.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
audi 200 turbo q jakie blotniki uzyc do zmiany c3 na ala v8 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=17737 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Guzik_777 [ 25.maja.2005 11:18:53 ] |
Tytuł: | audi 200 turbo q jakie blotniki uzyc do zmiany c3 na ala v8 |
chodzi o poszerzane blotniki... |
Autor: | Dred [ 25.maja.2005 14:25:43 ] |
Tytuł: | |
chodzi Ci o takie od 200 20V, V8 czy A 100 Sport? postaraj się kupić coś z tego albo pogadaj z Des'em on sobie robił ze zwykłych na coś takiego watek o aucie Des'a ewentualnie u mnie na zdjęciu widać właśnie takie oryginalne błotniczki ![]() pozdrawiam Dred |
Autor: | MaksyM [ 26.maja.2005 11:01:57 ] |
Tytuł: | |
Witka. Mam mozliwość załatwienia takich od 200 20V , nówka blacha, cena troche duza dlatego sam jeszce ich nie mam ![]() Choruje na nie... a tył sie dorobi i juz. Pozdrawiam. |
Autor: | kefir200 [ 26.maja.2005 13:01:53 ] |
Tytuł: | |
Tylko błotniki od V8. Lampa od V8 nie pasuje do błotnika od 200 20V czy 100 Sport. Zresztą te od V8 są znacznie tańsze jako używki.Przeróbka ala V8 wymaga też zmiany pasa przedniego. Ale to pewnie wiesz. Spotkałem w necie plastikowe błotniki do 200 20V. Z tej strony można też kupić czerwone lampy do tyłu. |
Autor: | mały v8 [ 28.maja.2005 14:54:55 ] |
Tytuł: | |
Nie wiem czy orientowałes sie w cenach części do V8?? ładne błotniki handlarze krzycza po 300pln, lampy od 500-850 pln sztuka , maska 500pln, gril 200, zderzak 300-600pln, kierunki z halogenem 300pln na strone. Nie ma zadnych podróbek dlatego handlarze tak się wygłupiają z cenami, pozatym taka przeróbka bedzie zawsze prowokowała negatywne komentarze znawców modelu i nie warto tego robic ,zważywszy na ceny całych egzemplaży V8 lub 200. |
Autor: | kefir200 [ 28.maja.2005 15:32:19 ] |
Tytuł: | |
Wiesz mały v8...nie zgadzam się z Tobą. Błotniki przednie do 200, a z drobnym defektem standardowe 70PLN. Droższe są z 200 20V. Maska przednia 200-500 i to z grilem, lampy 300-400 szt. Najdroższy jest zderzak, ale to i tak nie majątek bo za uzbrojony 600-700. Tylne lampy trzymają cenę i to 400-500 za kpl. Nie wiem czy zauważyłeś, ale V8 jest niestety chwastem w komisach tak u nas jak i za granicą. Jest bardzo dużo tych aut w częściach. Części coraz bardziej tanieją. V8 za 5000 to dość częsta cena. Fakt...stan różny, ale tak jest. Na zakupy zapraszam na Mazury i napewno nie do handlarzy tylko do osób prywatnych. aha...dodam, że te ceny są przeze mnie sprawdzone w praktyce. Szukałem dla Leo m.in. tylnego mostu od V-ki(200-300PLN) i przy okazji popytałem. |
Autor: | mały v8 [ 28.maja.2005 16:16:06 ] |
Tytuł: | |
Ok Kefir masz racje tylko jak ja szukałem lampy pół roku temu to tak mi solili za graty do skończyło sie na zakupie szkła w Aso za 550 pln i kierunku za 180 reszta otrzymała pare młotków i tyle. A przeróbka i tak moim zdaniem mija sie z celem i jest nieopłacalna, zapomniałem dodac o wspawaniu tylnuch rantów wymianie tylnych poszyć dzwi (listwa tez jest inna ![]() ![]() ![]() |
Autor: | kefir200 [ 28.maja.2005 16:28:35 ] |
Tytuł: | |
A tu sie z Tobą zgodzę. Ja też kiedyś chorowałem na wygląd V-ki. I to jeszcze ośka miała być. Nie ma sensu moim zdaniem. 100 dla mnie nie wygląda wogóle, 200 jest ok ale wolę 10V niż 20V(zderzaki), a V to V. I akceptuję jedynie 100 zrobione na 200...zresztą takie mam ![]() |
Autor: | kefir200 [ 29.maja.2005 20:00:03 ] |
Tytuł: | |
Panowie... A czy blotniki przednie od 200 20V są takie same jak te od 100 Sport? Wydaje mi sie te że 100 Sport oprócz braku kierunka bocznego mają też mniejsze przetłoczenia i wysokość od górnej krawędzi błotnika do wnęki koła w najwyższym punkcie jest większa... Czy dobrze mi się wydaje? |
Autor: | Dred [ 30.maja.2005 07:17:37 ] |
Tytuł: | |
wg mnie są takie same jak 220v ale nie mierzyłem szczerze powiedziawszy wiec na dobra sprawę trzeba by było to sprawdzić |
Autor: | Guzik_777 [ 02.cze.2005 07:40:46 ] |
Tytuł: | |
dzieki za info to zapytanie bylo dla kumpla ktory nie ma komputera, chociaz ze zmiana sie narazie wstrzyma bo trzeba naprawic turbo, wszystkie rurki od turbo sa nieszczelne i nie bardzo jest jak to posklejac |
Autor: | Dred [ 02.cze.2005 08:14:01 ] |
Tytuł: | |
kupić nowe albo dobrać coś takiego ze szrotu |
Autor: | kefir200 [ 02.cze.2005 19:57:59 ] |
Tytuł: | |
Błotniki z 20V i Sport są takie same. Mam właśnie pod domem dwa auta, tzn moje z błotnikami z 20V i 100 Sport. Ten sam towar ![]() |
Autor: | Dred [ 03.cze.2005 10:27:40 ] |
Tytuł: | |
czyli tak jak pisałem sport się różni od 200 tylko zderzakami spojlerem i przedenimi lampami i maską jeżeli chodzi o wygląd , bo jeszce w gre wchodzi silnik ![]() ![]() |
Autor: | j@cek [ 03.cze.2005 13:03:43 ] |
Tytuł: | |
jeszcze inne kierunkowzakazy inna maska ![]() |
Autor: | j@cek [ 03.cze.2005 13:06:04 ] |
Tytuł: | |
Dred napisał(a): :( i ewentualnie dodatkowe kontrolki na desce rozdzielczej te nad dodatkowymi 3 zagarkami.
tak to sa kontrolki: AIRBAG CHECK ENGINE ASR Czy audi 100Sport mialo seryjnie blede jak audi 200.??? |
Autor: | Dred [ 03.cze.2005 13:45:36 ] |
Tytuł: | |
miało seryjnie blende jak V8 ![]() o masce pisałem a kierunki to w zderzaku więc ich tez nie wymieniałem ASR nie występuje u mnie ![]() ![]() jeszce tam jest chyba od otwartych drzwi kontrolka |
Autor: | mały v8 [ 03.cze.2005 15:41:12 ] |
Tytuł: | |
Dred napisał(a): jeszce tam jest chyba od otwartych drzwi kontrolka No i jeszcze kontrolka kierunkowskazów w przyczepie przynajmniej ja tak miałam w swojej 2,2 t Q
|
Autor: | xxlobo [ 03.cze.2005 15:54:50 ] |
Tytuł: | |
Jak dla mnei to takie przerobki na V8 to troche siara jest... Bo jak cos 'wyglada' jak V8 to powinno tez tak wygladac od srodka... Moja rada: zrobic auto technicznie, a jak bedzie kasa ladny lakierek, ladne kola i jest gitara ![]() |
Autor: | Dred [ 03.cze.2005 17:57:16 ] |
Tytuł: | |
no co moja wygląda prawie jak V8 oprócz lamp z przodu grilu i podwójnego wydechu a jeździ jak seryjna setka |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |