.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
turbosprezarka w B4 2,3E gaz https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=19128 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | TURBONIGER [ 28.cze.2005 20:03:56 ] |
Tytuł: | turbosprezarka w B4 2,3E gaz |
hey mam pytanko, ostatnio kumpel mówi do mnie ![]() ![]() ![]() |
Autor: | BiLu [ 28.cze.2005 20:21:51 ] |
Tytuł: | |
fucktycznie jestes zielony ![]() podwoisz wartosc auta (wcale nie zartuje). jesli masz oske ciezko ci bedzie poruszac sie tym autem. w sumie z NG po uturbieniu zostalo by tyle co nic ![]() latwiejsza droga bylby swap 2.2T ale w osce nie widze sensu. pakuj kase lepiej dalej w tuning optyczny ![]() |
Autor: | TURBONIGER [ 28.cze.2005 20:32:33 ] |
Tytuł: | |
no dzieki Bilu ![]() ![]() |
Autor: | BiLu [ 28.cze.2005 21:15:33 ] |
Tytuł: | |
martini robil przerobke gt u chojnackiego w swoim NG - wal do niego bo bedzie najbardziej znal temat od podszewki |
Autor: | kefir200 [ 28.cze.2005 22:54:15 ] |
Tytuł: | |
Nie możesz zrobić nic. Po pierwsze, dlatego że pytasz czy to się opłaca, a po drugie dlatego, że pytasz czy zwiększy sie zużycie paliwa. Możesz mnie odebrać negatywnie...ale tuning silnika nie jest dla Ciebie...no napewno nie z takim podejściem. Jak znam życie, to skończysz na stożku, magnetyzerach i strumiennicy. A to nie tędy droga. Uturbianie nie ma żadnego sensu, bo tak jak Bilu napisał łatwiej jest silnik wymienić. Ale to koszty rzędu kilku 2000-4000PLN przy silniku 10V. A przeróbki w stylu GT, to jakieś 2000PLN min i znikome efekty. Aha...GT trochę poprawia kulturę pracy silnika i jest pewna możliwość, że autko spali mniej - mało mniej, ale przy turbo...spali więcej, bo wątpię, ze bedziesz jeździł tym spokojnie po władowaniu takiej kasy. Zostań przy upiększaniu auta. Obszyj sobie wnetrze skóra lub alcantrą... i takie tam... ![]() |
Autor: | TURBONIGER [ 28.cze.2005 23:30:56 ] |
Tytuł: | |
to skończysz na stożku, magnetyzerach i strumiennicy. no no Kefirek tym mnie rozbroiles heh na serio, sluchaj oczytalem sie troche juz na tym forum i napewno bym na takim czyms nie skonczyl ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | UFOtm [ 29.cze.2005 10:49:31 ] |
Tytuł: | |
![]() |
Autor: | kefir200 [ 29.cze.2005 14:26:48 ] |
Tytuł: | |
![]() A w kwestii turbo i dużych mocy w ośce, to z mojego doświadczenia mogę powiedzieć, że jeszcze 250 KM przy ośce to żaden dyskomfort. Mocniejszymi ośkami nie jeździłem. A już typowe 165 i 182KM z ośki 2,2t to moc oddawana na asfalt z pelną kulturą. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |