ernieball napisał(a):
Nie chcesz usłyszeć takiej odpowiedzi ale to co chcesz zrobić jest bez sensu.
A4B5 to nie żaden klasyk żeby swapować.
Kup 1.8T a za zaoszczędzone pieniądze zrób porządnie hamulce, program i sprzęgło.
Odsprzedać też dużo prościej oryginalne 1.8T niż swapa się pozbyć (bo chyba do grobu A4 nie zabierzesz
).
Kolego nie chce słyszeć co jest z sensem a co jest bez
Napisałem że chce tak zrobić i za jakiś czas tak zrobie chciałem dowiedzieć sie informacji na ten temat a słysze to co na innych forach sprzedaj naucz sie jeździć wymień zawieszenie : 3 Mam sentyment do Auta
Moje 1 Auto i będe trzymał je do końca moich dni
Będe miał inne ale takiego porobionego też fajnie mieć
dark79 napisał(a):
silniki tylko wzdluzne, czyli 150KM, 180KM, poprzeczne nie podejda wiec sobie mozesz darowac, wieksze turbo, wtryski, strojenie i z 210KM bedzie
Dzięki czyli cel jest 180
A co myślisz o 2.7bi ? bo z wolnossaków niechciałbym ale nie mówie że nie
Ale ogólnie to 1.8t bo z turbo można jeszcze więcej wycisnąć
Bynajmniej łatwiej niż z wolnossaka
Dzięki za taką inf. Przydała sie
_________________________________________________________________________________________________________________
Czekam na dalsze odpowiedzi
I prosze o normalne wypowiedzi
Czyli jak rozumiem szukać swapów z A6 C5..itp i silniki tylko wzdłużnie czyli nie z żadnego paska na oście 1.8t bo nie podejdzie.?