.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=135531 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | grzegorzAEL [ 21.paź.2015 00:39:55 ] |
Tytuł: | A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM |
Witam. Planuje “lekki” tuning pod 180-200KM. Moje autko ma za sobą pierwsze chipowanie. Jestem bardzo zadowolony z EDC tuning by spanky, mogę go polecić na oślep. Bardzo profesjonalnie wykonana praca. Watro było zrobić se wycieczkę na 1000Km do niego. Wyczarował ponad 20KM I ponad 50NM. Moc przed, byla tylko 132 KM po 154 KM, 274 NM po 328 NM ogranicza dawka paliwa, bo wtryski będą zużyte. No I tak od słowa do słowa wyszło, żeby założyć: Wtryski 216. Turbo K16. I większy Intercooler. Największy problem stwarza mi IC, przez to, że Auto zarejestrowane za Granica, I że każda pierdolę muszę dac wpisywać w papiery. Turbo K16 się nie rzuca w oczy, wtryski 216 też nie. Ale inny IC w nowym miejscu to już się nie da tak łatwo ukryć. Stosował ktoś z was większy IC w miejscu seryjnym? Czy taki IC w ogóle nie zdaje egzaminu? No turbina K16 jest, nawet ladna nawet w cenie. Pytanie jest tylko czy przy tuningu pod 200Km czeba zakladac wastgate lub blow of??? jak ktos cos wie to prosze o odpowiedz. pozdrawiam |
Autor: | arwam [ 31.gru.2015 13:25:31 ] |
Tytuł: | Re: A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM |
jeśli planujesz auto zeobić żeby jak najmniej różnic było widać, względem oryginału, to albo bym poszukał wydajniejszej turbiny, albo umieścił IC od meśka 3.0 w dolnej części pod zderzakiem, jak się postarasz nie będzie widać rzeźby. zresztą, K16 i ori AEL, powinien wygenerować taką moc bez wiekszych problemów jedynie przy upałach i kiedy sie gorąco w dolocie zrobi auto może tracić moc i zacząć podkapcać |
Autor: | grzegorzAEL [ 06.sty.2016 00:53:49 ] |
Tytuł: | Re: A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM |
Witam No turbina K16 zalozona. Bosch 216 wtryski No i przy okazji wyczyscilem kolektor ssacy, EGR zaslepiony, jeden Kat pusty. Bede musial zerknac na ten IC od Mercedesa 300, jak to wyglada. Z jakiego roku mniej wiecej ten Merc ma byc z ktorego ma podejsc ten IC? Zakladal ktos "dodatkowy" FMIC? Myslalem zostawic orginalny i dolorzyc FMIC, tak na moj rozum powietze powinno byc lepiej chlodzone jak leci przez dwa IC. pozdrawiam |
Autor: | metyoo [ 06.sty.2016 20:26:27 ] |
Tytuł: | Re: A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM |
Nie widzę sensu przepuszczania powietrza przez dwa IC. Nie widziałem takiego rozwiązania w najbardziej wypałowanych V6 DOBRY FMIC załatwi sprawę z zapasem. |
Autor: | bloku [ 06.sty.2016 21:01:34 ] |
Tytuł: | Re: A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM |
Dokładnie. Nie pier... się w tańcu tylko zrobić porządnie. Zawsze możesz zrobić IC pod wymiar - grubszy rdzeń, lepszy przepływ i zmieści się tak aby nie podpadło. |
Autor: | grzegorzAEL [ 07.sty.2016 02:15:26 ] |
Tytuł: | Re: A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM |
A podrzuci ktos gdzie lub u kogo zrobic taki IC., chyba ze ktos z was ma taki IC na zbyciu. Okolice Jasla lub Krakowa. pozdrawiam |
Autor: | Falcon [ 08.sty.2016 16:16:12 ] |
Tytuł: | Re: A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM |
do 180 KM nie trzeba duże IC |
Autor: | Gustav [ 11.sty.2016 14:03:19 ] |
Tytuł: | Re: A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM |
Trzeba, chyba że ktoś porusza się tylko w chłodne dni. |
Autor: | Falcon [ 12.sty.2016 12:23:30 ] |
Tytuł: | Re: A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM |
Trzeba, jak że ktoś porusza się na 180+ KM cały czas a nie 5-6 sec z 13-14 przy przyspieszaniu do 140 idalej spokojnie Wyścigowy C4 2.5 tdi z 180 KM? 140+ KM na K16 lub innej podobnej = 2700+ RPM 170+ KM = 3600+ RPM Jak często to jest potrzebne? |
Autor: | Leo [ 12.sty.2016 12:32:38 ] |
Tytuł: | Re: A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM |
często |
Autor: | emcior [ 22.sty.2016 15:37:02 ] |
Tytuł: | Re: A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM |
grzegorzAEL napisał(a): A podrzuci ktos gdzie lub u kogo zrobic taki IC., chyba ze ktos z was ma taki IC na zbyciu. Okolice Jasla lub Krakowa. pozdrawiam gt performance pod Krakowem |
Autor: | DeS [ 06.lip.2016 20:01:05 ] |
Tytuł: | Re: A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM |
Podbijam temat. Jakie mody zaproponujecie dla AEL lub pochodnych żeby nie obciążyć zbytnio napędu (dwumas/ośka) utrzymać maksymalnie szeroki zakres momentu i podnieść jego wartość łącznie z mocą - w granicach rozsądku Chodzi o to żeby autem fajnie się wyprzedzało i sensownie ciągnęło przyczepę. |
Autor: | Gustav [ 06.lip.2016 20:21:28 ] |
Tytuł: | Re: A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM |
K16 + 0.216 , warunkiem jest zdrowa pompa wtryskowa i kompresja na poziomie 29-30 bar. |
Autor: | spanky [ 06.lip.2016 20:58:39 ] |
Tytuł: | Re: A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM |
DeS napisał(a): Podbijam temat. Jakie mody zaproponujecie dla AEL lub pochodnych żeby nie obciążyć zbytnio napędu (dwumas/ośka) utrzymać maksymalnie szeroki zakres momentu i podnieść jego wartość łącznie z mocą - w granicach rozsądku Chodzi o to żeby autem fajnie się wyprzedzało i sensownie ciągnęło przyczepę. https://www.facebook.com/edctuning/post ... 98315621:0 |
Autor: | DeS [ 06.lip.2016 21:24:52 ] |
Tytuł: | Re: A6 C4 2,5l AEL quattro tuning pod 180-200 KM |
Dziękuję |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |