.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
chip do 2.8 V6 Q https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=1812 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | TRAWNIK [ 21.lis.2003 20:27:17 ] |
Tytuł: | chip do 2.8 V6 Q |
szanowni moi koledzy powiedzcie mi jak się ma chip w silniku 2.8 V6 (AAH) do instalacji gazowej (taka tam prosta z komputerkiem) bo mi to spokoju nie daje i nie wiem czy niepotrzebnie kupie bo słyszałem że przyrost mocy będzie ale tylko przy jeżdzie na PB a nie na gazie? pozdrówka |
Autor: | hans [ 21.lis.2003 20:44:45 ] |
Tytuł: | |
trzeba ustalic jedna bardzo istotna sprawe ... jak jest zbudowany i jak dziala silnik spalinowy ( mozna poszukac w internecie) tak wiec majac juz za soba studiowanie zasady dzialania silnika 4 suwowego wiemy ze w silnikach niedoladowachych (atmosferycznych) orprogramowanie steroenika silnika musi byc scisle dobrane do elementow wykonawczych tak aby warunki pracy byly jak najbardziej zblizone do idealnych .... czyli , reasumujac ... jezeli nie przebudujesz silnika to chip da ci tyle co zakup nowego zapachu na lusterko .... a co do gazu .... hmmmmmmmmm ... umowmy sie ze masz wersje oszczednosciowa ktora(odpukac) kiedys zamieni sie w wersje kosztowna ( jak wybuchnie) |
Autor: | TRAWNIK [ 21.lis.2003 20:58:39 ] |
Tytuł: | |
na pewno ale nie miałem wyboru bo jak go kupowałem gaz już tam siedział a podejrzewam że ok 6 lat w stecz ludzie nie mieli jeszce pojęcia o wtrysku gazu a ja na swój i tak nie narzekam a nie strzelił mi jeszcze ani razu(i oby tak dalej) idąc dalej twierdzisz że chip przy zwykłym silniku nic nie da a zresztą sam nie wiem co o tym sądzić gość sprzedaje na allegro jak do mojego za 600 zł i twierdzi że dojdzie jakieś 16KM i trochę wzrośnie moment.... a możę zainwestować w NOSSSSSSSS? ..... ale wtedy co z gazem? |
Autor: | maciu [ 21.lis.2003 21:25:52 ] |
Tytuł: | |
TRAWNIK napisał(a): na pewno ale nie miałem wyboru bo jak go kupowałem gaz już tam siedział a podejrzewam że ok 6 lat w stecz ludzie nie mieli jeszce pojęcia o wtrysku gazu a ja na swój i tak nie narzekam a nie strzelił mi jeszcze ani razu(i oby tak dalej)
idąc dalej twierdzisz że chip przy zwykłym silniku nic nie da a zresztą sam nie wiem co o tym sądzić gość sprzedaje na allegro jak do mojego za 600 zł i twierdzi że dojdzie jakieś 16KM i trochę wzrośnie moment.... a możę zainwestować w NOSSSSSSSS? ..... ale wtedy co z gazem? 16 km jak na wolnossacy ze swoim przebiegiem to byloby ekstra polecam sie najpierw shamowac i zobaczyc czy jest w ogole mniej wiecej seria moze lepiej zainwestowac w wydech? zreszta wolnossacy to ciezka sprawa i koszty |
Autor: | TRAWNIK [ 21.lis.2003 21:36:17 ] |
Tytuł: | |
wiesz miałem Peugeota 1.9 TD intercooler 306 (ala maxi) i wysnuje jeden wniosek diesel GÓRĄ!!! auto miało takiego buta że nie trzeba było używać ręcznegoaby spalić gumę do wystrzału (a wyniki tego to wygranych 4-skrzynki złocistego napoju)oczywiście wtedy przerobiłem wydech i dolot powietrza A co proponujesz aby zrobić z wydechem w moim Q? myślisz że katy go trochę trzymają ? w prawdzie nie wiem ile auto ma przejechane bo nie nabija licznik ale jakiś 180 tyś malub 200 |
Autor: | quattro PETE [ 21.lis.2003 22:38:11 ] |
Tytuł: | |
TRAWNIK napisał(a): twierdzi że dojdzie jakieś 16KM
Nie wierzę. A żeby to zdementować, trzeba auto shamować przed i po modyfikacji, a znaleźć u nas hamownię AWD nie tak prosto. ZTCW, taki chip nie da ci więcej niż jakies 5KM. Nie warto, IMO. Instalując jakiś bardziej otwarty wydech (nie sam tłumik oczywiście), może się okazać, że przyrosty mocy/momentu będą większe niż to, co oferuje ten chip. |
Autor: | Piotrek [ 21.lis.2003 23:09:54 ] |
Tytuł: | |
TRAWNIK napisał(a): wiesz miałem Peugeota 1.9 TD intercooler 306 (ala maxi) i wysnuje jeden wniosek diesel GÓRĄ!!!
auto miało takiego buta że nie trzeba było używać ręcznegoaby spalić gumę do wystrzału (a wyniki tego to wygranych 4-skrzynki złocistego napoju)oczywiście wtedy przerobiłem wydech i dolot powietrza A co proponujesz aby zrobić z wydechem w moim Q? myślisz że katy go trochę trzymają ? w prawdzie nie wiem ile auto ma przejechane bo nie nabija licznik ale jakiś 180 tyś malub 200 na razie jest malo DOBRYCH DIESLI - i wiekszosc ( tak jak ten w twojej 306) nie moze sie rownac z zapalem v6 ktora jest jednym z b udanych silnikow na tamten czas... jak chcesz palic gume to zlikwiduj quattro A wracajac do chipu -kumpel w a4 2.8 12v mial chipa -jaki nie wiem ale ponoc mu mniej palila - no i kopa miala zdrowszego- oprocz tego wklad filttra , i przelot z wydechu.. |
Autor: | hans [ 22.lis.2003 00:09:38 ] |
Tytuł: | |
a moze mi ktos wytlumaczyc jak dziala wydech w wolnossacym i dlaczego jego zmiana mialaby dac przyrost mocy a nie spadek ? .... jeszcze jedno ... nie dizle tylko TURBO ... TURBO daje pole do popisu ... 2.2T , 2.2T 20V , 1.8T , 2.7BiT, 4.2 BiT ... to nie sa dizle ... jak chcesz miec wiecej mocy PANIE to kupuj Audi z turbina ... jeden z powyzszych silnikow |
Autor: | TRAWNIK [ 30.lis.2003 19:10:33 ] |
Tytuł: | |
chmyyy .... no i jestem po próbie wyjęcia zawartości katów i co? ktoś już mnie ubiegł w tym i zostały się pojemniki po katalizatorach, jakież zdenerwowanie mnie ogarneło żę już nic nie da rady zrobić aby zwiękrzyć moc w mojej niuni a swoją drogą czy nioe wiecie jak sprawdzić czy auto chodzi w trybie awaryjnym (silnik ) bo ponieważ mój niedobór mocy z wskazań kolegi na to wskazuje i polecił mi aby ponownie wgrać fabryczne ustawienia? co o tym sądzicie ? a co do benzynek z TURBAMI to masz w 100% rację tylko że mój wybór na autko z silnikiem bez turbka spowodowany był niezwykłą okazją więc nie miałem i tak się co zastanawiać a myślę że i tak nie jest i tak żle leprze 2.8 v6 bez turbka niż 2.0 też bez turbka ... .... a zresztą podczas przyspieszenia wystarczy a przy ruszaniu i tak quattro nie pozwoli zerwać |
Autor: | hans [ 30.lis.2003 19:53:09 ] |
Tytuł: | |
jedyne co moze miec wplyw na moc w tym silniku ..a raczej na jej nioedobor to uszlodzone elementy elektryczne typu czujniki , niesprawne podcisnienia , uszkodzony kolektor ssacy ... czyli wadliwy osprzet .. tutaj szukaj przyczyny ...znajdz sobie najlepiej inne 2.8 dla porownania |
Autor: | TRAWNIK [ 01.gru.2003 16:09:33 ] |
Tytuł: | |
ok |
Autor: | Audista [ 01.gru.2003 18:46:27 ] |
Tytuł: | |
TRAWNIK napisał(a): i a swoją drogą czy nioe wiecie jak sprawdzić czy auto chodzi w trybie awaryjnym (silnik ) bo ponieważ mój niedobór mocy z wskazań kolegi na to wskazuje i polecił mi aby ponownie wgrać fabryczne ustawienia?
co o tym sądzicie ? może koledze chodzi o to że podczas długiego użytkowania na gazie elektronika silnika dokonała samoadaptacji do jazdy na gazie - wtedy pomaga zdjęcie klem z akumulatora na około 10 min i ponowne podłączenie |
Autor: | mAr$zx [ 07.gru.2006 23:14:30 ] |
Tytuł: | |
pozwolę sobie wtrącić swoje 3 grosze i powiem, że w moim przypadku wymiana katalizatorów na strumienice dała i to nawet sporo w moim odczuciu i moich kolegów którzy ze mną jeździli przed i po wymianie. Było trochę rezania żeby to dobrze spasować ale było warto jedyne co nie fajne to to że nie mam gdzie z hamować autka bo mieszkam w takiej miejscowości że nawet nie mam gdzie pojechać się z VAG'ować albo dolać oleju do skrzyni bo trzeba łapę odkręcać co dopiero hamowania AWD :] |
Autor: | sero c4 [ 07.gru.2006 23:45:40 ] |
Tytuł: | |
Proponuję koledze wywalić gaz i doprowadzić wszystko do serii i myślę że to da więcej niż chip! |
Autor: | Combi [ 07.gru.2006 23:51:13 ] |
Tytuł: | |
sero c4 napisał(a): Proponuję koledze wywalić gaz i doprowadzić wszystko do serii i myślę że to da więcej niż chip!
Święte słowa. |
Autor: | mAr$zx [ 08.gru.2006 02:42:18 ] |
Tytuł: | |
rozmawiałem z kolesiem co sprzedaje chipy i mówił że w przypadku AAH jest to około +15KM i +20Nm jeśli to prawda to byłoby zajefajnie ale coś mi sie wydaje ze sprzedawca trochę przekoloryzował. Niestety w takich przypadkach tylko hamownia powie prawdę bo same odczucia kierowcy są często subiektywne. Ale jeśli by się potwierdziło ze taki chip za 600 czy tam 700zł daje +20Nm to ja bym odrazu montował takiego chipa. Ma ktoś jakieś doświadczenia z chipem w wolnossącej Vce? 2.6 , 2.8 cokolwiek? Bo też mnie interesuje taki wirusik o ile daje + około 20Nm bo +20Nm to na pewno już czuć jak przybędzie. |
Autor: | TaxiDriver [ 16.gru.2006 05:28:37 ] |
Tytuł: | |
Sa jakies nowosci w sprawie chipa..? Ktos go ma, ktos mierzyl autko na hamowni przed i po zalozeniu..? |
Autor: | mAr$zx [ 16.gru.2006 05:43:57 ] |
Tytuł: | |
No właśnie nikt nic się nie wychyla ja miałem zakładać na chybił trafił ale tak sie stało jak się stało pieniążki przeznaczone na chipa idą na sprzęgło nowe także na razie się nie przekonam jak działa chip w AAH. Ale chętnie poczytam jak działa u innych |
Autor: | GrzesB [ 16.gru.2006 11:04:59 ] |
Tytuł: | |
mAr$zx napisał(a): No właśnie nikt nic się nie wychyla ja miałem zakładać na chybił trafił ale tak sie stało jak się stało pieniążki przeznaczone na chipa idą na sprzęgło nowe także na razie się nie przekonam jak działa chip w AAH. Ale chętnie poczytam jak działa u innych
Przypuśmy, że mamy 1. kwietnia: Mam ten chip. Jest rewelacyjny. Przeczy wszelkim zasadom i prawom, ale co tam. Spalanie spadło o 13l/100km (teraz pali ledwie 2l/100) a do tego auto zbiera się znacznie lepiej niż S6 4.2 - rakieta! aha, i to na LPG, ale z braku laku zostało LPG podciśnieniowe, wiecie - ta pierwsza generacja. Chodzi idealnie, żadnych strzałów, żadnych problemów... no istna rewelacja. Będę tylko musiał wstawić jakąś mega płetwę na tylną klapę bo aż tył podrywa do góry jak startuję spod świateł. Hamownia powiedziała 389KM i 700Nm. Jak dla mnie rewelacja za 450 zł z VAT - bo przecież wytargowałem! Przestańcie wierzyć w takie rzeczy i patrzcie na daty postów!! |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |