.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
problem z doładowaniem w dłubanym AEL https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=134799 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | OczkO 84 [ 12.sie.2015 20:13:36 ] |
Tytuł: | problem z doładowaniem w dłubanym AEL |
Witam mam AEL którego troszke przerobiłem m.in turbo od merca większe wtryski centralny IC ale auto bez wirusa,z zamontowaniem FMIC auto nienapompuje więcej niż 0.6 bara na zegarze boost,na ori IC 1.35 bara przy tej samej mechanicznej regulacji zaworu WG,szczelność układu sprawdzona kilka razy wszystko ok zawór WG tez ogarnięty była nieszczelność,przy nieuchylającym się zaworze WG max 1.1 bara na 4 biegu 5000obr/min i nieprzeładowało.gdzie jeszcze mogę szukać problemu? niewiem co z n75 czy ma jakieś znaczenie przy tej turbinie rurki podćiśnieniowe podpięte tak jak w ori IC a od regulacji ori turba wisi luzno jak ktoś się bawił takim tematem to byłoby super za jakieś wskazówki,mam chwilowe problemy z vagiem wiec kombinuje bez niego i wyczerpałem limit pomysłów z góry dzięki pozdrawiam radek |
Autor: | GrigoriKRK [ 09.paź.2015 22:07:34 ] |
Tytuł: | Re: problem z doładowaniem w dłubanym AEL |
skoro sprawdziłeś doładowanie za zamkniętym westgate to N75 nic do tego nie ma. Kwestia jak to sprawdziłeś... A jak sprawdziłeś szczelność? |
Autor: | OczkO 84 [ 29.lis.2015 23:58:51 ] |
Tytuł: | Re: problem z doładowaniem w dłubanym AEL |
Witam kupe czasu nieodwiedzalem forum z braku czasu przy tej turbinie z meska N75 jest niepotrzebne bo turbo jest nadcisnieniowe a sprawdzilem to w ten sposob ze wkrecilem srubke na WG do oporu wowczas nieuchyla zaworu nic i turbo pompuje na max a umnie nadal bylo zaledwie 1.1 bara a powinno byc o wiele wiecej i przeladowac a szczelnosc to sciagniete zostaly weze przy turbo i przy kolektorze ssacym jedna strona zaslepiona w druga pompowane powietrze kompresorem 3 bary i stoi nie syczy nic wiec niema bata ze tu tkwi problem zamontowalem MBC laduje teraz 1bara a dniach wybieram sie na program bo mozliwe ze wachy malo dolane i dlatego taki objaw |
Autor: | arwam [ 22.gru.2015 15:44:55 ] |
Tytuł: | Re: problem z doładowaniem w dłubanym AEL |
na turbo z meśka nie wyrzesasz mocy wiecej jak 200KM może z małym haczykiem, tutaj chyba bardziej opłacalne jest K16 z AAT. albo założyć K24-7000 |
Autor: | OczkO 84 [ 25.gru.2015 23:19:40 ] |
Tytuł: | Re: problem z doładowaniem w dłubanym AEL |
Na k16 nawet 200 nieda rady bo sie udusi a na tej z merca chce zeby 2 sie z przodu pokazala auto juz po wirusie narazie wyszlo 187 km ale niestety okazal sie wadliwy jednostronny FMIC(slaba przepustowosc) i jest przerabiany i dlatego tylko 318 nm ito w granicach 3800obr. przy max pompujacej turbinie mysle ze troche wieksze wtryski powinny sprostac moim oczekiwaniom |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |