.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
USA/Canada gong w C4/A6 - potrzebny tlumacz https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=22469 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | BiLu [ 18.wrz.2005 20:48:17 ] |
Tytuł: | USA/Canada gong w C4/A6 - potrzebny tlumacz |
w sumie piate przez dziesiate kumam ale wolalbym sie upewnic ze dobrze kminie wiec mam prosbe do kogos kto wlada jezykiem rodzimym audi o przetlumaczenie ponizszego tekstu: Cytuj: USA/Kanada Gong aktivieren:
Pin 18 des grünen Steckers muß auf Türkontakt der Fahrertür UND(!) Pin 15 des roten Steckers muß an Klemme 86s (hat solange Plus 12V bis der Schlüssel abgezogen wird). Beides ist bei einigen 100er C4 nicht verdrahtet!!! Der Gong ertönt, wenn man den Zündschlüssel noch im Schloß hat und die Fahrertür geöffnet wird. Im Prinzip kann man den Gong nutzen wofür man will. Sobald an Pin 15 rot Plus und an Pin18 grün Minus anliegt gongt das Teil! Das Kombiinstrument muß auf USA bzw. Kanada codiert werden. Bei USA erscheint allerdings "miles" stand "km" im Tageskilometerzähler. Bei Kanada bleibt es bei "km", allerdings ändert sich bei Fahrzeugen mit Autocheck die Anzeige "Bremslicht" in ein entsprechendes Bildsymbol ( (x) ) . Lichtsummer im KI nutzen: Der oben erwähnte Türkontakt der Fahrertür und Klemme 86s müssen hier auch richtig aufgelegt sein. Außerdem kommt an Pin 22 des grünen Steckers 12 V von Standlicht links und an Pin 9 des grünen Steckers 12V von Standlicht rechts. Man kann für eine weitere Funktion, z.B. "Radio noch eingeschaltet" den Pin 26 des roten Steckers ebenfalls mit 12 Volt ansteuern, auch hier ertönt der gleiche Summer. Alles natürlich nur bei abgezogenem Fahrzeugschlüssel und geöffneter Fahrertür. z gory dziekuje i pozdrawiam |
Autor: | buberturbo [ 19.lis.2005 21:59:06 ] |
Tytuł: | |
potzrebne Ci to jeszce... ?? to zatrudnie matke zeby to przetlumaczyla lub sam sprubuje... daj znac na emila lub GG 8860721 czy Ci to poztrzebne jeszcze... |
Autor: | BiLu [ 19.lis.2005 22:03:30 ] |
Tytuł: | |
jeszcze tego nie zrezalem wiec nadal aktualne ![]() |
Autor: | buberturbo [ 19.lis.2005 22:29:02 ] |
Tytuł: | |
jetsem tu nowy ale chyba sie przydam ![]() ![]() |
Autor: | Ataman70 [ 20.lis.2005 07:48:07 ] |
Tytuł: | |
czy chodzi o otwarte drzwi i zapalone swiatla? |
Autor: | Czarek_S [ 20.lis.2005 12:00:59 ] |
Tytuł: | |
Pin nr 18 w zielonej wtyczce/kablu/złączu musi być wpięty do stycznika drzwi kierowcy i pin 15 czerwonej wtyczki/kabla/złacza musi być podłączony do zacisku 86s (posiadającego napięcie do czasu wyjęcia kluczyka ze stacyjki – z praktyki wiem że to najcieńszy czerwony kabelek przy kostce w stacyjce). Obydwa nie są w 100 C4 okablowane – cokolwiek to oznacza ![]() Gong zabrzęczy gdy kluczyk będzie jeszcze w stacyjce a kierowca otworzy drzwi. W zasadzie gongu można użyć do czego się tylko chce. Tak długo jak pin 15 (czerwony plus) i pin 18 (zielony minus) są złączone to będzie działać – to chyba oczywiste ![]() Przełącznik języka kompa pokładowego musi być ustawiony na wersję USA względnie Kanada. (chodzi o ten przełącznik z tyłu zegarów gdzie jest US, EU itp). Po tej zmianie będzie pokazywało bieżące kilometry w milach zamiast w kilometrach natomiast w pozycji Kanada pozostanie w kilometrach natomiast w obydwu przypadkach zmini się komunikat z „BREMS LICHT” na taki symbol X w kółkach- to chyba waunek funkcjonowania tej opcji ale pewności nie mam bo nie piszą. Wyżej wymienione styki muszą być prawidłowo podpięte. Ponadto pin 22 (zielony) daje 12V z lewego światła postojowego a pin 9 (zielony) z prawego. Można dla dalszego rozbudowania funkcji (np. sygnalizacji wyłączonego radia) należy także podłączyć pin 26 (czerwony) z 12V sterowaniem (ale czego nie wiem), również wtedy zabrzęczy ten sam brzęczyk - no kiepsko to wytłumaczyli zwłąszcza z tymi zielonymi stykami od postojowych no ale może ja jakiś ciemny jestem ![]() ![]() Wszystko oczywiście pod warunkiem że kluczyk będzie w stacyjce i przy otwartych drzwiach kierowcy. W razie jakichś błędów proszę o poprawkę pozdro |
Autor: | buberturbo [ 20.lis.2005 14:55:14 ] |
Tytuł: | |
popełniłes tu troche bledow wieczorem to poprawie... |
Autor: | buberturbo [ 20.lis.2005 17:03:37 ] |
Tytuł: | |
Kołek 18ty w zielonej wtyczce musi być wpięty do styku drzwi kierowcy i kołek 15ty czerwonej wtyczki musi być podłączony do zacisku 86s (posiadającego napięcie plus 12V do czasu wyjęcia kluczyka ze stacyjki. Obydwa nie są w 100 C4 okablowane . Gong zabrzęczy gdy kluczyk będzie jeszcze w stacyjce a kierowca otworzy drzwi. W zasadzie gongu można użyć do czego się tylko chce. Tak długo jak pin 15 (czerwony plus) i pin 18 (zielony minus) są złączone to będzie działać. Przełącznik języka kompa pokładowego musi być ustawiony na wersję USA względnie Kanada. (chodzi o ten przełącznik z tyłu zegarów gdzie jest US, EU itp). Po ustawieniu na USA licznik kilometrów bedzie wskaywał w milach zamiast w kilometrach natomiast w pozycji Kanada pozostanie w kilometrach natomiast w obydwu przypadkach zmieni się komunikat z „BREMS LICHT” na taki symbol X w kółkach- to chyba waunek funkcjonowania tej opcji ale pewności nie mam bo nie piszą. Wyżej wymienione styki w drwiach kierowcy i zacisk 86 s muszą być prawidłowo podpięte. Ponadto kołek 22gi w zielonej wtyczce daje 12V z lewego światła postojowego a kołek 9ty zilonej wtyczki z prawego. Można dla dalszego rozbudowania funkcji (np. sygnalizacji włączonego radia) należy także podłączyć pkołek 26 z czerwonej styczki z 12V sterowaniem, również wtedy zabrzęczy ten sam brzęczyk Dobra to powinno byc na tyle... ma nadzieje że pomogłem.... ![]() |
Autor: | Mauzer [ 20.lis.2005 17:09:27 ] |
Tytuł: | |
Bilu ja też moge ![]() ![]() przygotuj gaśnice ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |