.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

100 typ44
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=135216
Strona 1 z 1

Autor:  Kogut21 [ 22.wrz.2015 11:58:35 ]
Tytuł:  100 typ44

Witam, pisałem wcześniej na temat 100 quattro Avant 2.2 turbo, którego miałem być właścicielem, niestety poszła ona w inne ręce. W skutek dalszych bezowocnych poszukiwań stwierdziłem, że nie chcę zwykłej Audi, jakich na OLX.pl pełno, chcę podobną do mojego taty. Odkupuję więc Audi od mojego taty :D Silnik 2.3 10V 136km, skóra, drewno, dodatkowe zegary, wszystko w prądzie łącznie z fotelami Sparco, tłumik końcowy Remus, blenda tył USA i kilka innych bajerów :) Dogadałem się z ojcem, że kupię mu Fronterę 2.4 benzyna, taką jak sobie upatrzył, a w zamian za to on mi odda Audi i kupi mi do niej felgi 18" lub 19", więc dam za nią w sumie około 2500-3000 zł, co mnie bardzo cieszy :) Teraz mam z nią kilka problemów, jak to w dwudziestoletnich autach bywa. Mianowicie, nie mogę do niej nigdzie znaleźć rozpórki, mam problemy z elektroniką. Co może być przyczyną tego, że tylne szyby w ogóle się nie otwierają, a przód zaczyna działać dopiero wtedy, gdy zapalą się w środku diody czerwone w klamkach i panel sterowania w drzwiach kierowcy? Najbardziej denerwujące jest to, że mija nieraz 10 minut, zanim Audica się namyśli i pozwoli uchylić szyby. Propos rozpórki-nie mówcie, że jest niepotrzebna i bezsensowna, bo przecież to limuzyna, a nie auto sportowe. Będzie ona potrzebna, ponieważ będę ją kładł 55 mm niżej, a wiem z własnego doświadczenia, że jak się samochód kładzie niżej, to buda się "rozrywa", bo jakby nie patrzył jest sztywno...Astrę F kombi 2.0 8v położyłem 6 cm przód i 4 tył i niestety podłużnica nie wytrzymała i pękła.

Autor:  Lukasik [ 23.wrz.2015 07:59:36 ]
Tytuł:  Re: 100 typ44

nieotwieranie sie szyb, to najprawdopodobniej z winy przelamanego/nych kabelków na zgieciu przy zawiasach w drzwiach kierowcy. Jeśłi nie to trzeba sprawdzić sterownik/"przekaźnik" od szyb który znajduje się pod półką w nogach kierowcy, potrawią się tam zrobic np zimne luty.
A w tjuningu to niepomogę, może koledzy...

Autor:  Kogut21 [ 23.wrz.2015 12:41:11 ]
Tytuł:  Re: 100 typ44

Kurrrrrrrr...otworzyłem dziś tą klapkę pod kiermaną, ale nie wiem, który to przekaźnik. Na początku otwierała się tylko prawa tylna i dwie przednie, z tym, że ta jedna z tyłu otwierała się tak pomału, że można było nerwicy dostać. Teraz nie działa w ogóle :/ Lewa od samego początku.A to, że gdy zamknę ją na pilot, a pompka może pompować cały dzień i nie przestawać, to co może być? Aktualnie pompka od centrala jest odłączona, bo jak wspomniałem mogła by pompować w te zamki cały boży dzień, a te wichajstry pod szybą co się powinny chować po zamknięciu po schowaniu się z powrotem wyskakują do góry i pompowanie od nowa :/

Autor:  Biedron [ 23.wrz.2015 13:24:41 ]
Tytuł:  Re: 100 typ44

Penumatyczne zamki mają to do siebie, że cały układ musi być idealnie szczelny. Jak pompka chodzi i nie zamyka to po pierwsze do sprawdzenia sama pompka. W kompresorku jest taki grafitowy element który potrafi się rozsypać w drobny mak i pompkę słychać ale ciśnienia już nie wytworzy. Jak już jesteś pewny, że masz sprawną pompkę to szukasz gdzie ucieka powietrze. Zazwyczaj słychać jak syczy. Z racji wieku najczęściej padają te siłowniczki zamków z membranką. Ja już dwa razy zmieniałem.

Autor:  Kogut21 [ 24.wrz.2015 16:08:46 ]
Tytuł:  Re: 100 typ44

Dzięki wielkie. W sobotę będę szukał gdzie ucieka powietrze, póki co muszę Audicę tylko na alarm uzbrajać :/

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/