie sterowania turbo na podcisnienia - zdrowa pompa 107J (11-tka) - ewentualnie dobrze zrobiona hybryda (lepsza i tańsza opcja) - wtryski 230 -kolektor ssacy AWX -MAPsensor 3bar -sterownik silnika od AFN (16-bit) -FMIC -zdrowy dwumas i docisk plus tarcza sprzegla obite kevlarem To chyba na tyle A co do gniazda OBD , to kupic na allegro gniazdo , pociągnąć zasilanie + linie K ze sterownika i jest już diagnostyka PS gdzie żeś kupił taką fajną wydumkę ? Jedna z wielu osób na które liczę, przy tablicy - dzięki Pytań cd 216 odpadają bo są za słabe, czy lepiej mieć zapas w postaci 230?; pytam raz jeszcze, bo tak jak wspominałem, znalazłem kpl 216 z 11 Turbo GTB1756VK - w czym to chodziło? Kto robi hybrydowe pompy? co do sprzęgła to wstępny plan jest na jednomas + VR6, ale zobaczymy "pociągnąć zasilanie + linie K ze sterownika i jest już diagnostyka - czy można to zrobić w gnieździe obd 2, czy muszą być piny jak w C4? Co do historii zakupu, to w sumie na Teraz My, ale w skrócie, od dawna robiłem przymiarki do starego quattro, na spokojnie, blisko domu... w zeszłym tygodniu oglądałem np to http://olx.pl/oferta/audi-90-quatrro-2- ... 9f35ebf598 (to akurat ciekawy temat dla osób z fachem Małego) i gdy w niedziele pod wieczór zobaczyłem ogłoszenie Coupetki 5km od domu, 15min później już ją głaskałem a w poniedziałek zaparkowała w moim garażu |
Autor: | spanky [ 23.kwi.2015 09:32:27 ] |
Tytuł: | Re: [1Z] Graty pod 200KM coupe quattro |
Gtb17 jest z 2.7 tdi v6 216 i 11-tka , bardziej okolice 190 ps , i to wtryski musza byc nie zmeczona i zdrowa pompa Co do hybryd - odezwij sie na PW. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |