.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Springi w Audi C3...ma prawo bytu ??
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=19390
Strona 1 z 1

Autor:  mAlIbOr [ 07.lip.2005 10:46:59 ]
Tytuł:  Springi w Audi C3...ma prawo bytu ??

Witam,

Chcial bym obnizyc i utwardzic swoja Niunie ale nie wiem czy bedzie to mialo sens. Generalenie mam i mialem stycznosc z samochodami na glebie i sam w kilku tez mialem progresy. Jak to sie ma do Audi 100. Jest to duzy, dlugi samochod, czy nie beda za duze naprezenia. Boje sie zeby cos sie nie stalo z buda. Moze zdziergac odrazu rozpurke na przod miedzy kielichami, lae jak ja zamocowac tutal, macie moze jakies foty??

P.S. Przy okazji apeluje do posiadaczy o info jesli ktos chcial by sprzedac sprezyny, chetnie kupie :-)

Pozdro
mAlIbOr

Autor:  kefir200 [ 07.lip.2005 19:18:58 ]
Tytuł: 

Cześć!
Ma rację bytu. W Perełce-ośce miałem przód Eibach'a czerwonego + gazowe Sachs, a tył H&R i gwintowane Spax'y. Jeździło się świetnie. Prowadzenie nieporównywalnie pewniejsze od serii. Jedyne minysy, to szybsze zużycie el. gumowych, bolący kręgosłup i przednie koła na minysie - seryjnie C3 rozchodzi się na kielichach już po 300000km, a na progresie szybciej. Rozpórka jest obowiązkowa, ale ja nigdy jej nie miałem :P Mam gdzieś fitki rozpórki w 200 20V. Jeżeli masz okrągły zbiorniczek płynu hamulcowego to jest łatwiej. Ale z założenia nie widzę w niczym problemów i wszystko da się zrobić. Zerknij do galerii na mojej stronie. Gdzieś ta fotka jest.
W Avancie mam nowiuśki komplecik Weitec'a mocno twardego i do tego nowiuśkie amorki Sachs Advantage. To bonus jeszcze z Austrii. Jest już quattro i teraz to już do prowadzenia auta nie mam żadnych zastrzezeń. No chyba, że komuś przeszkadza mocno pozadzierane podwozie i zaczepianie wszystkim o wszystko łącznie z iskrami z wydechu na koleinach. Dla mnie to to co tygryski lubią najbardziej, także nie marudzę. Rozpórka w drodze. materiał jest - ale niedoczas straszny. Aha...w C3 ma sens stosowanie też rozpórki dolnej dla zamknięcia U - czyli ławy dolnej. Różnica w prowadzeniu jest.
Reasumując - polecam, ale dla Progresywnych Twardzieli a nie dla Komfortowych Mięczaków :D

Autor:  MaksyM [ 02.sie.2005 06:45:18 ]
Tytuł: 

ale rozporka dolna takze bedzie wplywac na szybsze zuzycie elementow gumowych. prawda?
Pozdrawiam.

Autor:  mAlIbOr [ 02.sie.2005 09:43:41 ]
Tytuł: 

Ja sie nad tym zastanawialem ale rozpurka do karoserii to i bez progresow by sie przydala bo to strasznie pracuje. O ile wiem jak zalozyc i mniej wiecej wykonac gorna to za cholere nie wiem gdzie wsadzic dolna do sanek :?: Sanki same w sobie sa rodzajem jakiejs stabilizacji podluznic. Ja chcialem jeszce tyl usztywnic ale gdzie tam wsadzic rozporke?? Najlepiej miedzy kielichami ale jak?? Robil kros cos takiego u siebie?? :?:

Autor:  kefir200 [ 05.sie.2005 11:37:12 ]
Tytuł: 

Z tyłu, to nie ma sensu. Kielichy są pod spodem, a nad nimi jest wolna przestrzeń i dopiero wewnętrzna widoczna część. Nie zepniesz ich ze sobą. Przód - ława...należy zamknąć to U.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/