.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi B3 - obnizanie a nadkola https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=8&t=2549 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | SqneR [ 12.sty.2004 12:54:44 ] |
Tytuł: | Audi B3 - obnizanie a nadkola |
Witam. Jestm przed robieniem calego zawieszenia w mojej Niuni Chicalem ja troche obizyc o jakies 30/30, mam 16 calowe felgi i docelowe opony beda o rozmiarach 205/50 przod 225/50 tyl. Czy przy obizeniu o te 30 mm i z takim zestawem nic nie ebdzie obcierac o nadkola? (slyszalem rozne opinie). P.S. Czy seryjne amortyzatory nie beda dostawaly za bardzo w kosc przy takich sprezynach? Jakie beda najlepsze seryjne amortyzatory (firma) do tego typu sprezyn. Dzieki za kazde Info! |
Autor: | Martini [ 13.sty.2004 19:44:15 ] |
Tytuł: | Zawiecha |
Elo. Ja miałem w swojej B4 coupe obniżone zawieszenie właśnie o -30 mm i przy oponach 205 x 55 x 15 absolutnie nic nie obcierało i zostawała jeszcze przestrzen w nadkolach może 2-2.5 cm także wszystko powinno być oki ale to zależy także od twardości sprężyn które założysz. Jak będą za miekkie to będą na wybojach obcierać. Ja polecam sprężyny progresywne EIBACH -30 mm (właśnie stosowane do seryjnych amorków) jedyne łączące sportową charakterystykę z resztkami komfortu (dla mnie i tak za twarde dlatego po tygodniu znalazły się na półce ) Jeszcze jedna sprawa w sprężynach EIBACH - dość równo obniżają przód i tył co nie jest bez znaczenia bo spotykałem wiele razy że po obniżeniu przód stał wyrzej od tyłu - obleśne i to zauważalnie sporo. |
Autor: | mich [ 14.sty.2004 13:03:21 ] |
Tytuł: | |
no te opony z tylu moga byc troche za wysokie. mam 205/50 z tylu i na kanalach ociera.ale jak moze to usztywnisz... |
Autor: | MJ [ 14.sty.2004 17:28:23 ] |
Tytuł: | |
Swoja qupetke tez mam obnizona - H&R -40mm i na felgach '17 z et35 i oponkach 225x45 nie obciera i mam ok 1 cm zapasu. Ale to Qupe... Pozdro MJ |
Autor: | Bilo [ 14.sty.2004 23:36:03 ] |
Tytuł: | |
Piszecie o coupe i b4 a b3 jest niestety waska w uszach Ma mniejsze blotniki.Ja mam swoja obnizona na weitecach -40mm.Mam oponki 195/55 R15 byly tez 205/50 R15 i nic nie obcieralo.Problem jest w zasadzie tylko z tylem bo przednie nadkola sa dosc duze....nie wiem jak bedzie u ciebie na 16...ja mam oryginalne fele.Moje seryjne amorki jakos sobie radza z weiecami ale idealna wspolpraca toto nie jest.Juz mysle o wymianie amorow i najpewniej beda to kayaby olejowo gazowe......no chyba ze mi odbije i kupie czerwone koni A czym chcesz obnizac?Same sprezynki czy cos bardzej wyrafinowanego? |
Autor: | SqneR [ 15.sty.2004 02:16:54 ] |
Tytuł: | |
ja mam zamiar zamontowac weiteca ale caly kit wraz z krotszymi amorkami |
Autor: | Bilo [ 16.sty.2004 17:42:30 ] |
Tytuł: | |
U to skarbonka pojdzie sie j....... idea sluszna.Sam kiedys taka mialem ale kosztorys mnie zabil.Potem trafilem uzywane roczne sprezynki z pewnego zrodla w pudelku i z papierami w dobrej cenie i tak zaczolem od sprezynek |
Autor: | SqneR [ 22.mar.2004 15:57:58 ] |
Tytuł: | |
Oto kilka fotek po "wynianie" zawieszenia przedniego. Przod zostal obnizony o 40 mm sprezynami APexa, na felgach 16 calowych i oponach 205/50/16. Jak widac wszystko weszlo i co najwazniejsze mozna skrecac kierownica i nic nie obciera. Juz nie dlugo Fotki tylu.... fotka 1 fotka 2 fotka 3 fotka 4 troche pozmienialem zeby modemowcy tez mieli szanse przyczytac ten post - Bilu |
Autor: | quattro PETE [ 22.mar.2004 16:21:51 ] |
Tytuł: | |
SqneR, tak FYI... żeby zachować tą samą średnicę koła z przodu i z tyłu, to do tyłu powinieneś dać oponki 225/45, a nie 225/50. Pomoże ci to też uniknąć obcierania. A przodzik wygląda bardzo ładnie! Czekamy na kolejne fotki... albo do zobaczenia na spocie. |
Autor: | SqneR [ 22.mar.2004 17:32:02 ] |
Tytuł: | |
tzn ja niemam napedu na 4 lapy wiec wsumie niema to wiekszego znaczenia. W tym momecie z tylu sa opony 205/55 czyli o 10 mm wyzsze niz z przodu. Jak juz tyl bedzie zrobiony wzucam fotki. |
Autor: | UFOtm [ 22.mar.2004 19:24:07 ] |
Tytuł: | |
gratuluje, kolejna zglebiona niunia klubowa, tylko uwazaj bo po wymianie od drgan sie w glowie przewraca i chce sie wiecej tuningu/stylingu. |
Autor: | Lejkers [ 23.mar.2004 00:42:12 ] |
Tytuł: | |
Bilo napisał(a): Piszecie o coupe i b4 a b3 jest niestety waska w uszach Ma mniejsze blotniki.Ja mam swoja obnizona na weitecach -40mm.Mam oponki 195/55 R15 byly tez 205/50 R15 i nic nie obcieralo.Problem jest w zasadzie tylko z tylem bo przednie nadkola sa dosc duze....nie wiem jak bedzie u ciebie na 16...ja mam oryginalne fele.Moje seryjne amorki jakos sobie radza z weiecami ale idealna wspolpraca toto nie jest.Juz mysle o wymianie amorow i najpewniej beda to kayaby olejowo gazowe......no chyba ze mi odbije i kupie czerwone koni A czym chcesz obnizac?Same sprezynki czy cos bardzej wyrafinowanego?
A Bilo powiedz mi czy po wymianie sprężyn niuńka stoi właśnie równo czy może tył jest trochę wyżej niż przód, bo mam nadzieję że przód nie jest wyżej niż tył.Pytam bo sam na dniach zakładam sprężyny weitec'a -40/40 do mojej kupejki.Wiem że kiedyś wrzucałeś fotki ale już nie pamiętam jak to wyglądało.Jakbyś mógł to zarzuć jakąs tu. Pozdro |
Autor: | Bilo [ 24.mar.2004 14:25:07 ] |
Tytuł: | |
Tyl i przod siadly w sumie rowno no moze przod deczko bardziej.Moje auto od poczatku bylo pochylone ku przodowi i tak tez pozostalo po obnizeniu. przed http://bilo77.republika.pl/DSC01425.JPG po http://bilo77.republika.pl/n2.jpg |
Autor: | Lejkers [ 24.mar.2004 15:23:25 ] |
Tytuł: | |
Super dzięki, ładnie to wygląda u ciebie U mnie też jest przód niżej na seryjnych spręzynach, więc mam nadzieję że tak pozostanie po obniżeniu, a jak przód trochę bardziej siądzie to w sumie dobrze, oby tył nie był wyżej od przodu. Zobaczymy, narazie czekam jeszcze na te sprężyny. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |