Witam forumowiczow, moze jest tu ktos doswiadczony w tym temacie, mam problem i szukam pomocy.
Mianowicie na dniach swapowalem:
-ECU z AUQ z Audi tt
-kompletna wiazka silnika (obie wtyczki z kompa) - wiekszosc wtyczek przerabialem na kwadratowe na czujnikach itp.
-sonda lambda
-cewki
-przeplywomierz
-pedal gazu z potencjometrem
-przepustnica elektroniczna
-czujniki stuku
-map sensor.
-WYRZUCONE IMMO.
Wszystko jest na swoim miejscu, lecz mam problemy z odpaleniem mianowicie pompa paliwa mi sie nie zalacza, nawet podpieta na krotko nie odpala samochodu.
Podejrzewam ze zle poprzepialem kostki, mianowicie:
A) KOSTKA OD BUDY AGU T10 CZARNA - KOSTKA OD SILNIKA AUQ T14 CZARNA
B) KOSTKI NA PODSZYBIU OD BUDY AGU 3 ( BRAZOWA, POMARANCZOWA, ZIELONA) - KOSTKI OD SILNIKA AUQ ( BRAZOWA, POMARANCZOWA, BIALA, NIEBIESKA, CZARNA).
Podaje kolejnosc wedlug ktorej ja uporalem sie z wiazka (AGU
AUQ):
A)
1 - 1
2 - 2
3 pusto
4 - 4
5 - 5
6 - 6
7 - 7
8 - 11
9 - 9
10 - 3
B)
BRAZOWA - BRAZOWA (BEZ ZMIAN)
POMARANCZOWA - POMARANCZOWA (BEZ ZMIAN)
ZIELONA - BIALA (PIN: 1 czujnik m.n.p, 2 abs/ebs, 3 abs/ebs, 4 obd II, WPIALEM KOLORAMI)
BRAK - CZARNA (ZOSTAWILEM LUZEM BO PO TONOC TEMPOMAT: ja wiazki na budzie nie posiadam)
NIEBIESKA - NIEBIESKA (DOLOZYLEM WIAZKE RAZEM Z PEDALEM GAZU)
Zaplon jest, iskra jest, kreci silnikiem, przepustnica sie ustawia lecz nie steruje pompa paliwa, nie dochodzi na nia napiecie (bezpieczniki i przekaznik sprawdzalem). Po podaniu bezposrednio +12V na pompke, to pompa chodzi lecz samochod w dalszym ciagu nie odpala. Tak jakby cos elektronicznie trzymalo podawanie paliwa, przypuszczam ze trzeba pare pinow przestawic.
Prosze o pomoc 2 nocke zarwalem i nie umiem do tego dojsc. Pozdrawiam, STAY TUNED!